RSS / XML
$1.8270
€2.3175
IMKB57,540
Bu haber 16 Kasım 2011, Çarşamba 21:27:33 tarihinde eklendi. 38630 kez okundu.
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Şehit Ailesine İkinci İş Hakkı Müjdesi!

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan Rixos Otel'de düzenlenen ''Eşi Vefat Etmiş Kadınlar İçin Sosyal Yardım Programı Toplantısı''nda şehit ailelerine ikinci iş hakkı müjdesini verdi. Ayrıca terör mağduru diğer kişilere de devlette istihdam sağlayacağız dedi.
Şehit Ailesine İkinci İş Hakkı Müjdesi!

.

     Terör saldırılarında ÅŸehit olanların ailelerine yapılan yardımlarla ilgili açıklamalarda bulunan BaÅŸbakan ErdoÄŸan, ÅŸöyle konuÅŸtu: "Önümüzdeki günlerde inÅŸallah, terör ÅŸehitlerine malum bizim desteÄŸimiz var. Ve aileden daha önce bir kiÅŸiyi, birinci derecede yakınlığı olan bir kiÅŸiyi iÅŸe alıyorduk, ÅŸimdi onu inÅŸallah ikiye çıkarıyoruz.

     Ama ÅŸimdi yeni bir adım daha atıyoruz. Pazartesi günü Bakanlar Kurulunda onun talimatını verdik. O da ÅŸu: Terör kurbanı olan, teröristler tarafından öldürülen aileye de aynı yardımı da devlet olarak vereceÄŸiz. O öldürülenleri de biz ÅŸehitler sınıfında mütalaa ediyoruz. Aynı ÅŸekilde onlara da o desteÄŸi verip o aileden yine aynı ÅŸekilde devlette istihdam saÄŸlayacağız.

 

     Bununla yeni bir anlayışı, yeni bir dönemi, ülkemizde sosyal devlet olmanın bir gereÄŸi olarak ÅŸu anda çok daha iyi bir konuma taşıyoruz. EÅŸini kaybetmiÅŸ hanım kardeÅŸlerimize 'yalnız deÄŸilsiniz' diyorum. Yapılan yardımları, verilen destekleri analarının ak sütü kadar hak ettiklerini ifade ediyoruz, çünkü bu sosyal devletin görevidir."


Facebook Facebook Digg Digg Google Google Del.icio.us Del.icio.us
mustaf - - - aşagılık zihniyet - Tarih: 2012-04-26 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
bu nasıl bir zihniyet arkadaşlar kendi maaşları konu olunca bir gece de oluyor o kadar şehit gazi var bu ayda bir doktor çıktı allah rahmet etsin de şehitler bu kadar önemsiz bunlar için biz bu kadar gündem de olamadık gerisini siz düşünün toplanıp eylem yapalım bunları dile getirelim ne yatıyo bunun altında bilelim

8 kiÅŸi beÄŸendi 1 kiÅŸi beÄŸenmedi

uğur - - - masal bitti uyuma vakti - Tarih: 2012-04-24 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
uyuttular yine bizi ♥

24 kiÅŸi beÄŸendi 1 kiÅŸi beÄŸenmedi

"Bekar Şehit" kardeşi - - - daha kaç defa 15-20 gün sayacağız ? - Tarih: 2012-04-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
geçtiğimiz yaz önümüzdeki kışa olur diyorduk! kış geldi bize 15-20 güne oluyor dediler! 15-20 saya saya yazı getirdik ! birde bekar şehitlerin ailelerine iş hakkı yok dediler ! biz böyle bir ayrımın olmayacağı düşüncesiyle hala 15-20 saymaya devam ediyoruz başkalarının yalanlarına bel bağlayıp yaşamak böyle oluyor galiba daha ne kadar 15-20 sayacağız ?

53 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

şehit kardeşi - - - 2.iş imkanı ile ilgili Aile bakanlığının mailime cevabı - Tarih: 2012-04-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Sayın ACAR; Şehit yakınına tanınan istihdam hakkının birden ikiye çıkarılması hedeflenmekte olup; bir istihdam hakkının eş ve çocuklarınca diğer istihdam hakkının kardeşlerince kullanılması amaçlanmıştır. Ayrıca nihai kararı meclisin vereceğinden beklemenizi tavsiye ederiz. Bilgi edinmenizi rica eder iyi günler dileriz. AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI Şehit Yakınları ve Gaziler Dairesi Başkanlığı

9 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

gazi bülent - - - gaziye neden yok - Tarih: 2012-03-31 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
şehit yakınlarına ikinci iş hakkıveriliyor analarının ak sütü gibi helal olsun onda gözüm yok peki biz gazilere neden yok tesadüfen ordan geçerken maruz kalanın yakınları faydalanacakda biz teröristlerle çatışmada yaralanacağız hayatımızın 4 te 3 ü değişecek bizim kardeşimize veya çocuğumuza niye yok pozitif ayrımcılık bu olsa gerek

14 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

engin - - - şehit kardeşi - Tarih: 2012-03-30 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Şehit Ailesine İkinci İş Hakkı Müjdesi! başlıkla içerik farklı konuları ele alıyorlar. bunun yanında şehitlik kavramıyla alakası olmayanlara şehitlik statüsü veriyorlar.bir dönemler sn kılıctaroğlunun SGK başkanıyken yaptığına benzer durum gibi. bu durum kabullenemez. saygılarla.

