Hedef Protez
gazihaber.com RSS / XML
gazihaber.com
Bu haber 25 Mart 2011, Cuma 16:17:51 tarihinde eklendi. 112934 kez okundu.
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Gazilere İyileştirmeler Bekleniyor

2011 düzenlemeleri ile Gazilere iyileştirmelerin geleceği bekleniyor.
Gazilere İyileştirmeler Bekleniyor

Gazilerin yakın zamanda beklediği iyileştirmeler;

- Devlet Övünç Madalyası alan Malul Gazilere 1005 sayılı kanun gereği şeref aylığı bağlanacak.

- 2985 sayılı kanun gereği TOKİ tarafından verilen faizsiz konut kredisinden vazife malulleri de yararlanabilecek.

- İş hakkından vazife malullerini de yararlandırmak planlanıyor,

- 2330 sayılı nakdi tazminat kanunundan Vazife Malulleri de yararlanabilecek,

- Çocuğu şehit olan bir anne ve babaya muhtaçlık, 65 yaş ya da malullük aranmaksızın dul ve yetim maaşı bağlanacak.

- TOKİ ve Belediyelerle anlaşmalı yapılan konutlarda konutum %12'si peşin kalan tutarın ise 240 ay vade ile verilmesi uygulamasından vazife malulleride yararlanabilecekler.

- Malul Gazi çocuklarına da SGK tarafından Ücretsiz seyehat kartı verilecek.

- Malul Gazi çocukları özel dershanelerden ücretsiz yararlanacaklar.

  Muharip Gaziler İçin (Kore/Kıbrıs) Yapılacak İyileştirmeler;

- Türkiye Cumhuriyeti devletince Madalya verilmesi.

- Maaşlar arasında var olan farklar kapatılacak,

- Yatalak hasta olan Gazilerimiz evlerinde tedavi edilecek,

- Yaşlı kimsesiz Gaziler yaşlılar bakım evine alınacak,

- Kore ve Kıbrıs Gazilerinden vefat ettikten sonra eşine bağlanan maaşı, eş öldükten sonra dul kızına bağlanacak,

Çok kısa zamanda yasal düzenleme ile faaliyete girecek olan bu iyileştirmelerin kısa zamanda yapılmasını ümit ediyoruz.

 

Bu haberi Gaziforum.com'da tartışmak için lütfen tıklayınız>>>


UYARI : "Sitemizde yayınlanan ve kaynağı sitemize ait olan haberler, kaynak belirtmek ve bağlantı eklemek koşuluyla başka sitelerde yayınlanabilir. Kaynak belirtmeyen ve bağlantı eklemeyen yayıncılar hakkında hukuki haklarımızı kullanacağımızı saygıyla duyururuz."
Yazdır Paylaş
ETİKETLER :

YORUM YAZMA KURALLARINI GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ


erolgol - g - Tarih: 2012-10-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
peki neden gazilik hakkı verilmiyo ben ve benim gibiler neden gazi stadüsünü alınmıyor gerçek terör mağduru bizleriz gazi mi ; SAYIN BAŞBAKANIM DİYORKİ ; Elbette dünyalar da bağışlansa, şehit veren bir ailenin evladı geri gelmeyecek. Kaybedilmiş bir uzuv yerine konmayacaktır. Ancak şehitlerin yakınları, milletçe hepimiz üzerinde kutsal bir emanettir. Aynı şekilde gaziler çok büyük emanetlerdir. Şehit ve gazilerimize sahip çıkmak bizim asli vazifemizdir. Diyen devletimiz bize neden sahip çıkmadı asıl terörle mücadele eden ben ve benim gibi kişiler ben malul olmayan gazi EROL , ama çok mağdurum 1997 yılında Şırnak çakır söğütte vatani görevini yaparken kuzey ırakta teröristlerle girdiğim çatışmada bacağıma isabet eden kurşun la yaralandım sonra hava değişimi ile 3 ay sevk edildim en son aldığım gata raporunda yedek askerliğe elverişlidir raporu verildi ama gazi olamadım bacağıma giren kurşun tehlike riski taşıdığı için çıkarılmadı, ve halen giren kurşun bacağımda durmaktadır. O günden sonra çok yorulduğunu ve yürüdüğüm zaman zorluk çekiyorum vede rahatsız ediyor. ruhsal çöküntü içinde bunalım içinde,kimiminin sakatlığı hastalığı daha da bir artmakta.Kimileri bu kadar dert yığını içinde intihara teşebbüs etmekte ruh sağlığı BOZULMUŞ hastanelere düşmekte haberiniz var mı ? Bir çoğu imkansızlıktan tedavisine yarım bırakmakta… Hayata küsmüş benim gibi terör mağdurları var şahsım olarak aldığım raporlarda Organ kaybın yok, sen gazi değilsin' nasıl degilim ya çatışmada bacagımdan kurşun yemişim ama ruhsal olarakda çökmüşüm ben peki Çatışmada kolum, bacağım kop saydıydı . gazi mi olacaktım ben , o zaman dünyayı verseler bana umrumdamı olacaktı vücudumdaki organların birisi olmadıktan sonra tabi uzun yıllar uğraştım nereye yazı yazdıysam olumsuz cevap geldi ne gazi kartı, ne de sosyal hak Bugüne kadar kimse beni ciddiye almadı.hiç bir haklardan yararlanmadım Ama sivil terör mağdurlarına yönelik yapılan düzenlemeyle tüm haklardan yeni çıkacak olan yasadan faydalanılacak deniliyor. Ama neden bizlere sahip çıkılmadı ve mağduriyetimiz hala devam etmektedir devlet millet neden gazisine sahip çıkmadı inşallah bir an önce mağduriyetimizin giderilesi ümidiyle devletten isteğim bizlere sahip çıksın bizlerede gazilik ünvanı verilsin verilen tüm haklar bizleride içerisine alsın devletimiz banada sahip çıksın ; HALEN KURŞUN SOL BACAGIMDA DURMAKTADIR .saygılarımla MALUL OLMAYAN GAZİ EROL 17.10.2012 biri019@hotmail.com

28 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

erolgol - malul olmayan gazi - Tarih: 2012-10-09 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
slm bende askerliğime yaparken 1997 küzey ırakta yaralandım ve bacagımdan kurşun yedim yıl 2012 hala bacagımda kurşun durmaktadır çıkarılmadı ve sebebi ise sakat kalma ihtimali çok yüksekmiş gatadan yedek askerliğe elverişli papor verildi ama gazilik ünvanı verilmedi gazi olamadım ve sonra devlet hastanesinden %40 sakatlık raporu veril şimdi yeni çıkan yasadan faydalanabiliyormuyum ve ne olacak bizm halimiz benim gibi bir çok arkadaşım vardır eminim bu konuda bana yardımçı olurmusunuz saygılarımla malul olmayan gazi erol 09.10.2012

9 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

Halil BEDÜK - BİRLİK BERABERLİK - Tarih: 2012-04-25 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Ben TÜRKİYE MUHARİP GAZİLER DERNEĞİ SİİRT ŞUBE BAŞKANLIĞINA yaklaşık 20 gün önce seçildim Genel Merkezle sürekli irtibat halindeyim bazı konularda sağlanan olumlu gelişmeler çocuklarımızın geleceği açısından beni mutlu etmektedir.Öncelikli olarak bakanlığa bildirilmiş 3tane isteğimiz var bunlardan birincisi Toki konut edindirme ikincisi silah ruhsatı ve son olarakta çocuklarımıza iş olanağı sağlamalarıdır.Sn:Değeli devlet büyüklerim ve Aziz TÜRK milleti hepimiz tarafından bilindiği gibi olacak herhangi bi saldırıda müdahele askerimizden polisimizden gelecektir.1974 te Kıbrısta savaşan ve bugün aramızda olanlar o zamanın kahramanları değilmiydi??? Neden unutuyorsunuz bizlere gereken ilgiyi göstermıyorsunuz?Burada yazımı okuyan 81 il şube Başkanlarına sesleniyorum basını medyayı gazeteleri arayalım ulaşalım sanal ortamdan isteklerimizi dile getirelim Genel Merkezle irtibat halinde olalım.Hep beraber hareket edelim eğer hep beraber hareket etme başarısını gösterip sesimizi duyurursak bize vaatedilen haklarımızı alacağımıza inanıyorum.Saygılarımla Halil BEDÜK TÜRKİYE MUHAİP GAZİLER DERNEĞİ SİİRT ŞUBE BAŞKANI

Editörün Notu: Halil Bey isteklerinizi ve dileklerinizi bir yazı haline getirip iletişim bölümümnden ulaştırırsanız haber olarak yayınlarız ve herkesin dikkatine sunulur. 


