ANKET
  • Taner uran'ın Çalışmalarından Memnunmusunuz?
DİĞER ANKETLERİ GÖSTER ▼
E-BÜLTEN ABONELİĞİ
  • Yasa Tasarısı Ana Başlıkları Yasa Tasarısı Ana Başlıkları Bu haber 11 Haziran 2012, Pazartesi 22:59:13 tarihinde eklendi
    Sn. Bülent ARINÇ yaptığı açıklamada yasa tasarısına ilişkin ana başlıkları sıraladı; "Kira yardımı ve faizsiz konut kredisi, yapılacak gayrımenkul hibelerine verilen muafiyetler, toplu taşımada ücretsiz seyahat hakkı, Terörle Mücadele Kanunu kapsamındaki er, erbaş ve köy korucularının konut kredisi imkanından yararlanması, her derecede polis okulları ve askeri okullarda okumaya hak kazanan geçici kaydı yapılan ya da 18 yaş altı öğrencilerin terör etkisi ve sebebiyle yaşamını yitirmesi ya da malul olmaları durumunda aylığa hak kazanması, terörle mücadele sırasında hizmetlerinden yaralanılan sivillerin bu görev etkisiyle hayatını kaybetmesi ya da malul olmasında aylık bağlanması, şehit yakınlarına tanınan istihdam hakkının birden ikiye çıkarılması, nakdi tazminat kanununda değişiklikler, emekli sandığında lehe düzenlemeler."


UYARI
Sitemizde yayınlanan ve kaynağı sitemize ait olan haberler, kaynak belirtmek ve bağlantı eklemek koşuluyla başka sitelerde yayınlanabilir. Kaynak belirtmeyen ve bağlantı eklemeyen yayıncılar hakkında hukuki haklarımızı kullanacağımızı saygıyla duyururuz.
0 0
10,913 kez okundu
0
0

YORUMLAR

26 Yorum

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan gazihaber sorumlu tutulamaz.