9 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

heram olsun - - - helal etmıyoruz hakımızı - Tarih: 2012-03-30 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
ben bı terör maduruyum ama tam arada 20 yıl geçtı bız daha devleten adam gıbı bır yardımda bı çarede bulmadık eyerkı bızım sesımız olsaydı bız kendı hakımızı daga çıkarak hakımızı savunurduk ama savunamayız çünkü bızde aynı devlet aynı bayraga sahıp çıktıgımız için yapamadık bu ıhanetı yapamıyoruzkı ıhanet edenler ceza evınde bıle kıral gıbı yaşiyo bız yınede sürünmeye mahkumuz ınşalah onlarda bırgün sürünür hakımızı yıyenler allah belanızı versın

7 kiÅŸi beÄŸendi 2 kiÅŸi beÄŸenmedi

fatih - - - amaç şehide iş vermek degil pkk ya hak vermektir - Tarih: 2012-03-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
şehit yakınlarına hak vermek için neden 3 yıl beklendi . pkk ile 3 yıldır uzlaşma arıyorlar ama orta bi yol bulamıyorlar pkkya hak vermek istiyorlar veremiyorlardı ama şimdi yol bulundu herkesi şehit kapsamına almak pkknın ailesine maaş vermek ve pkk yada övünc madalyası takmak.buna uluderedeki 35 kişiye 135milyar tazminat vererek gösterdi. güvenlik kuvvetleri şehitttlerinin ailesini susturmak içinde iş verecek.bunlar görünen yüzü birde görünmeyen yüzü var. türk milleti koyundur koyunlarıda köpekler bile güder. (aziz nesin) demekki uzun yıllardır köpekler yönetiyormuş koyunları

10 kiÅŸi beÄŸendi 1 kiÅŸi beÄŸenmedi

ayşe dogan - - - kaçakcılar - Tarih: 2012-03-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
aynen katılıyorum cihan kardeş zaten bütün yasa onlar için çıkıyo yinede bu devlet yaranamıyo vuranda onlar ocaklar yıkanda onlar ALLAH VERSİN BELALARINI devlette kalkındırsın bakalım.

7 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

cihankarabulut - - - uludere yasası - Tarih: 2012-03-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
benim anladığım kadarıyla bu yasa daha çok uluderede öldürülen kaçakçıları şehit kategorisine sokmak için çıkarılıyor

5 kiÅŸi beÄŸendi 1 kiÅŸi beÄŸenmedi

Yunus Şen - - - Görev Malulleri - Tarih: 2012-03-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Görevli iken kazada yaralanan Şehit olanlar bu yasa içerisinde yer aldımı ilgililerden bilgi bekliyoruz

4 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

emine - - - şehit ailelerine 2.kadroda şehite evli bekar ayrımı yapılmasın - Tarih: 2012-03-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

bende ÅŸehit kardeÅŸiyim ve babamda yok annemle tek başıma yaşıyorum bi bayan olarak 2. iÅŸ hakkını bekar diye ayırmamalarını istiyorum sonuçta her halükarda ÅŸehit ailesi oluyoruz

2012-03-22 12:43:37


18 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

muhammed bayazit - - - 2.iş - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

benim ÅŸehit olan kardeÅŸim bekardı biz 3 kardeÅŸiz iÅŸ hakkını kücük kardeÅŸim kullandı ÅŸimdi ben ise giremiyormuyum kullanamıyorsam 2. ci iÅŸ hakkı nerde kim kullanacak böyle birÅŸey olurmu? lütfen bilen biri yorum yapsın

2012-03-21 17:59:39


5 kiÅŸi beÄŸendi 1 kiÅŸi beÄŸenmedi

mehmet - - - askerlik görevini yaparken arac kazasında ölen babam - Tarih: 2012-03-13 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