63 kişi beğendi 9 kişi beğenmedi

melik Gazi - BÖYLE OLMAZ - Tarih: 2012-04-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Sayın Arkadaşım Halil bey senin burada isteklerini yerine getirmen iyi bir şey ama böyle Hak alınmaz senin yorumuyun geçerli olması için Sen ve senin gibi Muharip Gaziler şube Başkanlarının yağmur gibi yorum itiraz,istek yazmalı ki bir kıymeti harbiyesi olsu sinek vızıltısı gibi 3-5 muharip gazi yorum yazıyor,Malul Gazi arkadaşların çabalarını uğraşlarını görüyorsunuz,Hani Nerede senin Genel Başkanın,Şube Başkanları Kış uykusundalarmı,neden çaba sarfetmiyorlar,Sen Önce Şube Başkanlarını arkasından Genel Merkezini Harekete Geçir lütfen.Ama yinede Allah Razı olsun bir yorum yapan şube başkanı gördük şükür. ARKADAŞ HAK ALMAK İSTİYORSAN GENEL MERKEZ BAŞTA OLMAK ÜZERE ŞUBALERİ HAREKETE GEÇİRELİM.

53 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

Halil BEDÜK - eşitlik - Tarih: 2012-04-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Şehit ve gazilerimizin ayrıştırılması içimi çok acıtan acı bi olay.Güneydoğu ,Kıbrıs ve Kore gazilerini tek çatı altında toplayıp verilen haklardan eşit olarak yararlanmaları sağlanmalıdır.Sn:cumhurbaşkanımızdan Sn: Başbakanımızdan Sn: Meclis Başkanımızdan Sn: Genel Kurmay Başkanımızdan ve bütün partilerimizin Genel Başkanlarından bu konu üzerine yoğunlaşmalarını ve bi çözüme kavuşturmalarını siz değerli devlet büyüklerimizden talep edıyorum.saygılaımla Halil BEDÜK.TÜRKİYE MUHARİP GAZİLER DERNEĞİ SİİRT ŞUBESİ BAŞKANI.

52 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

melik gazi - KİM DEMİŞ - Tarih: 2012-04-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Bu haberi yazan arkadaşlar kimden söz aldılarda böyle yazdılar.Neden ümit veridi Muharip Gazi arkadaşlara,Kim yanlış söylüyor bu haberi yazanlarmı Yoksa Söz veren Yetkililermi,Yoksa bu haber hayalimi yazıldı,Hayali değilse söz verenin sözünü yerine getirmesi gerekir.SUÇLU VARSA AYAĞA KALKSIN.

Editörün Notu: Kaynağı olmayan uydurma haber yayınlamıyoruz. O zamanlar Bakan'a iletilen mevzular arasında bunlarda vardı. Derneklerle görüşüp onaylatabilirsiniz. Gerisi Bakanlığın tasarrufu kabul edip etmemek onların elinde maalesef. Biz görevimizi yapıp talepleri yayınladık.


25 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

Raif karatepe - Gazilerin ücret farklılığının giderilmesi - Tarih: 2012-04-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Ben kıbrıs gazisi Raif karatepe öncelikle aynı görevdeki arkadaşım 700 tl alırken ben 420 tl alıyorum bu adaletsizliği kaldırılmasını istiyorum .

43 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

metin - olan hakların baybı - Tarih: 2012-04-07 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
bırakın gazılere yenı haklar verılmesını olan haklarımız alınıyor.önceden özel hastaneye gıdınce para ödemıyorduk şımdı sevklı gitmen şart yoksa çatır çatır para alıyorlar.üç kuruş alıyorduk onuda çok görduler bıde terör olaylarında yaralanan sivilleride gazı yapacaklar,kaçakçıyıda bombayı patlatırken yaralananlarıda YAKIŞIR.....

20 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

YUSUF - ne demeli - Tarih: 2012-03-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
ben ordu vazife malülü bir askerim. benim gibi malullere ne iş hakkı nede faizsiz konut kredisi var. bundan sonrada olacagını sanmıyorum. ama ben kendi emegimle kamuda bir işe girdiğimde bari mevcut malülluk maaşımın belli bir bölümünü kesmeyin. sizden başkada hiçbir şey istemiyorum...

58 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

Tarık Erkan - malul-mağdur - Tarih: 2012-03-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Bu tasarı ile maluller mağdur ediliyor tasarı içerisinde görünmüyorlar

16 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

Orhan Gümüş - Kore ve Kıbırıs Gazileri Nerede...... - Tarih: 2012-03-26 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Ya 40000 civarı kore ve kıbrıs gazisi var ama tek kelime yok. Vaatlerin hepsi boş çıktı . Maaş farkı bile kapatılmyor. Ama ha la ne bizim kore ve kıbrıs gazilerinden ne derneklerden tek kelime yok. Bu kadar mı duyarsızsınız. Kore ve kıbrıs gazileri çok yaşlı gaziler ve birçoğunun bırakın tepki göstermeyi yaşarken bile desteğe ihtiyaçları var. Günah bu insanlara bir yetkili çıkıp ta adam gibi açıklasın en azından durumun ne olduğunu. en azından deyin ki kardeşim siz umrumuzda bile değilsiniz o yüzden gündemde sizle ilgili bir kanun teklif yada tasarı yok.En azından bunu yapsın birileri......

48 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

Erdogan ok - Iyılestırmeler - Tarih: 2012-03-26 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Muharıp gazıler ıcın Kore ve Kıbrıs maaslar arasındakı var olan farklar kapatılack denılıyor ama bır dernek baskanımızda ıkı kelıme etmıyor nıcın muharıp gazıler dernek baskanlarımız nerde saygılarımla

38 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

murat - ne gerek vardı... - Tarih: 2012-03-25 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
saat gece yarısı 3 olmuş uyumaya çalışıyorum nafile, ne biçim ağrılarmış 3 yıl oldu geçmiyor, tıp aciz kalmış ilaçlar fayda etmiyor, havalar ısınmaya başladı yine bahar geldi, bir zamanların kış geldiğine üzüldüğüm gibi artık her bahar gelmesine üzülür oldum. Benimde gençliğim vardı, bekleyenim vardı, hayallerim vardı, ideallerim vardı ve malesef terhisime 1 hafta vardı. Bu yasa tasarısıyla maddi olarak sahip çıkılmayan bizlere manevi tokat atılmasına ne gerek vardı....

15 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

mehmet - şehitlik gazilik ayrımı(pozitif ayrımcılık) - Tarih: 2012-03-24 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Arkadaşlar bende bir vazife malulüyüm.Ancak tek farkla ben asayiş olayında yaralandım ve bir böbreğimi kaybettim.Yorumları okurken murat beyin yazdıkları gözüme çarptı, çok doğru bir konuya değinmiş.Terör olayında yaralanarak bir uzvunu kaybedenle asayiş olayında yaralanıp aynı uzvunu kaybeden arasındaki farkı kim açıklayabilir bana.Unutmayın ki bu riskli görevde çalışanların yani güvenlik güçlerinin Yaralanarak bir uzvunu kaybedip özürlü hale gelen yahut hayatını kaybeden kardeşlerimin bu olayları isteyerek yaşamadığı gibi olayın terör yahut sair olaylardan olmasını seçme hakkının da bunmadığı aşikârdır.Bunun için bırakın asayiş- terör diye bir birinizi ayrıştırmaya hep birlik olmak lazım.Bizler böyle birbirimizi ayırt edersek haklarımızın düzelmesi için daha çok bekleriz.Bir asayiş olayında vurularak yada bir şekilde hayatını kaybeden arkadaşlarımıza kumuoyunda, görsel ve yazılı basında hatta tüm protokol tarafından cenaze töreninin de şehit denilmesine rağmen işin gerçek boyutunda bu kardeşlerimizin şehit sayılmadığı ve bu bahsedilen hiç bir haktan faydalanamadığı bir şekilde kamuoyuna ve devlet büyüklerine duyrulması gerek.Bunun için tekrar söylüyorum asayişi, terörü fark etmeden hep bir olup haklarımızı savunalım.VAZİFE MALULÜ“ŞEHİTLERİMİZ’ e“Allahtan rahmet, aile bireylerine sabır, VAZİFE MALULÜ ÖZÜRLÜ kardeşlerimize de Allahtan şifa diler saygılar sunarım.

