ANKET
  • Taner uran'ın Çalışmalarından Memnunmusunuz?
DİĞER ANKETLERİ GÖSTER ▼
E-BÜLTEN ABONELİĞİ
  • Gazi Maaşı Ne Kadar Artacak? Gazi Maaşı Ne Kadar Artacak? Bu haber 05 Temmuz 2012, Perşembe 16:29:26 tarihinde eklendi
    Dün müjdeli haberi paylaşmıştık. Meclisten geçen torba yasa metnine göre er-erbaş gazilerin maaşlarında yükselme olacaktır. Ancak artış miktarının ne kadar olacağı konusunu teyit etmediğimiz için bir açıklama yapmıyoruz. iİerleyen günlerde artışın ne kadar olacağı netleşecektir.

    05 Temmuz 2012 Tarihli Er -Erbaş Gazi Maaşları Kanunla Yükseliyor Haberi:

    TIKLAYINIZ:http://www.gazihaber.com/haber/1246/er-erbas-gazi-maaslari-kanunla-yukseliyor.html

     

    Er -Erbaş gazi maaşını düzenleyen ve meclisten geçen yasa metni:

     

    ... Bu fıkra kapsamında er ve erbaşlar için bağlanacak aylıklar, bitirmiş oldukları okullar neticesinde hak kazandıkları unvanlar üzerinden yürütmüş oldukları kamu görevleri sebebiyle daha yüksek aylık bağlanmasına ilişkin hakları saklı kalmak kaydıyla; en az dört yıllık yüksek öğrenim mezunu olanlar sekizinci derecenin birinci kademesindeki, diğerleri ise eğitim durumlarına bakılmaksızın onuncu derecenin birinci kademesindeki "Memur" unvanlı kadrolarda bulunanların emekli keseneğine esas aylıkları üzerinden hesaplanacak vazife malûllüğü  aylığı tutarından düşük olamaz ve bunlar için 5434 sayılı Kanunun ek 77 nci maddesinin birinci fıkrasının (c) bendine göre yapılacak yükseltmelerde aynı unvan ve derece başlangıç olarak esas alınır  ve derece yükselmelerinde kadro şartı aranmaksızın yüksek öğrenim mezunu gibi işlem yapılır."

UYARI
Sitemizde yayınlanan ve kaynağı sitemize ait olan haberler, kaynak belirtmek ve bağlantı eklemek koşuluyla başka sitelerde yayınlanabilir. Kaynak belirtmeyen ve bağlantı eklemeyen yayıncılar hakkında hukuki haklarımızı kullanacağımızı saygıyla duyururuz.
0 0
19,267 kez okundu
0
0

YORUMLAR

16 Yorum

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan gazihaber sorumlu tutulamaz.

  • resim turkuaz28 Editöre şikayet et 06 Temmuz 2012 Cuma 00:00 kabul edilen yasa metinlerine bakıyorumda hepsi terörle mücadele kapsamında... diye başlıyor. bundanda ordu vazife malüllerine hiçbirşeyin değişmediği görülüyor. bize iş hakkı vermessin onu vermessin bunu vermessin bari şu maaş zammından faydalansaydık... ondan sonra bakana teşekkür ona teşekkür buna teşekkür ... yazıklar olsun ... tek bir maddesinin bana faydası olmayan yasayı ben ne yapayım...asmerlik yapacagıma gidip dağda kaçakcılık yapsam daha fazla degerim olurmuş ... benim bu yasadan anladığım bu..... 22 Yanıtla
  • resim ali63 Editöre şikayet et 05 Temmuz 2012 Perşembe 19:47 sayın editör bu yapılacak olan zam benım kafamı karıstırdı bırıncısı bıze neden yok..2. ise ben yeni emeklı oldum 2330 sayılı kanunla nakti tazminat aldım benım serbets dolaşım kartımın arkasına de 5434 45 sayılı kanun yazıyor bu nasıl oluyor sımdı bıze maaş yok mu??bırde 5434 sayılı kanunun 77. maddesı denılıyor ee bızı neden etkilemiyor kı anlamadım geniş br şekilde aydınlatırsanız sevınırım cevabınızı beklıyorum sayın editör ii akşamlar 11 Yanıtla
  • resim difoylu Editöre şikayet et 05 Temmuz 2012 Perşembe 18:40
    Arkadaşlar şimdilik bu kanunu kimse bilmiyor bence bu kanunda GÖRÜLÜYORKİ parçala yok et bazı kesimler memmun olabilir amma genel olarak hüsran amaç ulu deredekilere kıyaktı oda oldu bizim vazife malüllerine kıbrıs ve kore şehitleri ve gazilerinin adı bile geçmesken uludere tereristlerini kaharaman ilan ettiler maddelere baktım sade sus payı vazife malülü gazi kardeşlerim size geçmiş olsun bundan sonra dundan önceki gibi yine yallız kaldınız bu kanıya nasıl vardın derseniz iyibakın çok marifetmiş gibi bakana teşekürler filan ne başarılmıssa Kazandık diyenlere yazıklar olsun yine kaybettik