KONU: Hiçbir menfaat beklemeden Vatan görevini seve seve icra ederken Ordu Vazife Malulü olmuÅŸ Er ve ErbaÅŸlar hk. Sayın yetkililer: Askerlik; Vatanını seven fiziksel ve zihinsel rahatsızlığı olmayan her Türk vatandaşının bir Vatan Görevi, bir Vatan Borcudur. Kanunlarımıza göre de mecburi hizmettir. Bizler Türk Milleti olarak ilk şıkkı benimsemiÅŸ, askerlik Vatan görevimizdir, borcumuzdur diye bu ocaÄŸa davul zurna ile adım atan insanlarız. Türk askeri olarak komutanlarımızın emriyle olunması gereken yerde ve zamanda yurdun her köÅŸesinde yer ayırmaksızın görevimizi yerine getirmekteyiz. Dolayısıyla; Burada ince bir noktaya deÄŸinmek istiyoruz. Bizler 657 sayılı kanuna tabi devlet memuru gibi maaÅŸ karşılığı mesleÄŸimizi icra eden kiÅŸiler deÄŸiliz. ÖrneÄŸin POLİSLİK, ETFAYİCİLİK, ORMAN BEKÇİLİĞİ veya KÜTÜPHANE Memuru ve saire gibi. Hiç ÅŸüphemiz yok ki yukarıda saydığımız ve daha sayamadığımız çeÅŸitli meslek gruplarına tabi arkadaÅŸlarımız da en az bizim kadar bu vatanı sevmekte ve bu Vatan için canlarını vermeye hazırdırlar ama kendi seçtikleri mesleklerini maaÅŸ karşılığı 657 e tabi birer devlet memuru olarak yapan profesyonel kiÅŸilerdir. Kısacası onlar kendi mesleklerini kendileri seçmiÅŸler, istedikleri anda ve zamanda istifa etme hakları vardır. (Barış zamanından bahisle) ArkadaÅŸlarımız kendi mesleklerini ifa ederken icraatları esnasında bir ÅŸekilde kalıcı sakatlığa uÄŸrayabilirler. Buna meslek kazası (Vazife MalullüÄŸü) diyebilirsiniz. Ama bizler askerlik görevimizi icra ederken (EÄŸitim, Tatbikat, Manevra, toplu halde intikal, Nöbet esnasında, Kademede, hatta Mutfakta vesaire gibi bu harekat ve hizmetlerin sebep ve etkileriyle) kalıcı bir sakatlığa uÄŸradığımız zaman ORDU VAZİFE MALULÜ oluruz. Yani mesleÄŸimizi icra ederken deÄŸil, vatan borcumuzu yerine getirirken olan bir sakatlık. Kanunen düÅŸünürsek, mecburi hizmet esnasında yaÅŸanan bir sakatlık. Bu baÄŸlamda 657 sayılı Devlet memuru kanununa tabi olarak çalışan kiÅŸilerle aynı statüde tutulmamız mantığa ve adalete uymayan bir düzenleme olduÄŸunu düÅŸünmekteyiz. Bizler tamamen ayrı statüde görev yapan insanlarız. (5434 sayılı E.S. Kanunun 45. ve 56. Maddelerinin bizler lehine daha mantıklı bir ÅŸekilde yeniden düzenlenmesini istiyoruz.) Burada anlatmak istediÄŸimiz ÅŸey MESLEK KAZASI (VAZİFE MALULLÜÄžÜ) ile ORDU VAZİFE MALULLÜÄžÜNÜN aynı ÅŸey olmadığı. Aynı ÅŸey olmadığı halde Emekli Sandığı yönetmeliklerinde veya yasalarda aynı katagoriye sokulması mantıklı veya adil midir.? ÖrneÄŸin: MaaÅŸ karşılığı kendine meslek edinmiÅŸ bir devlet memuru bir hafta izinsiz iÅŸe gelmediÄŸi taktirde sonucu ne olur. Vatan görevini icra ederken bir er veya erbaşın bir hafta izin almadan birliÄŸine uÄŸramamasının sonucu ne olur. Aynı hükümler uygulanır diyebilir misiniz. Bu konuda sizlerden biraz düÅŸünmeye ve mantıklı bir karar vermeye zaman ayırmanızı istirham ediyoruz Zorunlu Vatan hizmeti yapan biz ORDU VAZİFE MALULLERİ’ni VAZİFE MALULÜ olmuÅŸ 657e tabi Devlet memuru olarak çalışan arkadaÅŸlarımızdan biraz farklı tutularak kısmi de olsa ayrı bir katagoriye sokulması gerektiÄŸi düÅŸüncesindeyiz. Bu baÄŸlamda menfaat beklemeden vatan görevini ifa ederken sakatlanmış ORDU VAZİFE MALÜLLERİNE verilecek haklar var ise de, 657 e tabi Meslek kazası geçirerek Vazife Malülü olmuÅŸ maaÅŸlı devlet memurlarını da kapsayacağından, bizlere yani ORDU VAZİFE MALÜLERİNE de bu haklar verilmemektedir ORDU VAZİFE MALÜLLERİ de zaten kendi içinde 2330, 3713, 4082 gibi daha sayamadığımız kanunlara ayrıştırılarak ne elde edinilmek istendiÄŸi de ayrıca tartışılacak bir konudur. Görüyoruz ki, 3713 sayılı yasa (Terörle Mücadele yasası.) ön plana çıkarılarak, bizler ( Ordu Vazife Malulü olmuÅŸ) sahip olabileceÄŸimiz haklardan yukarıda saydığımız nedenlerden dolayı dışlanıyoruz. Bunu siz devlet yetkilileri olarak görmenizi ve mantıklı bir düzenleme yapmanızı istirham ediyoruz. Vatan görevini yaparken sakat kalmış bizleri neden bölüyorsunuz? Nerede Askerlik yapmak istiyorsun diye bizlere soran oluyor mu? Bizleri Terörle mücadeleye gönderdiniz de gitmedik mi?. Bizler bu vatanın evladı deÄŸil miyiz?. Çıkan bütün olumlu yasalar 3713 sayılı yasaya tabi olanlar için. Biz neyiz.? Bizler nerede Askerlik yaptık, nerede sakat kaldık.? Terörün dışında Askerlik görevini ifa ederken ölen er ve erbaÅŸlar bu Vatan için ÅŸehit olmadılar mı? Sakat kalıp kolunu, bacağını, gözünü kaybedenler bu Vatan için Malul olmadılar mı? Komik olan bir ÅŸey daha var. Vatan görevi esnasında Terörün dışında görevinin sebep ve etkisiyle ölen bir askere Emekli Sandığı bünyesinde Åžehit denmemesi için MALÜL ÖLÜM sıfatı kullanılmaktadır. Bu nasıl bir sıfatsa birileri bunu açıklaması gerekir. Türkçemizde Malul kelimesi sakat demektir. Yani SAKAT ÖLÜM. Hiç olmazsa Vazife Ölümü densin de Türkçe olsun. Kaynağını yasalardan almadığınız bir sıfatı nasıl kullanırsınız. Hangi yasaya dayanarak Malul Ölüm deniyor. Anlamış deÄŸiliz. Anayasanın 61. Md.si der ki: Devlet, Harp ve Vazife Åžehitlerinin Dul ve Yetimleriyle Malul ve Gazilerini korur ve toplumda kendilerine yaraşır bir hayat seviyesi saÄŸlar. Anayasa burada ayrımcılık yapılmasın derken, resmen Anayasaya karşı gelinmiyor mu? Sıfır Faizli konut kredisi ....3713 (Takriben 48.000 YTL) İçiÅŸleri Bakanlığı tarafından iÅŸe yerleÅŸtirilme........ .....3713 Rehabilitasyon merkezlerinden faydalanma .......... .....3713 Üniversiteye giden çocuklarından harç alınmaması .3713 Protez yapımında sınırsızlık (Fiyat açısından)........ ..3713 Malüliyet veya ÅŸehitlik tazminatı.............3713 veya 2330 Elektrik ödemelerinden %40 indirim.....3713 (Sakatlığı olmayan muharip Gaziler dahil, ) E.Sandığı kartlarının üzerinde GAZİ ibaresi olması. 3713 ( Kartın arka tarafında ise Vazife Malülü yazdığı görülmektedir.) Bu kartlara sahip olanlar Ordu Vazife Malulü mü, yoksa Gazi mi?. Hiçbir gerekçe görevini icra ederken Malul kalmış bir Askeri diÄŸerinden daha üstün kılamaz. Yani hiçbir anlayış Terör Malulünü diÄŸerlerinden üstün sayamaz. Bütün bunları yazmayı gerektiren nedenlere ortam hazırlandığı için, bizler bu satırları yazarken dahi utanıyor ve üzülüyoruz. Vatan görevini icra ederken ORDU VAZİFE MALULÜ olmuÅŸ bizler de bu Vatanın evlatlarıyız, unutmayın ki bizlerin de bu topraklar üzerinde kanı vardır. Atamız milletiyle Devletiyle haklı bir gurur duymuÅŸtur. Çünkü bu millet gurur duyuracak iÅŸler yapmıştı. Ama gurur duyulacak o milletin çocukları bizler ve bizlerin içinden çıkan karar merciindeki yetkililer ayrımcılık yaparak milletçe demokrat olmamızı nasıl saÄŸlayacaksınız? Saygılarımızla arz ederiz. Her Türk vatandaşı gibi hiçbir menfaat beklemeden vatan görevini icra ederken ORDU VAZİFE MALULÜ olmuÅŸ bizleri AYRI AYRI YASALARLA BİRBİRİNDEN AYIRMAK BİR AYIRIMCILIKTIR. Umarız vicdanınız düÅŸüncelerinizi zorlar ve en azından kısmen de olsa bir düzenleme yaparak bizleri de yukarıda sayılan haklardan faydalandırırsınız. Saygılarımızla. ORDU VAZİFE MALÜLLERİ ADINA