30 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

abbas çiftçi - gazi veşehitler için çıklanan taslak - Tarih: 2012-03-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

hell olsun başbkana iki aydır bizler için yasa çıkacakdiye bekledik meyerse kullndığımız hakları süslemiş bize sunmuşlar mehmet şimşek gerçekten nekadar dürüst merak ettim

2012-03-22 00:53:07


25 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

Kemalakbas - İNANMAYIN - Tarih: 2012-03-13 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Sayın gazi kardeşlerim biz gazileri ayrıştıran bu hükümet deilmi şimdi bakıyorum iyileştirme bekliyoruz yani hayal kuruyoruz halbuki bu maduriyetin giderilmesi sayın başbakanımızın iki dudanın arasında bedelli çıktı gazilere yansıtılacaktı sakın İNANIPTA-komik duruma düşmeyin şimdi bu hukumeti suçlamakda doğrudeil biz kıbrısgazilerine madalyamız verilmedi vermediler dernekler madalya bastırdı gazilere para karşılığı saattılar allah aşkına boyle saçma birdüşünce hangi sivriakıllıdan çıktı anlamış deilim devletimden beklediğim madalyamı parayla alacam ona madalya deil parayla alınana teneke parçasıderler bazı bayramlarda goruyorum parayla ldıkları madalyalar takmışlar ayıptır ya --Sayınarkadaşlar gaziler arasında yapılan ayrımcılık-EMEKLİ GAZİ EMEKLİ OLMAYAN GAZİ OLARAK YAPILMICAKTI--ONUN YERINE HAREKATA KATILAN VE DE KATILMAYAN OLARAK AYRIM YAPILSAYDI DAH ETİK OLURDU-YİNEDE SABAŞBAKANIN Bİ KIYAK YAPMASINI UMALIM NEDE OLSA KASIM PAŞALI SAYGILARIMLA......

2012-03-13 17:14:54


15 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

sabri - ordu vazife malulü gazilere iş ve faizsiz konut kredisi hakları kanunen verilmemiştir - Tarih: 2012-03-11 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

turancığım ordu vazife malulü çocuğuyumuşun sen işe girme imkanım hakkımın olduğunu söylüyon.bilmediğin konular var ordu vazife malulü çocokları ve babanızın işe girme hakı yasal olarak kanun olrak yok bizordu vazife malulü gaziler bu iş ve faizsiz konut kredisi haklarından kanunen faydalanamıyoz eyerki 19. madelik çalışma diyorlar biarada fatma şahin 25 maddelik çalışma diyordu eyerki fatma şahin bakan umarım ordu vazife malulü gazilere hiç olmazsa 1.iş ve faizsiz konut kredisi haklarının bizleredi kapsamına almasını düşünüyor ve bekliyoz . konuyu saptırmışın bilmeden turan .yetkililerde sanarki ordu vazife malulü gazler iş ve faizsiz konut kredisi haklarından kanunen faydalanıyor sanırlar bizlere yine bir işlem yapmazlar .bilinçsiz açıklmalardan bilgisi olmyanlar yorum atmasın yoksa küçük bir bilgi ordu vazife malulü gazilerin aleyhine olur

2012-03-11 10:30:07


12 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

TURAN - ordu vazife malülü çocuklarına tanınan haklar hakkında - Tarih: 2012-03-03 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

MRB. BABAM ORDU VAZİFE MALÜLÜ. BEN ASKERLİĞİMİ UZUN DÖNEM YAPTIM VE TERHİSİMİ ALDIM.BENİM BABAMA SAĞLANAN HAKLARDAN DOLAYI İŞE GİRME İMKANIM VAR BUNUNLA İLGİLİ DETAYLI BİLGİSİ OLAN VARSA MAİL ADRESİM e yazabilirmi ? şimdiden teşekkür ediyorum turan_yilmaz88@hotmail.com

2012-03-03 19:57:25


3 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

asi - sonu olmayan vaadler. - Tarih: 2012-03-01 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

- umutların bittiği yerdeyiz tükendik duyan yokmu .boş vaadlerle yıkıldık .ordu vazife malulü5434 gaziler olarak umutlarımızı kaybettik kime güvendiysek başımıza kar yağdı hep boş söz boş vaad .boş ziyaret kime innanalım umutlar tükendiisabırda bii yere kadar ......

2012-03-01 09:14:08


5 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

HALİL - şehit aileleri ve gazilere iş hakkı - Tarih: 2012-02-13 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

saygı deger gazi arkadaşalrım. 2009 yılndan buyana bulnmakta oldugum ankarada akp li milli savunma bakanlarının bu güne kadar söylediklerinin hepsin yalan olduguna ve hiç bi şekilde ne iş hakkı nede maaşlarda iyileştirme olacagına inanmıyorum? çünkü başbakanın rehabilitasyona geldiğinde kötü bi taplo ile karşılaştıgı için hiç bi maddenin geçmeyecegini ve çok zor oldugunu hatay millet vekilimiz ve adalet bakanımız sizler için madde kanun çıkması çok çok zor demişti? nedenini ise başbakanın rehabilitasyon merkezinde karşılaştıgı durum söylenmişti? kanun ve madde beklemeyin umudunuzuda yitirmeyin saygılar? gazi halil

2012-02-13 19:58:38


5 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

meçhul gazi - sayın murata - Tarih: 2012-02-01 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

yazınıza içten katılıyorum ama bazı 3713 e tabi olan gazi kardeşlerimiz varki sizin düşündüğünüzün tam tersini düşünmekteler ben bu gazi kardeşlerime de sesleniyorum bütün egolarınızı bir kenara bırakın gelin hep birlikte tek yûrek olalım çoluk çocuğumuzun hatrı için saygılar...

 2012-02-01 20:03:29 


6 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

murat - pozitif ayrımcılık... - Tarih: 2012-01-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

5434 /45 sayılı kanuna tabiyim. Gazi haklarının kısıtlı olmasında bizim birlik olamamızın nedeni çok büyük rol oynuyor. 3713'e tabi çoğu arkadaşlar düşünüyor benim haklarım iyi niye ses çıkarayımki, birlik olunsa hakları dahada iyi olacak ama zanndediliyorki 5434 e tabi olanlar 3713'ün haklarına göz dikmiş olanların haklarını ellerinden almaya çalışıyorlar. Arkadaşlar bir bacagın ve ayagın kurşun yarası almış parçalanmış olması diğer yandan askeri harekette misal araç altında ezilerek parçalanması ikiside aynı degilmi sonuçta ikiside uzuv kaybı değilmi. Bacak veya kolun içinden kurşun çekirdegi geçip parçalayınca diger parçalanmaya göre avantajı aksiyon farkımı yani nedir. Yalnız hep birlik olmamız gerekiyor. Örnegin benim hiç bir maddi ihtiyacım yok,kendime ait işyerim var. ekonomik olarak aile durumum iyi yalnız üzüldügüm noktalar gaziler arasında ayrımcılık yapılması. Ben harp malülüyüm bana tazminat ödemesi yapıldı. Eğer yurtiçinde olsaydım tazminat alamayacaktım (ben bu tazminatı aldım ama istiyorumki bu hak diger gazi arkadaşlarımada verilsin , ben görevde uzuv kaybettimde diğer gaziler oynayıp göbek atarkenmi kaybetti). Ben üç beş kuruş parayı alsam ne olurki , zaten maddi durumum çok iyi. Benim ayagımı getirsinler geriye 2-3 milyon lira vermeye razıyım vallahi billahide; ama yok farkındayım parayla pulla gelmeyecek. Yıllarım gençligim akıp gitti gidiyor bari bıraksınlarda gaziliğimin haklı gururunu yaşayayım. Maddi olarak sahip çıkmadıkları bizlere bari manevi olarak sahip çıksınlar. Demek istedigim MSB'lığı yurt içindeki vazife malüllerine niye bu tazminatı vermiyor, diger arkadaşlarımın durumunu ögrendikçe içim yanıyor verilen deger bumudur diye. 3713'e tabi arkadaşlar da eğer 5434 e sahip çıkarsa hep birlikte hareket ederse inanın şartlar çok iyi olur.