    Editörün Notu: Şehit ailelerine 2. iş hakkının şartsız verilmesinden duyduğumuz mutluluk gereği teşekkür ettik. Bu durumdan sizi rahatsız eden nedir?
    9 Yanıtla
  • resim ceyhunbudak67 Editöre şikayet et 05 Temmuz 2012 Perşembe 17:01 ordu vazife malülleri çocuklarına iş imkanı varmı acaba 8 Yanıtla
  • resim tsk08 Editöre şikayet et 05 Temmuz 2012 Perşembe 16:45 Sevgili Gazi kardeşlerim;şimdi size bir bilgi vereyim bu maaşlar konusunda...Anladığım kadarıyla şu an 1/8 dört yıllık üniversite mezunu bir memur 1.827.00 TL maaş almaktadır.Yani biz Gazilerin de buna göre daha yüksek maaşımız saklı kalmak kaydıyla en az 1.827.00 TL olacak anlamına geliyor.(Tabiiki bir aylık olarak ) İnşallah yanılmam.Hepimize hayırlı olsun. 6 Yanıtla
  • resim erkan68 Editöre şikayet et 05 Temmuz 2012 Perşembe 16:34
    sayın editörüm yasayı sayın cumhurbaşkanımız imzaladı sanırım. resmi gazetede ne zaman yayınlanır acaba sayglıraımla.. kolay gelsın

    Editör'ün notu: Henüz imzaladığı görünmüyor ancak çok kısa sürede imzalanıp Resmi Gazetede yayınlanacaktır. Bu konuda şüpheniz olmasın.

    Saygılarımla Gazi J. Astb. Yasin KOCAELİ
    5 Yanıtla
  • resim Savaş YÜCEL Editöre şikayet et 05 Temmuz 2012 Perşembe 23:43 Arkadaşlar bir yanlış anlaşılma olmasın, ali63 rumuzlu arkadaşımız; benim ve Hamit arkadaşımın, "yapılan yorumlara karsılık veren sn.HAMİT BEY VESN.SAVAŞ YÜCEL BEY tüm gaziler ve ordu vazife malüllerinide kapsıyor dedı" gibi bir ibare yazdığını okudum ama ben ya da Hamit kardeşimin böyle bir kelime kullandığını ya da intiba bıraktığını sanmıyorum öyle algılandı ise yanlış anlaşılmıştır.
    “Bu düzenlemeyle terör nedeni ile şehit veya gazi olmuş erbaş ve erlerin kendilerine veya yakınlarına aylık bağlanırken, eğitim durumuna bakılmaksızın maaşlarında iyileştirme yapılacağı söylenmektedir. Emsal maaşı karşısında eriyen erbaş ve er maaşları için doğru bir uygulama olup, Ordu Vazife Malullerinin dışlanması yanlıştır.” Diye yazmıştım, yanlış anlaşılmamasında fayda vardır. ORDU VAZİFE MALULÜ ARKADAŞLARIMIZ İÇİN GENEL MERKEZ YA DA BAKANLIKLAR BİR ÇALIŞMA YAPACAKSA, BELKİ SONRAKİ DÖNEMLERDE YAPABİLİR. Dediğim gibi, gördüğüm kadarıyla Ordu Vazife Malulü arkadaşlarımız için bir çalışma yok…
    5 Yanıtla
  • resim ceyhunbudak67 Editöre şikayet et 05 Temmuz 2012 Perşembe 16:35
    merhaba bu maaş artışlarında ve faizsiz konut kredisinde ordu vazife malülleride yararlanacakmı

     

    Editör'ün notu: Maaş artışından Terörle Mücadele Kanunu kapsamındakiler yararlanacağı görünüyor . Malesef vazife malüllerine konut kredisi ile ilgili düzenleme bulunmaktadır.