2012-03-13 15:09:41


13 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

insan - - - huzurum kalmadı...... ordu vazife malulü gaziler. bizleri unutanlra gelsin bu şarkı - Tarih: 2012-03-12 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

gailer daire baÅŸkanı eyerki güzel biÅŸeyler yapmak istiyosan mutlaka ordu vazife malulü gazilerin sorunlarını görün iÅŸ ve faizsiz konut kredisi haklarının mutlaka taslaÄŸa ekletin ve fatma hanıma iletin ki bilelim ankarada gaziler daire baÅŸkanlığı gerçekten iÅŸ yapıyormuÅŸ helalı hoÅŸ olsun diyelim be senin elinde .

2012-03-12 10:13:44


2 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ahmet şenyiğit - - - şehit ailelerine 2. iş imkanı - Tarih: 2012-03-11 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ben ÅŸehit kardeÅŸiyim 2. iÅŸ hakkının bir an önce sonuçlanmasını umutla istiyoruz. lütfen sesimizi duyun

2012-03-11 20:12:14


4 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

erhan savcı - - - 2.iş hakkı - Tarih: 2012-03-11 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

18 martta da ben bu kanunun açığa kavuÅŸturulacağını pek zannetmiyorum inÅŸallah sayın baÅŸbakanımız olumlu bir adım atar da açıklarsa mucize olur. kaldı ki açıkladılar ne zaman kanunlaÅŸacak kimbilir belki bu yıll belki seneye bekle bekle bekle ...bizlerin sesi soluÄŸu çıkmadığı sürece bizi çok oyalarlar :) eÄŸer ki seçimlere yakın bi zaman da kanunlaÅŸtırırlarsa ben bir ÅŸehit yakını olarak asla bu iÅŸ imkanından yararlanmak istemem diÄŸer ÅŸehit aileleride bence kendilerini seçim malzamesi yaptırmaz bakalım görelim ne olacak