 2012-01-28 14:32:33 


14 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

ercan - inşallah gerekli iyileştirmeler olur - Tarih: 2012-01-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar duyduguma göre malul maaşlarına %30 ile % 70 arasında zam gelcekmiş özellikle 6.derece malüllere ve faizsiz konut kredisi verilcek vazife malullere madalya maaşı ve bircok şey

 2012-01-27 17:24:05 


11 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

oğuz - tv kanallarına internetten yorum yazalım ve sesimizi duyuralım - Tarih: 2012-01-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar bende ordu vazife malülüyüm. durumumuzu kanald ve fox tv de sabahları haber programlarına yazalım sık sık. basından duyuralım sesimizi. göreceksiniz sesimizi duyacaklar. her birimiz her gün 1 mesaj atarak yüklenelim basına. kanal d günaydın programı gunaydin@kanald.com.tr SMS GUN yaz boşluk 5100 a gönder twitter.com/degirmencirfan hafta içi 06.45 - 09.05 arası fox tv çalar saat programı www.turkiyesesver.com sabah 7.00 de başlıyor

 2012-01-22 02:21:38 


3 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

Gazi Necmi - RUSYA BAŞBAKANI VERDİĞİ ZAM DEGER BUDUR İŞTE - Tarih: 2012-01-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Rusya Başbakanı Vladimir Putin, 1 Ocak 2012’ye kadar da emekli asker maaşlarına yüzde 50 zam yapacak Rusya Başbakanı Vladimir Putin, Brüksel’e gerçekleştireceği tarihi ziyaret öncesi ülkenin Avrupa içindeki kenti Kaliningrad’da temaslarda bulundu. Putin, İkinci Dünya Savaşı gazilerine her türlü desteği vermeye devam edeceklerini, 1 Ocak 2012’ye kadar da emekli asker maaşlarına yüzde 50 zam yapacakları vadinde bulundu. 23 Şubat Vatanın Savunucuları gününü kutlayan Putin, 10 milyar ruble (3,4 milyar dolar) gazilerin ev ihtiyaçlarının karşılanması için fon ayırdıklarını söyledi. Kaliningrad’da inşa edilen konutlarda incelemelerde bulunan Putin, “Yaklaşık 40 bin kişi listede bekliyor. En kısa zamanda onların da konut sorunlarını çözeceğiz” dedi. Savaş gazilerinin konut sorunlarının çözülmesi için 170 milyar ruble (6 milyar dolar) ayırdıklarını ve 145 bin kişinin yaşam koşullarını iyileştirdiklerini ifade eden Rusya başbakanı, bölgedeki incelemelerinde çeşitli kabuller de yaptı. Askeri personelin tamamı ile donatılmış konutlara sahip olması gerektiğini belirten Putin, emeklilerin yaşam koşullarının iyileştirilmesi için çalışmalara devam edeceklerini kaydetti. Akp Gazilerini Unuttu Ama Sözleri Seçimlerde Açılımlarda Verdiler Unutulduk Malesef... Gazi Necmi

 2012-01-20 16:39:05 


7 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

Osmangazi - Otobüs bilet ücretleri - Tarih: 2012-01-14 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Kuşadası'ndan izmire gelmek için gazilere %30 indirim veren Metro Turizm 'e gittim,izmir bilet ücretinin 10 tl olduğunu söylediler,bende gazi olduğumu indirim hakkımı kullanmak istediğimi söylediğimde bileti 10,50 tl alırsın dediler,nedenini sorduğumda üst limit 15 tl,üzerinden indirim yapıyorlarmış,yani indirim sadece reklamlarda saygıdeğer arkadaşlar!:) (yorum sizin arkadaşlar)

 2012-01-14 21:02:35 


9 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

aydın - bizi ayranlar utansınnnnnnn - Tarih: 2011-12-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

3713 sayılı yasa ile maaşa bağlananlar bu ülkenin öz gazileri bizler faizsiz konut kıredisi iş imkanı ve mehmetcikten her 3 ayda maaş almıyoz bu şartlardan 3713 sayılı yasayla biz gaziler arasındada büyük ayrımcılık yaptı bu devlet inanaın 3713 yasasıyla maş alan bolbol geçinen gazilerimiz diğer gazilere hep yüksekten bakar oldular bizler ie boynu büküğüz yani5434 sayılı/45 maaşa bağlandık 65 yaş uamelesi görüyoz biz bu vatan için kanımızı akıttık gelelimki3713 sayılı kanunla maaşa bağlanamadık demekki bizler babamızın tarlasında vurulduk karga kovalarken bizden akan kan suydu herhaldeki bizleri ayranlar yasalarla utansın sorgulanacak birileri varsa biz ordu vazife malulü 5.6derece gazilerin haklarını vermeyen yaalar koyarak anlamsızca bizleri ayranlardan hesap sorulsun