  • resim Savaş YÜCEL Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 13:12 Sadece helal olsun. Genel merkez ve Dernek şubelerimiz çok iyi çalışmış. Doğura doğura DAĞ FARE DOĞURMUŞ. Emeği geçenlerden Allah razı olsun. Çıka çıka KİRA YARDIMI mı çıkmış koca taslaktan. Demek ki bir kesim istediğini alırken bir kesim de davul çalıp oynayacak. HAYDİ ŞİMDİ BUYRUN HALAYA. Birileri çalsın birleri oynasın... 45 Yanıtla
  • resim gönüllü komando Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 13:42 daha önergeler havada uçacak işimiz önerge savaşlarına kaldı temsil noktasındaki insanlar ULU DEREDE YARALI KURTULAN KİŞİ İŞE YERLEŞTİRİLMİŞ ACABA OMU ŞEREFLİ BİR İŞ YAPMIŞTI BİZ Mİ hani merak ettiğimden soruyorum 16 yıldır işsiz biri olarak şimdi sormayalım mı? bur dan kimse üstüne bir şey alınmasın bizler temsil notadaki insanları milletvekilleri kastediyoruz yoksa BİZLERİ TEMSİL EDEN KİMSEDE YOK ORTADA 43 Yanıtla
  • resim canali Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 12:52
    sivil vatandaş çarşıda giderken bomba patlıyor v tsiri ile yar alıyor bunu maaşa bağlıyor fatma ablamız birde faizsiz knut hakkı veriyor verin bişy diyecem yok. oda insan. . diğr tarafta yıllardır iş ve faizsiz konut kredisi hakları hiç bir şekilde verilmzkn .yeni çıkacak yasnın içinde dahi yr almıyor ordu vazife malulü gaziler. bizler sokaktan geçerken yara almadık sakat kalmadık  okakta yaralanansivillr faizsiz konut hakkı verirken biz ordu vazife malulü gazileri nöbet yerlerinde asil görvlrind sakat kalıp vatan için bayrak için ve millet canını uzavlarını bırakarak ağlam gidip sakat geldik ny bu vatan uğruna. devlet yetkilileri artık bir sirkelnsin açsın gözlerini biz ordu vazif malulü gazilrd iş v konut krdii ksin vrilmliydi tanr başkan bu sndn kaynaklandı son günolmuş kltmy çalışıyom diyosun . nerdeydin 3 aydır. bid ordu vazif malulü gazilr sürci tıkadı diyen bir başkandan ne bekliye biliriz. sokakta gidn faizsiz konut kıredisi ve maaş bağlanırken ordu vazife malulü gazilere yapılan bu haksızlığı umarım allah afetmez bizlerde afetmiyecğiz . tarih hiç af tmz vicdanınız rahatmı. bizi ayıranlar haklarımızı avunmayanlar.
    32 Yanıtla
  • resim Kafkas Kartalı Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 10:55
    Sayın Şehit Ailesi, Malul Gazi ve Ordu Vazife Malulü arkadaşlar hepinize selam ve saygılarımı sunuyorum. Şu hazırlanan kanun tasarısının ana başlıklarına baktığımda bizlerin sıkıntılarında ziyade, başka bir kesimin sıkıntıları ön plana çıktığı görülmektedir. Biz Erbaş ve Erlerin sıkıntıları bellidir. Bunları tekrar dile getirmenin biraz olsun beni rahatlatacağını düşünmekteyim. BUNLAR; 1- Erbaş ve Erlerin maaşlarının iyileştirilmesi. ( Altıncı derecede malul olan bir astsubay 2.800 tl. alırken bir er 1.200 tl. almaktadır.) 2- Devlet Övünç Madalyası maaşı verilmesi. 3- Yeşil pasaport alabilme hakkı sağlanmalı. 4- Silah vs. alırken, sağlık kriterlerinin tekrar düzenlenmesi. ( Sağlık raporu almak istenildiğinde, tam teşekküllü devler hastanesinden sağlam raporu istenmektedir. Unutulmamalıdır ki, GAZİ kişi herhangi bir uzvunu kaybetmiş kişidir. Bu husus göz ardı edilmemelidir. ) 5- Şehit Ailesi, Malul Gazi ve Ordu vazife Malulü arkadaşlarımıza Ö.T.V. den muaf yeni araç alabilme hakkı verilmelidir. Ayrıca da; Kira yardımı, operasyon tazminatının 24 aya çıkartılması %95 ini oluşturan hangi Erbaş ve Erin sıkıntısına çözüm üretmektedir? Hazırlanan kanun taslağı kaynağının büyük bölümünün bu konulara ve başka kesime aktarıldığı açıktır. Sayın Başkan ve Ekibi!!! Bu kanun tasarısındaki tepkiniz nasıl olacaktır merak etmekteyim. Sayın Yürütme Erki !!!! Gündeme getirdiğiniz çoğu hakları yeni almıyoruz, milleti kandırmayın. Birilerini mutlu ederken ve bir hak verirken, Şehit ve Gazileri dilinize dolamayın. BİZİ NE MAYMUN YERİNE KOYUN, NEDE LEBLEBİ ATIN. !!! kafkas.kartali18@hotmail.com
    28 Yanıtla
  • resim unutulan Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 11:21 hani biz erlere madalya maaşı verilecekti sn ismet yılmaz açıklama yaptı vereceğiz dedi siz maaşlarımıza zam yapılacak dediniz hepsi yalanmı oldu eyer sadece rütbeli askerler ve siviller için yapılan bir yasa çalışmasıysa biz bu yasanın neresindeyiz biz erlere ne iş ne maaş nede madalya maaşı verilmedi. bu ne şimdi seçimde önce her gün sitede haberleiniz vardı şimdi her sustu 28 Yanıtla
  • resim emre yunus Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 11:22 vallahi ağzıma çok güzel seyler geliyoda diyecek allah bildiği gibi yapsın allaha havele ettim zerre kadar hakkım var haram zehir zıkkım olsun bu ülkede pkk lı olmak varmış ağa bizden çok saygı görüyolar bizi savunacak adamda yok herkez bir şeylerin peşinde 27 Yanıtla
  • resim yarım_gazi Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 10:46 kira yardımı er ve erbaşlara vazive malülü olan lara eşit şekilde kira yardımın dan faydalanılması aylık maaşlara 400 tl yansıtılamlıdr konut kredisi bütün haklardan eşit şekil de herkesin faydalanması nı arzu ediyoruz 26 Yanıtla
  • resim atmaca Editöre şikayet et 11 Haziran 2012 Pazartesi 23:23 göründü kadarıyla terör gazilerine yönelik hiçbir madde yok nerde iyileştirme maaşlara nerde madalya maaşı nerde 2 iş hakkı tam anlamıyla fiyazko bizler iş haklarımızı kardeşlerimize vererek magdur olduk umutla bekledigimiz yasalardan hiç bişey cıkmayacak yazık 24 Yanıtla