    Saygılarımla Gazi J. Astsb. Yasin KOCAELİ
    4 Yanıtla
  • resim ismed Editöre şikayet et 05 Temmuz 2012 Perşembe 21:02 Değerli arkadaşım maaşı nereden öğrendin bilmiyorum.Çalışanlar ile ilgili bir rakamdan bahsederken emekli maaşı o civarda olamaz
    şuan 6.derece gazi almakta olduğunuz maaşı tahmini olarak lise ve ilk öğretm mezunları için 1200-1260 arasıdır derece intibakı olduğunda düştüğünüz dereceye göre yükselir o da tahmini olarak 100-200 arası değişebilir.
    saygılar
    4 Yanıtla
  • resim ecolizer Editöre şikayet et 05 Temmuz 2012 Perşembe 16:51
    Sn editör. Benim babam 86'da Tunceli de, Nazımıye dereova Körtepe Mevkiinde Pusu görevinde, Terörist Zannedilerek Vurulması sonucu şehit olmuştur. Törerle mücadele kanununda yapılan bir değişiklikte şöyledir. (j bendinin ikinci fıkrası aynen aşağıdaki gibidir) ----"Kamu görevlileri ile birinci fıkranın (h) ve (j) bentleri kapsamına girenlerden terör olaylarını önlemek amacıyla her türlü patlayıcı maddeye bağlı olarak meydana gelen olaylar sonucunda ya da her ne şekilde olursa olsun terör olaylarının önlenmesi, takibi veya etkisiz hâle getirilmesi amacıyla ifa edilen görevler sırasında veya bu görevlere gidiş dönüşler esnasında meydana gelen kazalar sonucunda yaralanan, sakatlanan, hastalanan veya hayatını kaybedenler, birinci fıkranın durumlarına uygun hükümlerinden yararlandırılır."----- bu maddeye Göre biz Terörle mücadele kanunundan yararlanabilirmiyiz. Saygılarımla.

     

    Editör'ün notu: Durum uzmanlık gerektiren bir konudur. Yanlış bilgilendirme yapmak istemem. SGK müracaatınız halinden yeni yasa çerçevisinde değerlendirmede bulunulacaktır. Hakkınızda hayırlısı olsun

    Saygılarımla Gazi J. Astb.Yasin KOCAELİ
    3 Yanıtla
  • resim ecolizer Editöre şikayet et 05 Temmuz 2012 Perşembe 17:01 Sn editör, "Konu uzmanlık gerektiren bir konudur" diye cevap verdiğiniz soru hakkında bir bilgi vermek istiyorum,
    ben şehit çocuğu olarak maaş aldım, babama ait bir şehitlik belgesi var, amcam da iş hakkından yararlandı, ancak hangi kanuna tabi olduğumuzu bilgmiyorum, ikinci iş hakkından yine de yararlanmamda bir sorun çıkabilir mi?
    3 Yanıtla
  • resim ali63 Editöre şikayet et 05 Temmuz 2012 Perşembe 19:12
    sayın editör maaş artışı eger olursa ki olacakmış haberlere göre bu ordu vazife malüllerinide kapsıyor dun bir önceki günyapılan yorumları okuyorum ve yapılan yorumlara karsılık veren sn.HAMİT BEY VESN.SAVAŞ YÜCEL BEY tüm gaziler ve ordu vazife malüllerinide kapsıyor dedı sn. yasin bey sizin bır yanlışınız olmasın tam olarak bılgılendırırsenız sevınırız bırde bu ayrımcılık cıkarsa maaş lardfa tam ayvayı yeriz..ha bırde su ana kadar yapılan zamlardan gaziler ve ordu vazife nalülleri aynı maaş ı almakta bunuda not olarak düşüyorum saygılarımla yasin komutanım ii çalışmalar......ORDU VAZİFE MALÜLÜ