 2011-12-17 12:36:07 


2 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

Gazi Necmi - Gaziler ve Şehit Aileleri Sizlerde Benim Gibi Milletvekillerine e-devlet uzerinden başbakanlıga Yazın Benim Gibi - Tarih: 2011-12-07 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Bedellinin Parası Şehit-Gaziler için Harcanacak "Kanun tasarısına koyduğumuz bir maddeyle bedelli askerlik geliri, şehit yakınlarına, gazilere özürlülere muhtaç erbaş ve er aileleriyle TSK’ya, Jandarma Genel Komutanlığı’na ve emniyet hizmetlerine mensup vazife malullerine yönelik sosyal hizmet faaliyetlerinin finansmanına aktarıyoruz." BAŞBAKAN ERDOĞAN: "BEDELLİ PARASI ŞEHİT YAKINLARI VE GAZİLER İÇİN HARCANACAK Anayasamızın 72. maddesi vatan hizmetinin her vatandaşın hakkı olduğu deniliyor. Dövizle ve bedelle yapılabileceği belirtilmiş durumda. Bedelli daha önce üç kez mümkün hale gelmişti. 1999’da bedelli askerlik Marmara depreminin zararlarına katkı sağlamak için çıkarılmıştı. Biz ise iki önemli hedef gözetiyoruz. Bakaya sayısının bedelli askerlikle azaltılmasını ön görüyoruz. Bedelli askerlik kanunuyla çok önemli sosyal hizmetleri gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. Kanun tasarısına koyduğumuz bir maddeyle bedelli askerlik geliri, şehit yakınlarına, gazilere özürlülere muhtaç erbaş ve er aileleriyle TSK’ya, Jandarma Genel Komutanlığı’na ve emniyet hizmetlerine mensup vazife malullerine yönelik sosyal hizmet faaliyetlerinin finansmanına aktarıyoruz. Hatta milli bütçeden, özürlülere yönelik ayırdığımız rakamı da artık bu fona aktaracağız. Burada önemli bir ayrıntı, ön gördüğümüz yaş sınırıyla, askerlik ve güvenlik hizmetlerinin aksamasına asla izin vermiyoruz. TSK’nin ihtiyaç duyduğu erbaş ve er sayısını dikkate alıyor ve düzenlemeyi buna göre yapıyoruz. Oturma ve çalışma iznine sahip olarak, işçi, işveren sıfatıyla toplam en az 3 yıl süreyle fiilen yabancı ülkelerde bulunanlar 38 yaşına kadar başvurdukları takdirde 5 bin 112 Euro karşılığı dövizle askerliği yerine getiriyorlardı. Başvurmayanlar ise 7 bin 668 Euro karşılığı bu hizmeti yapıyorlardı. 21 günde temel eğitimi alıyorlardı." Bedelli askerlik parası Dilerim 2330 ve 3713 kanun kapsamında yaralanan asker harici kimseye ödeme yapılmaz diyorum.. Polis koruyucu vs....) Kapsarlarsa Sayın Başbakanımız er erbaşa şehit ailelerine verdiği sözü tutmamış olur... Vana yeterince Yardım yapıldı Bu Paralar Gaziler Şehit Ailelerinin haricinde Ödenmemelidir. 1999 depremini yaşadım gölcük te yaşadım bizlere vana yapılan yardımlar yapıldı mı yapılmadı. bedelli Askerlikten vana Yardım Yapılmamalıdır. Öbür dünyada bizlere Sayın Başbakanımız ve Sizler nasıl hesap vereceksiniz bilemiyorum.. Bu kanun asker ile alakasız kişileri kapsamamalıdır... Genelkurmay başkanlığı o paradan vakıflara vs....) Para aktarılsın dese bile Başbakanımız ve Sizler Buna Karşı Çıkmalısınız.. Güneydoğu Gazisi Necmi HARMAN... T.C xxxxxxxxxxxx Emekli Sandığı Sicil No: xxxxxxxxxxxxxxx Sayın Bakanım Sizlerden Ricam Lütfen Ekteki Kanunları Mecliste Bizler Adına Gündeme Getirseniz. GAZİ VE ŞEHİT YAKINLARININ TALEPLERİ: 1- Eğitim gören (özellikle üniversite de) Şehit ve Gazi çocuklarına tatmin edici ve şartsız burs verilmesi. 2- İş hakkının şehit -gazi (Muharip Gaziler ve Vazife Malulleri dahil) çocuklarına da verilmesi veya KPSS puanlarına 10 puan eklenmesi, Ayrıca mevcut iş haklarının Şehit yakını ve Gazilerde 2'e çıkarılması. 3- Şehit ve Gazi çocuklarının askerlikten muaf tutulması. 4- Malul gazilere şeref maaşı bağlanmalıdır. 5. Terör malulü olan Erbaş ve Erlerle birlikte vazife malulü olup ta “emsal aylığı alamayan” Rütbeli Personelle birlikte Erbaş ve Erlere ve Şehit yakınları maaşına %40 zam yapılması. 6. Malul Gazi er ve erbaşlar ile Terör malulü olmayan tüm vazife malullerinin mutlaka Konut Kredisi imkânından yararlandırılması sağlanmalıdır. 7- Şehit yakını ve Gazilerin ve eşlerinin tayinlerinde koşulsuz esneklik getirilmesi. 8. Terör malulü gaziler yasalar karsısında S.G.K.ve emekli sandığında T.S.K gazilik unvanı tam olarak yasalarda desteklemeli gazi olduğumuz vurgulanmalıdır. 9- Kira yardımında düzenleme yapılarak belli bir kira yardımının maaşlarımıza yansıtılarak Gazi ve Şehit yakınlarının kendi evlerinde oturabilmelerinin önünün açılması. 10- Gaziler yaş haddi uygulamasına tabi olmadan 25 sene hizmet yılı dolduktan sonra emekliye ayrılabilmeli. 11- Şehit Aileleri ve Gazilerin Orduevlerinden yararlanma imkanları arttırılmalı, günübirlik yerine daimi giriş kartları verilmeli. 12- Şehit yakınlarına bağlanan maaşlarda da iyileştirme sağlanmalı ve asgari yaşam standartlarına yetecek miktarda olmalı. 13- Gaziler arasında herhangi bir ayrım yapılmaksızın araç alımlarında tüm Gazilerimize ÖTV indirimi yapılmalı ve kişinin "Malul Gazi" olmasının yeterli olması. 14- TOKİ Gazilerin rahat ve huzur içerisinde yaşamını idame ettirebilecekleri 4+1 geniş daireler inşa etmeli. 15- Askerlik görevini yaparken görev esnasında kaza sonucu yaralanıp sakat kalan askerler 5434 sayılı kanunla "Ordu Vazife Malulü" olarak emekliye sevk edilmekte ve 65 yaşında emekliye ayrılmış kişi muamelesi görmektedir. 5434 sayılı kanuna tabi "Ordu Vazife Malulü" erlerin "Malul Gazi" statüsünde işlem görmesi ve "Gazi" sayılması. 16- Sağlık kuruluşlarında malul gaziler ve bakmakla hükümlü yakınları sevk edilmeden özel sağlık kurumları üniversite hastaneleri devlet hastaneler vakıf hastaneleri tüm sağlık kurumlarından sevk aranmaksızın doğrudan fark istenmeden sırada bekletilmeden tedavisinin yapılması ilaç katkı payı istenmemesi tedavisi mümkün olmayan hastalık durumlarda yurt dışına sevk edilmesi sağlanmalı, ayrıca şimdiye kadar olduğu gibi protezlerin den fark istenmemesi son model protezlerin takılmasına devam edilmesi ve özen gösterilmesine . 17. Malul gaziler, devlet dairelerindeki işlerinde kartlarını göstererek bekletilmeden işlerinin yapılmasında öncelik tanıması. 18. Devletin bütün kurum ve kuruşlarının, sosyal tesislerinden terör malulü gazilerinde aynı şartlarda yararlanılması. 19. Gümrüksüz araç ithalatından malul gaziler için binek otomobil ve 2500 cc ye kadar olan ticari araçlar dan hiçbir vergi ödemeden özel tertibat aranmaksızın 3 yılda bir araç ithal edebilir.(sağlanmalıdır.) a) Malul gaziler için yeni araç alım satım plaka vergisi, özel tüketim vergisi her türlü harç, pul vergisi, katma değer vergisi ve muayene vergisi alınmamalıdır. 20.Malul gaziler mezarlığı belediyelere talimat vererek temin edilmelidir. 21.Türkiye genelinde her ilde malul gaziler lokali yapılmalı. 22.Doğal gazda belirli bir indirim sağlanmalı. 23.Terör Malulü gazi ve şehit ailelerinin işe yerleştirilmesinin de uygun işlere yerleştirilmesinde; a) Uygun işlere verilmesi. b) Başka kurumlara geçişte kolaylık sağlanması. c) Kurum içindeki atanmalarda kolaylık sağlanması. d) Bir sefere mahsus olmak üzere iş hakkını kaybedenlere tekrar iş olanağı sağlanması. 24. Terör malulü gaziler psikolojik etkilenmelerde mutlaka rapor derecesine girmelidir . 25. Terör Malulü gazi ve şehit anneleri için çeşitli illerde tatil yöresi sahil bölgelerinde sosyal tesisler kurulmalı ve bu tesislerden ücretsiz olarak faydalanılmalıdır. 26. Malul gaziler ulaşımda, uçaklarda ve şehirlerarası otobüslerde indirimli seyahat edebilmelidir. a)Ayrıca yataklı tren hızlı trenlerden de ek ücret istenmemeli. 27. Malul gazilerin can güvenliği için silah ruhsatı verilmelidir. Bunun için rapor alırken sadece psikolojik durumu elvermesi durumunda herhangi bir sakatlık göz önünde alınmadan sağlık durumu raporu yeterli olmalıdır. 28. Malul gaziler için alacakları sürücü belgesi tertibatlı olsun ya da olmasın alacakları ehliyet H sınıfı olmalı. 29. Araç plakaları da gazilere özel olmalıdır. 30. Malul gazilere şeref madalyası verilmeli 31. Malul gazilere ve şehit ailelerine telefon konuşması indirimli olmalı, İnternet indirimli olmalıdır. Özel cep telefonların da %50 indirimli olmalı iletişim vergi alınmamalı 32. Malul gaziler için tören elbisesi tertiplenmelidir. 33. Malul gazi ve şehit ailelerine yeşil pasaport verilmelidir. 34. Malul gazi ve şehit ailelerinden bina vergisi ve daire vergisi alınmamalı. Bunda sayı aranmamalı. Ancak bunu kötüye kullanandan ceza ve müeyyide uygulanmalıdır. 35. Memur olan Gazilere aynı işçi Gazilerde olduğu gibi 2. emeklilik hakkı verilmelidir.

2011-12-07 20:03:38


23 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

Tahsin - 3713 sayılı kanun.. - Tarih: 2011-11-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Ah bu yokmu 3713 sayılı yasa bizi birbirimizden kopardığı yetmiyor gibi birde kendi aramızda kavgalara sebep oluyor.. kardeşim ben şunu anlamıyorum..bizde görev başında yaralandık ne diye ayrı bir kanun çıkarıyorsun ki ... hakkımızda hayırlısını diliyorum...

2011-11-17 19:56:07


10 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

Ceyhun - Netlik kazandırmak - Tarih: 2011-11-11 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Elbette “Vazife Malullüğü”nü kategorize eden bizler değiliz… Lakin şunu kabul etmek gerekir ki; “…terörle mücadele”den vazife malulü olmuşlar için farklı ve imtiyazlı bir yasa var (3713 Sayılı Yasa). Hal böyle olunca: Bizleri bu yasanın dışında tutuyor olmalarına karşı yapacağımız fazlaca bir şey yok gibi… Çünkü bu müstesna ve özel bir durumdur. Umarım sonsuza kadar da bu topraklar üstünde hiç istemediğimiz halde “terör malulleri” peyda etmez Mevla bizlere. Haliyle Devlet bu arkadaşlarımıza bu hakları bahş ederken; bu bölücü faaliyetler inşallah son bulur ve yaşamını yitirmişlerle yaralananlar inşallah bir daha tekerrür etmez mahiyetinde ele alıyor olayı… Buraya kadarını izah ettikten sonra; sanki sizin teröre alternatif olarak “ASAYİŞ”İ öne çıkarmaya çalışmışsınız gibi geldi bana… Buraya takıldım ben. Zaten TERÖR var birde ASAYİŞ Mİ çıkıyor diye düşündüm ne yalan söyleyeyim. Belki siz kendi özgün durumunuzu izah ederken spesifik olarak asayişe değindiniz doğrudur; ama ben “terör” den gayrıca artık tüm vazife malullerinin bir anılması ve bu nokta da başka bir kavram arayışı içine girilmemesi gerektiğini vurgulamaya çalıştım…. Umarım beni anlamışsınızdır. Saygılarımla