  • resim yanlız_kurt_007 Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 10:39
    değerli arkadaşlarım burda en can alıcı madde şeref aylığı yok herşeyden önce ilk onun çıkması lazım diğerleri hepsi boş sözde bizi savunan genel merkez vede uyeleri uymayın bu fırsatı kaçırmayın miilli savvar unma bakanıda açıkladığı halde neden yok yine maliyeci istemezliği
    24 Yanıtla
  • resim arinna Editöre şikayet et 11 Haziran 2012 Pazartesi 23:12 '''şehit yakınlarına tanınan istihdam hakkının birden ikiye çıkarılması''' .. daha öncede böyle demişlerdi ama bekar terör şehitlerine verilmemişti. yine öyle olabilirmi? 22 Yanıtla
  • resim gazioglu Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 09:35 Şehitlerimizin Gazilerimizin adlarını kullanarak meydanlarda mıtınglerde ''pozıtıf ayrımcılık'' yapacaklarını soyleyen sayın Basbakanımızın o gurlemeleri esmeleri yagmaları sel oldu aktı ama sel gidip kum kaldı.Bizede ne kum var nede kum tanesı. 22 Yanıtla
  • resim ice77 Editöre şikayet et 13 Haziran 2012 Çarşamba 12:08 Saygideger Sehit Aileleri ve Gazi dostlatim daha nekadar bu sekilde elimiz kolumuz bagli bekliycez taslaktan da anladik ki bizler icin hic iyilestirme soz konusu degil Anayasamizin 61.maddesine hicbir uygun tarafi yok ya sesimizi yukselticez yada agzina bir psrmak bal surulmus kuzular gibi bizimle hic bir alakasi olmayan tasariya razi olucaz ben razi degilim hakkimi istiyorum ve sonuna kadar savasicam 45 bin kisiyiz eger sesimizi duyuramiyorsak bizden baska kimse aglamaz halimize burada yorum yazmak veya email dilekce gondermek bireysellikten oteye varmaz biz toplu hareket etmessek parcalaniriz birlikte elele saygilar sevgiler... 22 Yanıtla
  • resim atmaca Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 23:34
    bence heylem zamanı geldi ve geçiyo bile dergene kalacak olursak iş işten gecer gazilere göre ne var kanunun içiriginde hiç boş konan bizler pkk la catışmadıkmı...bu hükümet bizlerin adını kullanarak refarondumda oy almadımı aldı tek yürek olup ses etirecek eylem şartiş işten geçmeden saygılarımla
    15 Yanıtla
  • resim osm87 Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 04:58 Al sana madde : Askerlik görevini yaparken şehit olan ve gazi olanların hakları şunlardır gibi bir başlık yap altına da maddelerini yaz olsun bitsin. Yok 2330 sayılı yasa yok 3700 bilmem kaç nolu yasa yok terör şehidi kıbrıs şehidi yok bilmem ne 10 dan fazla şehit ve gazi çeşidi var sorunlar bundan kaynaklanıyor. Bende şehit çocuğuyum vazife şehidi olarak gözüküyoruz. Ne askerlikten muafiyet var ne iş hakkı var hiç birşey yok. Bişey olacağınıda sanmıyorum illa kurşun yiyecek başka çaresi yok babam karakol yapımı sırasında malzeme getirirken yolda kamyon devriliyor vefat ediyor. Kim askerlik yaparken gideceği yeri verilen görevi seçiyorki şehitlik farklarıda olsun... 14 Yanıtla
  • resim emre_99 Editöre şikayet et 11 Haziran 2012 Pazartesi 23:45 daha hiç bir sey belli değil bunlar ana baslıkları.insallah herkes yararlancaktır.feragat çözülmüşse sorun yoktur bakalım revizyon ne getirmiştir.hep birlikte göreceğiz. 13 Yanıtla
  • resim memoli Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 10:30 Değerli Gazi Arkadaşlarım başlıklara bakılırsa terör Gazilerine yönelik hiç bir düzenleme olmamış sadece ve sadece seyahat hakkı vardı daha önce biz eşimizle dahi binemiyruz değilki çocuklarımız faydalansın dalga geçer gibi bakıyorum kira yardım başlılarda var kendilerine iyi çalışmışlar nerde madalya maaşı hani maaşlarda düzenleme yapılacaktı hakkımızı helal etmiyoruz seyahatmış madalya maaşıymış biz bunların hiçbirini istemiyoruz maaşımızın düzenlenmesi yapsın yeter. 13 Yanıtla
  • resim ismet topal Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 11:37
    !!!!!!!!!....... !!!!!!!!!....... !!!!!!!!!
    13 Yanıtla
  • resim ice77 Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 16:20 Ordu vszife malullerine hic bir hak yokmu simdi ozaman biz neden duruyoruz saygideger gazi arkadaslarim haydi meydana buradan yazmakla olmuyir olmuycakta varmisiniz toplanmaya hakkimizi savunmaya simdi el ele vermessek baska zaman asla veremeyiz tam zamani kendimiz birsey yapmassak badkasi bizim icin hicbirsey yapmiycak saygilar... 12 Yanıtla
  • resim salih karabaş Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 10:26 Sayın EMSAV genel merkezi Yönetim kurulu başkanı Abbas GÜNDÜZ kardeşime bu yasayla ilgili süreçte tek doğru bilgi veren dernek başkanı olmasında dolayı teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum. (şahsıma 10 nisandaki tlf görüşmemde bu tarihi vermişti. ayrıca kanunun taslak metnininde burada yayınlananla aynı metin olduğunu yine kendisi teyit etmiştiki görüyoruz aynen bakanlar kurulunda imzaya acıldı.) 11 Yanıtla
  • resim Savaş YÜCEL Editöre şikayet et 13 Haziran 2012 Çarşamba 09:12
    Sayın KOZANLI arkadaşım haklısın, erlere bir şey yok. Bu taslakta biz malul gazi erlere çıkabilecek en önemli şeyler; maaşlarımızın ve sosyal haklarımızın en az % 30 - 50 seviyelerinde artırılması, 2nci iş hakkı ve belki bizlere de kira desteği ayrıca ordu vazife malulu arkadaşlara faizsiz konut kredisi ve bir iş hakkı olabilirdi. Burada yanlış anlaşılma olmasın diye hatırlatayım; KİRA YARDIMI da yok. Kira yardımından kast mevcut olan 10 yılın 15 seneye uzatılması. Sonra camia yanlış anlayıpta bir beklenti içinde olmasın hani...