2012-03-11 12:21:21


1 kiÅŸi beÄŸendi 1 kiÅŸi beÄŸenmedi

tuba - - - ABDULLAH MACİTE - Tarih: 2012-03-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

abdullah bey bizede vilgi verin ayırmının olmadığını nerden biliyorsunuz.lütfen paylaşın herkes bilsin.saygılar

2012-03-10 20:42:59


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

aziz emiral - - - artvin arhavi - Tarih: 2012-03-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

benim kardeÅŸimde van da deprem ÅŸartlarinda ozel bir firmada aÄŸir ÅŸartlar altinda çaliÅŸmaktadir inÅŸallah bu yasaile kendiside eÄŸiteme gore yararlanin inÅŸallah emeÄŸi geçen herkesten allah razi olsun ÅŸehitlerimiz için duvadan baÅŸka yapacak birÅŸeyimiz yok ama onlarin yakinlari için yapilacak çök ÅŸey olduÄŸuna inaniyoırum

2012-03-10 17:31:27


3 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

asker - - - ordu vazife malulü gazileri unutanı tarihde afetmez hiç olmazsa 1iş ve faizsiz konut kredisi istiyoz. - Tarih: 2012-03-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

herkes kendi havasında 2 vadi altın verseler yine açız derler iÅŸsiziz derler bu vatan topraklarını bekleyen görev başında olsun trafikte olsun kaz geçirten yaralanan sakat kalan ordu vazife malulü gazilere devlet bir iÅŸdahi vermemiÅŸ bizler iÅŸ ve faizsiz konut kredisi istiyoz demekki bizlere uygulanan ayrımcılık sizlere uygulansaymış kim bilir ne yapardınız .iÅŸinizi vermiÅŸ devlet maaÅŸ var dah ne 2inci iÅŸ istiyonuz versin hükümet isterse 4 iÅŸ hakkı versin ama burada ordu vazife malulü gazilere hiç iÅŸ hakkı tanımayan devlet devletcilikle alakası olmadığını düÅŸünürüm.hiç olmazsa 1.iÅŸte ordu vazife malulü gazilere tanısın bnda ÅŸükredeceÄŸiz nerde öyle eÅŸit ekmek veren bir devlet kimini ondurur kimini öldürür yoklukla bizim suçumuzmu

2012-03-10 16:36:22


2 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

abdullah macit - - - mıdyat mardın - Tarih: 2012-03-09 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

18 marta işş acıklanıyorr arkadaşlarr bır cok konuyuu ıcerıyor evlı bekar ayrımıı dıye bışeyy yokkk bana ulaşmak ısteyen ulasabılr no xxxxxxxxxxxxx şimdıoden herkese hayırlı olsunn

2012-03-09 22:23:55

Editörün Notu: Buradan telefon numarası gibi kiÅŸisel bilgilerin paylaşılması sitemiz kurallarına uygun deÄŸildir. Yapılması planlanan maddeleri bize iletiÅŸimden gönderirseniz bütün arkadaÅŸları bilgilendirelim. Saygılar.


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

abdullah macit - - - mıdyat mardın - Tarih: 2012-03-09 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

18 marta işş acıklanıyorr arkadaşlarr bır cok konuyuu ıcerıyor evlı bekar ayrımıı dıye bışeyy yokkk bana ulaşmak ısteyen ulasabılr no xxxxxxxxxxxx şimdıoden herkese hayırlı olsunn

 

2012-03-09 22:23:55

Editörün Notu: Buradan telefon numarası gibi kiÅŸisel bilgilerin paylaşılması sitemiz kurallarına uygun deÄŸildir. Yapılması planlanan maddeleri bize iletiÅŸimden gönderirseniz bütün arkadaÅŸları bilgilendirelim. Saygılar.


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

abdullah - - - selamun aleyküm - Tarih: 2012-03-07 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

baÅŸbakan kendi haberin de gazıler için birÅŸey dememiÅŸ sadece ÅŸehitler diye geçiyor yoksa be mi yalnış okuyorum bilen var sa haber versin

2012-03-07 09:41:35


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

emre - - - evli bekar ayırmı yapılmasın - Tarih: 2012-03-03 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

lütfen bu 2.iÅŸ tüm ÅŸehit yakınlarına ve gazilere verilsin

2012-03-03 22:20:13


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

şehit kardeşi - - - 2. iş hakkı tek şehit kardeşlerine çıkmalı - Tarih: 2012-03-02 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

1. yasada zaten eÅŸine yada çocuklarıa idi bu 2.yasa evli veya bekar ayırımı yapılmadan direk kardeÅŸlere verilmeli ...