2011-11-11 16:38:37


5 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

MEHMET KİRİŞ - vazife malullüğü - Tarih: 2011-11-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Sayın Ceyhun bey; yazımı iyi okursanız her hangi bir kategorize yapmak gibi bir amacımın olmadığını anlarsınız. Bizim amacımız ayrımcılık yapmak değil, görevi başında iken görevinin sebebi ve tesiri ile yaralanan, sakat kalan, en kötüsü de hayatını kaybeden Polis – Asker kardeşlerimizin eşit hakları alması hususunu savunmaktır. Kaldı ki bu acıları çeken birisi olarak bahsettiğiniz gibi bir ayrım yapmak ne benim haddime düşer ne de başkasının. VAZİFE MALÜLLÜĞÜNÜ kategorize eden bizler değil, bu zamana kadar verilen haklardan da anlaşıldığı gibi yetkili kurumlardır. Bizler zaten her hangi bir ayrım yapmaksızın hak arayışında bulunmaya çalıştığımız gibi bizlere fikirleri ile yardımcı olabilecek arkadaşlar bulmak amacıyla bu görüşlülerimizi paylaşmaktayız. Saygılarımla.

2011-11-10 15:48:37


4 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

Ceyhun - Biraz daha rasyonelist! - Tarih: 2011-11-05 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Sayın Mehmet KİRİŞ; bendeniz Ordu mensubu Vzf.Ml. yüm. Zannedersem sizde polissiniz. Eğer siz olayı “asayiş” veya “terör” diye çatallandırıp budaklarsanız (ki terör terminolojisi bambaşka bir kategoriye girmektedir [3713 Sayılı Yasa] ) bunun içinden çıkılamayacağı bir hale dönüşeceği kaçınılmazdır. Bizler Asker veya Polis “VAZİFE MALULLÜĞÜ” Kavramının (Terör malulü Gazilerimiz kadar olmasa da) tamamına dönük bir iyileştirme olması gerektiğine dair talep ve beyanatlarda bulunmayı uygun görüyoruz… Şayet böyle olursa, kutsal olan: “GÖREVİNİ İFA EDERKEN” sakatlanmak sonucunun kabullenmesi olmalıdır (Devletin Kurumlarınca) Eğer bu site de ORDU VAZİFE MALULLERİ Başlıklı konu muhteviyatını tetkik ederseniz; orada hem Aileden Sorumlu Devlet Bakanlığı’nın, hem de; DEMOKRAT PARTİ’nin bu konu da yasa teklifi verdiğini ayrıntısıyla göreceksiniz! Onun içindir ki bu minvalde enerjimizi harcamak daha isabetli olacaktır diye düşünüyorum. Çünkü esas olan: “VAZİFE” mefhumudur(!) Bir terörist sizi takip edip GÖREVLİ olmadığınız bir anda sizi öldürse veya yaralarsa; ( ispat edemediğiniz taktir de bu sonucun hiçbir ehemmiyeti yoktur) ki ne Şehit NEDE Gazi ola bilesiniz… Öyleyse: GÖREVLİ OLAMANIZ BİRİNCİ KOŞUL… Lütfen VAZİFE MALULLÜĞÜ nü kategorize etmeden hak arayışında bulunalım… Saygılarımla

2011-11-05 21:25:02


3 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

MEHMET KİRİŞ - vazife malülü(gaziler)arasındaki ayrımın giderilmesi - Tarih: 2011-11-03 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Sayın Başbakanımızın talimatı ile Şehitlik mevzuatında düzeltme yapılması için düğmeye basıldığı ve bir komisyon oluşturulduğu Memurlar.net den duyurulmuştur Buna göre çatışma alanı dışında eğitim veya göreviyle ilgili trafik kazasında ölenlerinde şehit kapsamına alınacağı belirtilmiştir. Bu acıyı en iyi anlayanlardan biri olarak yerinde bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Ancak bu düzenlemede POLİS ve ASKER'in asayiş görevini ifa ederken yaralanması veya ölmesi halinde durumunun ne olacağı belirtilmemiş. Bütün güvenlik görevlilerinin(Polis-Asker) görevi terörle mücadele etmek ve halkın huzuru ve güvenini sağlamak için şehir merkezlerinde gerekli tedbirleri alarak asayişi sağlamaktır. Bu görevini ifa ederken görevinin sebebi ve tesiri ile yaralanan, hayatını kaybeden bize göre (şehit-gazi) olan güvenlik görevlilerine 3713 sayılı kanuna göre şehit veya Malul olanlarla verilen hakların neden verilmediği, ŞEHİT ve VAZİFE MALUL’lerinin 2330 – 3713 (Asayiş-Terör) sayılı Kanuna göre ayrım yapılmasının ne kadar doğru olduğu düşündürücüdür. Bu konu ile ilgili olarak gerekli düzenlemelerin yapılması hususunda şahsım olarak 27/02/2009 tarihli BİMER’e yapmış olduğum müracaatım Sosyal Güvenlik Kurumuna yönlendirilmiş ve tarafıma verilen cevapta müracaatımda belirttiğim asayiş ve terör malulü ayrımın giderilmesi hususunun kanun yada kanun hükmünde kararname değişikliği ile gerçekleşeceği ve bununda Türkiye Büyük Millet Meclisinin yetkisi dahilinde olduğunu bildirilmiştir. Bu cevap üzerine Türkiye Büyük Millet Meclisine yapmış olduğum yazılı müracaatıma da dilekçenin dilekçe komisyonunda görüşülemeyeceği konulu tarafıma tatmin etmeyen bir cevap verilmiştir. 5510 Sayılı Kanunun geçici 14. (d) fıkrasının uygulanması ile 3713 sayılı vazife malullerine Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığına verecekleri dilekçe doğrultusunda görevlerinden ayrılmasına gerek kalmaksızın emekliye sevk edilerek hem görev maaşı hem de Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığınca Vazife Malulü emsal aylığı bağlanmamaktadır Fakat benim durumunda bulunan ASAYİŞ olayından dolayı vazife malulü olduğuna kadar verilenler bu haktan yararlandırılmamıştır. Umarım bu sorun en kısa zamanda daha fazla bizleri yaralamadan çözülür ve 2330 sayılı Kanun ve 3713 sayılı Kanun kapsamında malul sayılanlara aynı hakların verilmesi yönünde gerekli düzenleme yapılır. Tüm şehitlerimize Allahtan rahmet, geride kalanlarına başsağlığı diler, gazilerimize acil şifalar dilerim. Bu işin çözümü hep birlikte hareket etmektir

2011-11-03 13:57:28


6 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

garip........ - eşit hak verilmesi gazilere iş olmayanlara iş ve faizsiz konut kıredisi verilsin - Tarih: 2011-11-02 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın devlet yetkilileri cumhur başkanın başbakanım ve genel kurmay başkanım arzederim tüm bu sitelerde değerli gazilerimizin yazışmalarını ve sorunlarını umarım görürsünüzde bu içimizdeki yangını bir nebzede olsa söndürmeye çalışırsınız açında bakın hepsi gerçekleri anlatıyor ne yazıkki gazileri unutmuşlar ölsek daha iyiydii .

2011-11-02 10:03:09


3 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

Ceyhun - Tarkan Bey teşekür ederim... - Tarih: 2011-10-05 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Burada anlaşılması gereken, terör odaklı olsun/olmasın vazifesini ifa ederken sakat kalan asker kişilerin vazife malullerinin de bu haktan yararlanması sağlanmalıdır... Her şeyi getirip 3713 Sayılı Yasaya dayamamak lazımdır... Yanıtınız için ayrıca Teşekkür ederim

2011-10-05 00:21:32


4 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

Ceyhun - Yanıt verecek biri yok mu? - Tarih: 2011-10-02 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Arkadaşlar, ben "ordu vazife malulü" asker emeklisiyim; ama 3713 Sayılı Terörle Mücadele Yasası'nın dışında vazife malulü olduğum içindir ki, yukarıda konut kredisi ile ilgili konu da bizleri ilgilendirdiğini düşündüğüm bir sual sormuştum... Ama hiç kimse bir yanıt vermek gereği duymamıştır... Lütfen duyarlı birisi çıkıp bir zahmet yukarıdaki tasarı gibi görünen metinde ki çalışmanın kimin ürünü olduğunu açıklasın...