    Editörün Notu: 2330 sayılı kanuna tabi olan kardeşlerimiz de giriyor. Fakat 5434 s.k. bu kapsama girmiyor. Saygılar.
    3 Yanıtla
  • resim burakefe01 Editöre şikayet et 07 Temmuz 2012 Cumartesi 09:20 mrb sayın editör ben acemi birliğimi balıkesirde yaparken komutanlarımz bize gönülü doguya gitmek isteyenler varmı demsti ben ve bir kac arkadas gönüllü olduk lakın dagıtımlarımz batıya cıktı malesef orda yaralandm ordu vazife malulu olduk simdi bizim sucumuz ne editörum biz bu vatan için canımızı herzaman vermeye hazrdk ama malesef devletmz bize sınıf ayrımı uyguluyarak bizi cok üzmüştür bugun bile vatan için canıı vermeye hazrm halbukı. 3 Yanıtla
  • resim gazi3434 Editöre şikayet et 29 Temmuz 2012 Pazar 04:47
    Sayın editör fazla vaktinizi almadan size bir sorum olacak Bende ohal Gazisiyim 1.derecede bakıma muhtaç şekilde yaralandım sakat kaldım sorum 2 gün önce sgk internet sitesinden maaş bilgilerime baktım sadece bakım parasında artış olmuş anladığım kadarıyla maaşımda bir artış olmamış acaba bizlere bakım parasında artış olduğu içinmi maaşta bir artş olmadı acaba yada daha sonramı yansır şimdiden teşekkürler ALLAH herkeze şifa versin

    Editörün Notu: İnanın o hususta halen net bir bilgi elimize ulaşmadı. Maaş artışı ne kadar olacak? Nasıl gerçekleşecek? Bu hususta arkadaşlarımızdan araştıranlar var ama hesaplara yansımadan bir şey demek istemiyoruz. Bakım maaşı 2 katına çıkacaktı zaten. Onun dışında Gazi olurken mezuniyete bakılmaksızın herkesi Üniversite mezunu olarak değerlendireceklerdi. Bakalım bekleyip göreceğiz. Saygılar.
    2 Yanıtla
  • resim ismet topal Editöre şikayet et 06 Temmuz 2012 Cuma 09:31
    sayın editöre :2330 sayılı kanuna tabii olanlardan bazı arkadaşlar tüm haklardan faydalandığı konut kredisi alamadığı bazılarıda iş hakkından faydalanamadığı nı yazıyorlar şimdi son çıkan yasayla 2330 sayılı kanuna girenlerden hangilerinin bu yasadan yararlanacğı hangilerinin yaralanamayacağı ve faizsiz konut kredisindende yine kimler yararlanacak kimler yararlanamayacak bizi bilgilendiriseniz memnun olurum teşekkürle

    Editör'ün notu: Yeni çıkan yasayla Terörle Mücadele Kanununun kapsamı biraz daha genişletilmiştir. Örneğin göreve gidiş dönüşlerde meydana gelen kazalar (tabi terörle mücadeleden kaynaklı olmalı) eskiden görev malulü sayılırken yeni yasayla Terörle Mücadele Kanunu kapsamına alınmıştır.  Bu kanun kapsamındakiler de iş hakkından faydalanır.

    Saygılarımla Gazi J. Astb Yasin KOCAELİ
    1 Yanıtla
  • resim ismet topal Editöre şikayet et 09 Temmuz 2012 Pazartesi 14:27
    sayın editöre :1992 de ohal (hakkari şemdinli) bölgesinde terhis olacak askerlerin emniyeti için görevlendirildik görev dönüşü birliğibir kısmımızın girmesi bir kısmımız halen intikal halindeydi arkadaşımızın taşıdığı havan mermisinin infilakı neticesinde yaralandım kartımda 2330 s.k aylıktürü vazife malülü yazıyor faizsiz konut kredisi hariç tüm haklardan faydalandım bu son çıkan kanunla maaş zamlarından ve faizsiz konut kredisinden faydalanabilecekmiyim 3713 sayılı kanun kapsamına giriyormuyum birde 2330 sayılı kanun olay yeri ve bölgesine göre değişiyormu yoksa nerede olursa olsun 2330 s.k olduktan sonra herkes aynı şeylerdenmi faydalanıyıor

    Editörün Notu: Olay bölgesine göre değişiyor. Terörle mücadele kapsamında olduğu için iş hakkından da yararlanmışsınız. Yeni yasa ile 3713 s.k. kapsamına da gireceğinizi düşünüyorum. Dolayısı ile kapsama girdikten sonra "Faizsiz Konut Kredisi" hakkından da yararlanabileceksiniz. Saygılarımla.
    1 Yanıtla