    Editörün Notu: Son elimize ulaşan taslak metinde kira yardımına bir "üst sınır" tespit edilerek, ödeme usul ve esaslarının Maliye Bakanlığınca çıkarılacak bir yönetmelik ile belirleneceği belirtilmektedir. Benim değerlendirmeme göre tamamen gereksiz bir talep olduğuna katıldığım 10 yıldan 15 yıla çıkması hususu değil bu madde zikredilmektedir. Ayrıca bir üst sınır belirlenmesi hususunu köşe yazımda benim önermiş olmam ve bu durumun dikkate alınmasından da onur duyduğumu belirtmek istiyorum. Bu durum gösteriyor ki birşeyleri düzeltmek için Sivil Toplum Örgütü olmaya gerek yok, biz site olarak da bir çok sorunu çözebiliriz. Saygılarımla. Hamit YILDIZ.

      "Kira yardımında düzenleme şart" isim köşe yazısı için tıklayınız>>>  
    11 Yanıtla
  • resim DağKomando Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 00:47
    Başbakan'ın yapmış olduğu bakıma muhtaçlık maaşının 2 ye çıkarılması ile ilgili hiç bir madde görmedim bu konu hakkındaki gelişmeler nelerdir bilgniz varsa bizlerede aktarırsanız sevinirim