2011-10-02 02:22:04


2 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

kocatepeli ziya - gazilerle ilgili - Tarih: 2011-09-24 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın cumhurbaşkanım sayın başbakanım ve bakanlarıma buradan seslenerek bulundukları makamları itibarı ile görevlerinde ayrı ayrı başarılar diliyorum biz gazilerin sıkıntılarınamerhem olacaklarına inanarak malül gazilere saglanan haklardan tüm gazilerin yararlandırılmasını talep ve istirham ediyoruz çünki gaziler olmasa şehitler olmazdı şehitler olmasa gaziler olmazdı onun içindirki malül gazilere verileni muharip gazilerede reva görmeyiniz gaziler arasındaki ayrıcalık sosyal hukuk ilkelerine ve anayasamıza aykırıdır umarızki bu yanlışlıkların düzeltimesini en kısa zamanda düzeltilmesini talep ediyoruz saygı ve selamlarımla arz ediyoruz

2011-09-24 22:47:52


2 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

Ceyhun - Cevap almayı ümit etmiştim... - Tarih: 2011-09-23 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Site yönetiminin hem sitenin reytingi, hemde sorunlara dair ne denli bir birliktelik ruhu içerisinde olunulduğunun merakıyla bir yorum yaptım... Fakat görülen o ki kimseden yanıt yok ve sukutü hayale uğradım üzgünüm...

2011-09-23 00:24:37


0 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

Ceyhun - Bunlar Ümit mi? Yoksa tasarı mıdır? - Tarih: 2011-09-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Saygı değer site yöneticileri... Özellikle vazife malulülerine "konut kredisi"nin verilmesi çok önemli bir gelişme... Bunlar bir kuru ümitten mi ibaret; yoksa bu yönde ciddi bir çalışma mı yapılıyor?... Bu meyanda vereceğiniz cevaza şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla

2011-09-20 01:21:06


2 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

Ceyhun - Konut kredisi! - Tarih: 2011-09-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Vazife malüllerine 3713 Sayılı Yasaya tabi değiller diye konut kredisi verilmemesi anlaşılır bir vicdan ve hakkaniyet tasarrufu olamaz. Bunun bir açıklaması olamaz! Siz malulü ihya etmiyor sunuz! "O"nun en temel barınma sorunu olan evsizlikten iadeli ödeme kaydıyla sahip ediyorsunuz (etmiyorsunuz hali hazırda da...) En dar gelirli vatandaşı bile konut sahibi yapmak şiarını ödev addeden devlet ve yöneten irade; sıra vazife malulüne gelince, hami ve babacan devlet olmak ilkesini unutu veriyor nedense... Çok yaman bir vefasızlık! Çok yaman bir insafsızlık....

2011-09-20 01:11:36


4 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

gazi necmi - Benim yazilarim siteden neden silindi kim sildi arkadasim? - Tarih: 2011-09-14 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

 

Editör'ün notu, tıklayınız: http://www.gazihaber.com/pages/yorum.html


0 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

gazi salih - yetkililere - Tarih: 2011-09-08 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

şehitlik ve gazilik en üstün değerlerden sayılmalıdır,değerlerinize bu şekildemi sahip çıkıyorsunuz,hangi gaziye sorsan mutlaka sosyal sorunlar içerisinde boğuluyor görürsünüz,sayınn yetkililer devletin bekaası için mağdur olmuş bu insanları,daha fazla mağdur etmeyin,bizleri sefalete mahkum ettiniz,bizlr olmasaydık sayınnn yetkililer sizler hergele yolunda işportacı bile olamazdınız,al 1000 tl ile yaşa bakalım sosyal ve fiziksel sorunlarınla...2011-09-08 17:00:03


1 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

süleyman bayrak - harp malülleri neden tokiden istifade edemiyor? - Tarih: 2011-08-29 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

malülsen malülsündür. yani mağduriyet söz konusu. TOKİ neden çifte standart uyguluoyr anlayamıyorum. 2011-08-29 12:18:52


1 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

aslanbey gazi - EV KREDİSİ - Tarih: 2011-08-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

EV KREDİSİ YAKLAŞIK 30 VEYA 40 GÜNDE GELİYOR  2011-08-28 14:19:11


1 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

ömer - faizsiz konut kredisi - Tarih: 2011-08-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

slm ben terör malülüyüm toplu konut kredisini 15 gün önce başvurdum kredi kaçgünde çıkiyor bilgisi olan arkadaşlarım cevap verebilirlermi??   2011-08-16 12:39:16


0 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

oğuzhan - mehm vakfı - Tarih: 2011-08-14 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

mehmetçik vakfınına düzenleme yapılmasını istiyoruz 5.ve 6.derecelerin birkısmı düzenli yardım alıyor emekli sandığında 6.derece mehmetçik vakfında 4.derece görünüyorlar bu adeletsizlik ve zulümdür çözüm getirilmeli sus payı 525 ytl lerle olmaz    2011-08-14 02:25:04


4 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

ARİF - arkadaşlar - Tarih: 2011-08-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

gazi arkadaşlar bütün illerdeki derneklerimizle irtibata geçelim hakkımızı arayalım bizler birlikte hareket etmedikçe hiçbir sorunumuzu çözemeyiz.yoksa hizmetli emekli maaşına talim ederiz bizler bu vatan için bedavadan birer parçamızı verdik.ama sayın büyüklerimiz bizlerde dahi ayrım yapıyor.biz bu tavrı hak etmiyoruz.sözde büyüklerimiz konuşurken gazilerin ve şehit ailelerinin başımızın üstünde yeri var diyorlar ama iş sorunlarımıza gelince hiç kimse kılını dahi kıpırdatmıyor.bizleri devletimiz kendisine yük olarak görüyor.ben mayına babamın işinde basmadım.vatani görevimi bedava yaparken bastım.sadece ayağım değil pisikolojimde bozuldu.neden hakkımızı vermiyorlar ayrımcılık yapıyorlar.çünki sesimiz çıkmıyor.sesimizi duyurmamız lağzım.Şener bey size katılıyorum.  2011-08-10 23:42:13


0 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

ARİF - yapılan haksızlıklar - Tarih: 2011-08-09 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
gazi kardeşlerim bizler haklarımızı sokağa çıkmadıkça ankaraya yürümedikçe alamayız askere maaşsız bedava gittiğimiz için gazide olsak şehitte olsak bu ayrımı yaparlar çünki bizler hakkımızı aramıyoz dernekler hiç ilgilenmiyor gazi olunca er .rütbeli diye ayrim yapılması saçmalık

1 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

şener - gazi necmi beye - Tarih: 2011-07-24 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

kardeşim yorumun çok güzel ve dikkat edersen sana katıldığımı ifade ettim aslında hepimizin dili aynı amaç sesimizi duyurmak bu amaçda emeği geçen herkese teşekükürler lütfen birbirimizi iyi anlayalım varsa kusurlarımızı hoş görelim saygılar   2011-07-24 21:48:38


0 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

Gazi Necmi - Sener bey ne demek istediniz anlamadım_? - Tarih: 2011-07-23 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Yorumum sizleri rahatsızmı etti anlamadım yada yalan yanlış bir seymi yazdım? Sizden yorumları dikkatli okumanızı dilerim sizlerde yorum yapın her gazi kardeşim okusun ve artık uyansınlar diliyorum.. 2011-07-23 12:47:11


0 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

şener - teşek. - Tarih: 2011-07-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

yasin bey teşekürler söz konusu biziz yani gaziler sizden bir rıcam 5434/45 sgk ya göre idari görev malüllerine gazilik sıfatının yerine vazife malülü denmesi konulu yazmanız             2011-07-20 23:06:29


0 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

şener - destek - Tarih: 2011-07-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın necmi kaedeşim sana içtenlikle katılıyorum tebrikler ama nedense bu sitede kurucu yada başka sıfatta olan sayın gaziler den hiç bu yada buna benzer açıklamalar görmedik bazı konularda bize yazın deniliyor yazıyoruz ama site iletişime kapalı bu nasıl iş anlamadım sayın site ye duyrulur saygilar  2011-07-20 19:55:32


0 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

gazi kızı - sistem hatası - Tarih: 2011-07-14 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
iletişim bölümünüz hata veriyor

0 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

ümit gözükan - malülün görevlisi görevsizi olurmu - Tarih: 20-06-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
bende bu devlet için çalışırken malül oldum bana adi malül diyorlar görev malülüne farklı aylık bize düşük aylık bende aynı oranda iş göremiyorum nasıl olaçak bizlerede zam hakkımızı verin