2012-03-02 21:14:44


2 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ersan avcı - - - şehit ailesi - Tarih: 2012-02-29 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ayÅŸe hanım başınız soÄŸolsun ÅŸehitlerimize allah rahmet etsin.çocuklarınıza ve size uzun ve hayırlı ömürler dilerim benimde 3 yeÄŸenim yetim kaldı onlara hem amca hemde baba olmaya çalışıyorum .onların varlıkları bizlere güç veriyor .sizede çocuklarınızla hayırlı ömürler dilerim allah hepimize yaÅŸama azmi ve güç versin .lütfen güçlü ve sabırlı olun allah yardımcınız olsun

2012-02-29 11:55:55


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ayşe - - - şehit eşi - Tarih: 2012-02-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ersanbey önce başınız sagolsun benimde eÅŸim 15önce ÅŸehit oldu 2çocukla kaldım.ÅŸimdi kızım 19 oglum 16 yaÅŸ düzenim bozldu neler çektim ama bi ÅŸekilde başımızın çaresine bakıyruz.vermeynce ALLAHım bile vermiyor ne gelir elden.ALLAHIM devlete versin devlette bize verir inÅŸallah.büyük sabır diliyorum.

2012-02-28 13:43:20


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

tuba - - - EDİTÖR BEYE - Tarih: 2012-02-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

mrb editör sizn bilginiz varmı bu 2.iÅŸ sadece evli ÅŸehitlere verilceÄŸini söylüyorlar.bana bilgi verirmisnz kimse bize bilgi vermiyor.en azından siz belki bi yerden duymussunuz bu olayın aslı nasıldır.saygılar

2012-02-27 19:52:32

Editörün Notu: O konuda çok darklı duyumlar biz de alıyoruz ancak inanın net bir bilgiye biz de sahip deÄŸiliz.


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

tuba - - - isa sehit kardesi - Tarih: 2012-02-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

bence isa kardes doÄŸru söylüyor.uyumyalım evlilerde sevinmesin onlara da sart getirecekler bir çoçuÄŸu kullanmıssa diÄŸer cocuÄŸu kallunmaycakyani bu sacmalıklara izin vermemeliyiz derneklerin hepsi uyuyor.özelkle taber uran beyin bu iÅŸe el atması lazım baksanıza kimseden çıt yok

2012-02-27 15:37:21


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

isa şehit kardeşi - - - UYMAYALIM ARTIK - Tarih: 2012-02-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaÅŸlar artık uyumayalım bize 2.iÅŸ hakkı saÄŸlicaz diye kandırıyorlar.bekar ÅŸehit yakınlarına 2.iÅŸ imkanı vermiyorlar. bunu en yakın kaynaktan öÄŸrendim.enson toplantıda söylemiÅŸler bu bizim devletimizin ayıbıdır. bizler ÅŸehit yakınları olarak gururlu olduÄŸumuzdan, sesimizi çıkarmadığımızdan bize bunu yapıyorlar. ama öte yandan kim olduÄŸu bilinmeyen allahın kaçakçılarına 123 binlira veriliyor ev tahsis ediliyor.utanmasalar maaÅŸta baÄŸlayacaklar ama bize gelince evli bekar ayrımı yapılıyor.bizim abilerimiz bunun için mi? ÅŸehit oldular ve ÅŸuda gerçek ÅŸehitlerin %80-90'ı bekar veya genç onun için birlik ve beraberlik zamanı gelmiÅŸtir. GELİN HEP BİRLİKTE SESİMİZİ DUYURALIM hemde 18 mart ÅŸehitler gününde ANKARAYA YÜRÜYELİM herkese selamünaleyküm.

2012-02-27 12:57:53


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ersan avcı - - - şehit ailesi - Tarih: 2012-02-26 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ayÅŸe hanım bazı konularda haklısınız ,ÅŸehit ailelerinin ve ÅŸehitleri kullananlar var ama onlar biz deÄŸiliz emin olun onları umutlandırıp hemde bir ülkenin en ileri gelen yöneticileridir.benim iki abim ÅŸehit oldu babamda acısından kalp krizi geçirdi ve dört yıl önce vefat etti ÅŸimdi bir ben ve bir annem yaÅŸam mücadelesi veriyoruz.eÄŸer bu olaylar başımıza gelmeseydi hayatımız inan çok daha iyi olurdu .ama allahımın takdiri .eÄŸer biz bu ülke için ailemiz darmadağın olduysa ,zengin çocukları bedelliyle kurtuluyorsa bizimde azıcık beklentimiz olması normaldir bence.allah ÅŸehitlerimizin ÅŸefatinden hepimizi mahrum bırakmasın .herkese allahtan sabır yaÅŸam mücadelesinde kolaylıklar dilerim

2012-02-26 13:48:04


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ayşe - - - şehitlerimizi kullanmayın.. - Tarih: 2012-02-24 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

herÅŸeyi devletten beklemeyelim lütfen.o ÅŸehidin sırtın geçinmeyemi güvendiktemi geldik dünyaya.omubareklerin adın maddiyetle kullanmayalım. rızki veren ALLAH kulunun elinden ne gelirki.ALLAH ÅŸefaatlerinden mahrum etmesin yeter....