    Editörün Notu: Bütün maddeleri Sn. Arınç'ın basın toplantısında dile getirebilmesi çok zor bir ihtimal. Açıklanan 2 tasarıda da bu madde vardı. Onun için bu konuda değişiklik olacağını sanmıyorum. Saygılar.
    10 Yanıtla
  • resim mevlutcl Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 21:24 Terör şehidi ailelerinin 2. iş hakkını feragat etme hakları var mı? bilgilendirirseniz sevinirim. 9 Yanıtla
  • resim sebogs Editöre şikayet et 11 Haziran 2012 Pazartesi 23:55
    selam hamit abi sivil terör mağdurlarına iş hakkı diye bi şey yok sadece maaş deniliyor iş hakkı vermiyorlarmı bizi aydınlatın lütfen saygılar

    Editörün Notu: Kanun tasarısı taslağında açık ve net olarak 3713 s.k. ek-1 maddeden yararlanır diyordu. Ayrıca kamuda kontenjan miktarı arttırılıyor. Dolayısı ile bu konuda sıkıntı olacağını sanmıyorum ama tasarının son halini hep beraber bekleyip göreceğiz. Saygılarımla.
    8 Yanıtla
  • resim hazım Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 14:41 Arkadaşlar burada bir birimizi suçlamayı bıraklım sehit gazi vazife malulleri nasıl bir cepheye yönelik çatışıp görev aldıysa buradada topyekün haklarımızı genel başkan başta olmak üzere dernek başkanları ve bizlerde hep bir ağızdan bir kalemden basın açıklamalarıyla yasaya konulması gereken maddelerin konulmasını istiyelim burada herkes kendisi için birşey isterse hiç birimiz yararlanmayız ama bir hak talebinde bulunulduğunda bütün camiayı kapsayacak şekilde istenilirse ( talep edilirse)elbet hepimiz yarar görürüz bırakın artık ayrım gayrımı bir birinizi kötülemeyi artık TOPYEKÜN HAREKET ETMEYE BAKALIM yasa taslağı artık türkiye büyük millet meclisine geliyor burda gerek genel başkan gerek dernek başkanlarına çok büyük işler yapmak düşer burda bakanlarla millet vekilleri ile gürüşmeler yapılması gerekiyor ve meclisten hepimizi kapsayacak bir taslak çıkartmalarını görüşsünler hepinize saygılarımı sunuyorum 7 Yanıtla
  • resim KOZANLI Editöre şikayet et 12 Haziran 2012 Salı 16:08 erlere bişi yok tasarı o kadarda kötü deil kira yardımı en önemli meselemizdi oda hallolmuş 6 Yanıtla
  • resim metin Editöre şikayet et 17 Haziran 2012 Pazar 18:19
    devlet buyuklerimiz evlişehitleri bahane ediyorsunuz ama sizin iş vereceginiz şekilde 50 kişi işe girebiliyor madem evliyi bahane ediyorsunuz ozaman bazı evli şehidin kardeşleri yok onlarıda kapsama alsanıza yalen sadece şehidin cocuklarını işe alın bu sefer evli bekar arasında haksızlık olmaz en azından bunların babaları şehit oldu devlet onları babasız burakmadı hepımizde helel olsun deriz hiç bir bekar şehidin ayleside niye böyle yapıyorsunuz demez sadece cocuklarını alırsanız. ama işe kardeşler girerse bende iş isterim benim kardeşiminde kanı bu topraklar üzerinde aktı
    3 Yanıtla