0 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

erkan dağ - olur mu - Tarih: 19-05-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
maaş arasındakı farklar kapıtılacak dıyorsun ben 1 derece 6 derece kışıyle aynı maaş olacam olmaz olmazzzz

0 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

ali - vazife malulü gazilere haklarını verin unutmayın - Tarih: 15-05-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

zamanında iş ve faizsiz konut kıredisi kanunlarını malül gazilere verirken vazife malulü gazileri neden unuttunuz bunlar bu vatan için kan dökmedimi neymiş kayseride vurulmuş pkk çatışması deyilmiş yahu kardeşim benmi dedim beni vurun diye eğitimini iyi vereydi komutaanları benide asker vurmatyayudı ben de askerim ona beni vurmu dedim ayıp bunlardan dolayı biz vazife malulü gazilerin haklarınıda diğer gazilere verilen hakların doğrultusunda olmasını derhal bu ayıplarınızın gerçek haklarımızı vererek yaptığınız yanlışlardan dönmenizi ve bu vatanıın iç ve dış hudutlarında ve baprında sakatlanan kazaylada olsa vatan bekleyen vazife malulü gazilerin haklarınıda vermenizi arz ediyoruz sahde vaadlerle meydanlarda hava atmayın gerçekçi olun seçimden önce verilmesi gerekti bu haklarımızın vallahi acım gazi olarak ev alamadım işim yok . suç benimmi beni vuranınm


3 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

vazife malulü gazi - malul gazilere iyileştirme nerde kaldı utanın - Tarih: 15-05-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
vazfe maalül gazilere torba yasasında yeni düzenlemeler yapılacaktı örneğin faizsiz konut kredisi iş mkanı vs gibi ben vazife malulü gazi olarak ne iş verildi ne maaşşım arttı nedefaizsiz konut kredisinden faydalandım kanunlarla biz vazife malulü gazileri ayıran yasalar ve devlet utansın evim yok işim yok karın tokluğuna yaşamaya çalışıyoz seçimlerden önce çıkartın bu kanunları bizde inanalım göz boyama .torba yasaı diye bizi paketlediniz .artık yeter gazi olarak meydanlaramı çıkalım utanmaz mısınız .ben tokatlıyım açıkca yazıyorum. çünkü gözü görmeyenler haklarımızı versinde bu ayrımcılık felsefenizden kurtulalım.seçimler yaklaşınca vaadlerinize diyecek yok .ama bu vatandaş saf ve salak deyil.her şeyin farkındayız. artık yapacağınız vaadkeri verin çocuk kandırmıyonuz. aldanan siz olursunuz yetkil samimi vaadler verin.

2 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

ali köse - gazi hakları - Tarih: 29-04-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
ben polis gazisiyim, 2006' dan beri emekli sandığı ile mahkemelerde uğraşıyorum. Bu hükümetin şehit ve gazilere yeni haklar vereceğine inanmıyorum. Terör yandaşları haklarını söke söke alıyorlar ancak şehit ve gazilere gelince mahkeme yolu gösteriliyor. yazıklar olsun ........

5 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

gaiiii vazife malulü - vazife malulü gazilerin verilmeyen haklarını verin - Tarih: 27-04-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
torba yasasında malulül gazilere hakların verilmesi çok geç kaldı seçimden önce yasallaşsaydı memnun olurduk sanıyorumki biz malül gazileri devlet unuttu evim yok işim yok vazife malulü gaziyim. gözümüz bu yasalarda torba deyipte bizleri uyutmayın gerçekçi olun sonuçta bu bizlerin çoktan alması gereken haklardı ne yazıkki ayrımcılık yaptılar

2 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

Gerçekler Acıdır - 1997 ER-ERBAŞ maaşları ile 2011 maaşlarını karşılaştırın - Tarih: 25-04-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Polis şehit ve gazi ailelerine verilen seyyanen zamlar biz er-erbaş maaşlarına verilmedi.Diğerleri zaten belli..Hani biz en düşük memur emsaliydik.Bizim emsalimiz Anlaşılan ahirete kaldı.Bizi duymayanları ALLAH bildiği gibi yapsun.

2 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

GAZİ FERHAT AKTAŞ - HAYAL BUNLAR - Tarih: 15-04-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
ARKADAŞLAR BEN ELİMDEKİ BANA VERİLEN HAKLARIMI ALMAK İÇİN SON GAZ TEPİNİYORUM DAHA RESMEN VERİLMİŞ HAKLARIMIZI ALMAKTA SIKINTI ÇEKER HADDA Bİ ÇOĞUNU ALAMAZKEN SİZ YENİ HAYALLEREMİ DALDINIZ (BU ÜLKEDE KANUN VAR )YAPTIRIM YOK)hakkınsa al diyolar hadi sıkıysa alın :))

1 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

gazi ismet - site hakkında - Tarih: 12-04-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
yapmış olduğunuz site gayet güzel olmuş güncel konu ve hakların takibi açısından güzel olmuş emeği geçen arkadaşlarımıza teşekkür ederiz

1 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

ATATÜRK GİBİ ÖZÜNDEN GAZİ - Verilen sözler vadedilenler - Tarih: 12-04-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Ben 1995 yılı güneydoğu gazisiyim size sesleniyorum saygıdeğer başımızdakiler sesimizi duyurmamız için bizler isyan mı edelim mitingler yapalım bizleri hatırlamanız için ne yapmamız lazım referandum dediniz aradan 8 ay geçti verdiniz sözler nerede biz bu vatan için kanımızı akıttık sizleri ensonunda bütün gazi arkadaşlarla birlikte ANITKABİRe ATATÜRK"e şikayet edeceğiz başka care kalmadı çünkü devlet gazisine sahip çıkmıyor birtek o bizim halimizden anlar. biz gaziyiz gururluyuz ama hiç değerimiz yok.


2 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

gazi harun - gazi hakları - Tarih: 11-04-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
slm arkadaşlar son 10 yılda eriyen maaşlarda daglar kadar fark var 10 yıl önce polisler aldıgı maaş yanılmıyorsam bizden az alıyorlardı şimdi iki katımızı alıyorlar ee hükümetimiz sag olsun iş hakkı berat maaşı baglanacak dediler çıkacak diye ümitliydim fakat bu hükümete inanmıyorum artık allah yardımcımız olsun

1 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

sedat - gaziler - Tarih: 08-04-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
adam hastalanmış,intihara teşebbüs etmiş maaş alıyor kalkmış birde şehit aileleri ve terör gazileri ile kandisini aynı kefeye koyuyor

0 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

gazi - bizz - Tarih: 04-04-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
lutfi abi dogru soyluyor adam kendini vurmus falan olmus filan olmusss benimle aynı kefeye koymayınn anca ruyamızda goruruz bunları mılletı heveslendirmeyin barii 2 yıldan beri çıkacak ocak şubat mart son bırakın yaa bu işleri

2 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

aslanbey gazi - ACABA - Tarih: 25-03-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
SİZCE ÇIKARMI BEN PEKKK TAHMİN ETMİYORUM ÖNÜMÜZ SEÇİM BUDA SEÇİM SONRASI ÖDENEK YOK DENİR TOZLU RAFLARA KALKAR ONUN İÇİN PEK SEVİNMEYİN DERİM BURASI TÜRKİYE VEKİLE VAR BÜROKRATA VAR AMA BU VATAN İÇİN CANINI KANINI DÖKENE BU VATANIN GERÇEK SAHİPLERİNE KAHRAMANLARA YOK BEN SEVİNMEYİN DERİM ARKADAŞLAR

2 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

lütfi - gazi hakları - Tarih: 25-03-2011 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Gazilere hic bir iyileştirme gormedim hava degişimi alabilmek icin kendini sakatlayanlara çıkmış tüm iyileştirmeler. On yıl oncesine gore ki maaşlarımızı erittiler gitti...


4 kişi beğendi 7 kişi beğenmedi

Bütün Yorumları görmek için tıklayınız!

Resmi Gazete
ANKET
Ücretsiz Seyahat Kartı Tasarımını Nasıl Buldunuz?
Beğendim, çok güzel olmuş. - 74
Beğenmedim, beklentilerimden çok uzak bir tasarım. - 180
Diger anketlerimiz için tıklayın...
Yol Durumu
Dilekçe Örnekleri
Sayfa Yüklenme Süresi : 0.7499 Saniye
İslahiye Gaziantep Haber
Video İzle Sözleşmeli Haber © Copyright 2010 Gazi SOFT Her hakkı saklıdır.  
sanalbasin.com üyesidir