2012-02-24 17:40:31


2 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ercan - - - şehit aylesi - Tarih: 2012-02-24 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın baÅŸbakan ne zaman mujde verceksin bize belkide hiç bir zaman belkide 2ci yok ama yeter  milet sizi çok seviyordu ama öyle yaptınızki herker sizden çekildi bari ÅŸehit aylelerini suÄŸutmayın kendinizdensaygılar

2012-02-24 15:17:21


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

SITKI - - - 100 GÜNDÜR ÇIT YOK - Tarih: 2012-02-23 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Tam yüz gün oldu daha çıt yok baÅŸbakan ve c.baÅŸkanı var diyor maliye bakanı karşı çıkıyor,

2012-02-23 15:44:03

Editörün Notu: Bugün Åžehit Yakınları ve Gaziler Daire BaÅŸkanlığını aradım 1 aya kadar kanunun meclise geleceÄŸini ilettiler. 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

bayram ertuğrul - - - terör mağduruyum - Tarih: 2012-02-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

14 yıldır devlet ÅŸehitler gününde kimse kapımızı çalmıyor abem ÅŸehit deÄŸil diyorlar ÅŸehitlerle aynı acıyı çekiyoruz baÅŸbakanımızın sözünde durmasını istiyoruz abem ÅŸehit sayırsa ÅŸehit abemle gurur duyarım benimde ÅŸehidim var vatan için canımız feda

2012-02-22 22:50:32


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

hakan - - - yazıklar olsun - Tarih: 2012-02-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın devlet büyükleri aldınız maaÅŸ haram olsun

2012-02-22 13:05:00


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

gavire - - - sayın editör - Tarih: 2012-02-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın editör kusuruma bakmayın ama insanı sinir ediyorsunuz arada birÅŸeyler yazın cvp verin ki boÅŸ yere yazıldığını düÅŸünmeyelim. hiçbirÅŸeye hiçbir tepki vermemeniz beni sinirlendirdi kusura bakmayın. ben de ÅŸehit çocuÄŸuyum ve burası gibi bir siteden bilgi almak en doÄŸal hakkım..

2012-02-21 19:01:20

Editörün Notu: İnanın sinir olan sadece siz deÄŸilsiniz. Biz de elimizden geldiÄŸi kadar yorum ve iletiÅŸimden gelen tasarının askıya alındığı ya da Maliye bakanının onaylamadığı iddialarına iliÅŸkin bilgi almaya çalışıyoruz. Ancak bu iddiaları teyit edici bir bilgiye henüz ulaÅŸmış deÄŸiliz. Dolayısı ile sizleri yanlış bilgilendirmemek adına doÄŸruluÄŸu kanıtlanmamış bilgileri sizlerle paylaÅŸmak istemiyoruz. Saygılarımızla.


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

kerem - - - ?? - Tarih: 2012-02-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaÅŸlar sitede ayın 20sinde görüÅŸebilir diye bir ÅŸeyler söyleniyordu , varmı bir geliÅŸme , bilgisi olan

2012-02-20 20:36:50


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

mert - - - sayın - Tarih: 2012-02-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın başkanım sen herzamn konuşur sun ama ikinci kadro vermiyor sun

2012-02-17 19:33:23


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ismail demirel - - - şehit kardeşi - Tarih: 2012-02-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın baÅŸbakanımız biz sizin hiçbir zaman başınızı öne eÄŸdirmedik hep dik tuttuk ve sonuna kadar sizi destekleyip arkanızda olduk.neden ÅŸimdi siz ÅŸehit ailelerinin arkasında durmuyorsunuz.bekar olanlar ana kuzusu deÄŸilmi allah katında onlar hep eÅŸit siz neden ayırt edip bkar ÅŸehit yakınları bu iÅŸ hakkından yararlanmaz diyorsunuz.

2012-02-16 22:33:47

Editörün Notu: Duyarlılığınızı anlıyoruz fakat kanun taslağı henüz Sn. BaÅŸbakana sunulmadı bile. Kanun taslağı ile ilgili detayları Sn. BaÅŸbakanın açıklamasını bekleyelim, umuyorum bu tarz bir ayrım olmayacaktır.


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

mehmetdogansoy - - - sehıt aylelerıne verılen 2iş imkanı - Tarih: 2012-02-12 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sehıt aylelerıne verılen 2iÅŸ imkanı nezaman komusyon kurulundan cıkacak dört gözle beklıyoruz

2012-02-12 16:06:58


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

zozan - - - gazi kızı - Tarih: 2012-02-05 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ÅŸimdi bizim durumumuz ÅŸöyle benim babam çatışmada yaralandı ve amcam ve dedem öldürüldü fakat ailemize hiç bir ÅŸekilde para yardımı ve iÅŸe alımı yapılmadı bizim için neler yapılabilir ? yanlız sivil olarak tarandk bu konuda ne yapablrz iÅŸe alım olur mu

 2012-02-05 14:37:14 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

serpil - - - şehit kızı - Tarih: 2012-02-05 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ÅŸu an için ÅŸehıt ailelerıne ıkıncı ış haakıı ne durumda bana bılgı verırmısınz arkadaslar

 2012-02-05 09:54:30 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

m. ali - - - işçi şehit - Tarih: 2012-02-04 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

benim babam iÅŸçiyken terör örgütü tarafından ÅŸehit edildi. bu kanun beni de kapsıyor mu?

 2012-02-04 22:45:07 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ercan - - - ikinci iş - Tarih: 2012-02-04 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın başbakan nerde kaldı ikinci iş bizde sana inanmıiştık başkanım ama sende bizi kandırdın helal olsun sana bari yalanlada kimse umutlanmasın sayın erdoğan bidaha deyil sana oy vermek su bile vermeyiz sana onutma baş bakan

 2012-02-04 15:54:47 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

sibel kurt - - - şehit eşi - Tarih: 2012-01-30 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ne ikinci iÅŸi??? ben emekli sandığı emeklisiyim diye eÅŸimin maaşının yarısını alıyorum,mühendis olup ssk emeklisi olsaydım tamamını alacaktım önce bunu düzeltin,nereden 2. iÅŸ bulup çalışacağız?50 yaşına kim iÅŸ verir?

 2012-01-30 12:55:47 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ahmet - - - 5434 sayılı yasanın 3713 sayılı yasayla bağlaşmalı hakların verilmesi - Tarih: 2012-01-25 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ayıp ayıp kendini düÅŸünüyon 5434 sayılı yaayla ayırılan ordu vazife malulü gazilre hiç iÅŸ ve faizsiz konut kredisi hakları verilmeyip ayırmışlar sizlere iÅŸ ve tüm haklar verilmiÅŸ daha ykmu diye baÄŸrıyon insaflı olun.bizler 5434 sayılı yasayla maaÅŸ alan gazilerimizin durumu çok açıkta ve hayata tutunmaya güçlükle çalışıyoz bu hükümet acil 5434 sayılı ordu vazife malulü gazi,lere iÅŸ ve diÄŸer verilmeyen haklarını vermeli3713 yasayla baÄŸlaÅŸtırılmalıyz

 2012-01-25 16:03:33 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

serhat - - - gazi - Tarih: 2012-01-25 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ArkadaÅŸlar gazilere ikinci iÅŸ hakkı çıkıyormu acaba.

 2012-01-25 00:01:40 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

gazi abdullah - - - ikinci iş hakkı - Tarih: 2012-01-23 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sevili ÅŸehit ailesi ve gazi kardeÅŸlerim geçenlerde bakan fatma ÅŸahinin açıklamasını hep beraber izledik ben ayrıca afyon baÅŸkanıyla telefonda görüÅŸtüm bu konuyu özellikle sordum gazilere ikinci iÅŸ hakkına sıcak bakmadıklarını evli olupta ÅŸehit olanlara ÅŸartlı olarak vereceklerini söledi.GörünüÅŸte bize biÅŸe yok fazlada ümitlenmemekte fayda var.

 2012-01-23 00:54:50 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

mlk - - - haksızlıklar kaldırılsın - Tarih: 2012-01-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

vazife malülü ailelerine verilmeyen haklar terör ÅŸehit aileleri ile eÅŸitlensin hepimiz aynı acıyı çekiyoruz. 

 2012-01-21 13:08:18 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

engin - - - şehitve gazilerin değeri - Tarih: 2012-01-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sn. baÅŸbakanım yıllardır ÅŸehit ailelerine 2 iÅŸ hakkı tanınacak diye bizzat kendinizde iafede ettiniz.ama ne gariptirki uzun bir süre geçmesine bu konuda kimseden net bir açıklama yapılmadı. üzelerek ifade etmek zorundayım ki dink davası her ksim tarafından konuÅŸuldu dile getirildi vb. yine üzülerek ifade edeyim ama ÅŸehit ve gazilerimizin hakları konusunda bizi tatmin edecek adımlar hala atılmadı. acaba diyorum bizim bu gazi ve ÅŸehit kardeÅŸlerimizin davası dinki ki kadar olamadı da bu kadar sektelerle oyalandırılıyor. bu konuda hatalıysam herkesten özürd,lerim.

2012-01-20 10:44:39


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ekrem - - - şehit - Tarih: 2012-01-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ÅŸuanki mevcut yürütülen kanunlar geregi nasıl oldugu hakkında kimse net bir bilgi vermiyor ÅŸehit ailelerinin maaÅŸları kesiliyor ve bu güne kadar alınan maaÅŸlar faizi ile birlikte geri isteniyor arkadaÅŸlar bırakın mevcut hakların iyileÅŸtirilmesini veya yeni haklar falan verilmesini elinizdekilere sahip olmaya bakın arkadaÅŸlar

 2012-01-17 14:19:04 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ERCAN - - - İŞ - Tarih: 2012-01-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

BEN ÅžEHİT OÄžLUYOM İKİNCİ İŞ DEDİNİZ UMUTLANDIRDIN VE SEVİNDİRNİZ LÜTFEN ARTIK ÅžEHİT AYLELERİNİ KANDIRMAYIN YAZIKTIR BU LANDIR İNAMIYORLAR SİZE ARTIK

 2012-01-17 13:46:15 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

erkan - - - iş hakkı - Tarih: 2012-01-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

bende ÅŸehit astsubay kardeÅŸiyim ilk iÅŸ hakkını abimin kızı aldı o kullanıcak acaba ikinci iÅŸ hakkı beni kapsarmı abimin baÅŸka çocuÄŸu yok ve birde kanun tarihi bellimi dicem ama sanmam kendi maaÅŸlarını bir gecede arttıran vekiller bizide görün duyun bir açıklamayla kandırmayın icraat istiyoruz

2012-01-15 21:49:16


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

can - - - şehit pilotlar hangi kapsamda - Tarih: 2012-01-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

üsteÄŸmen kardeÅŸim askeri uçağın düÅŸmesi sonucu ÅŸehit oldu.daha önceki iÅŸ hakkından yararlanamadık lütfen bu kez bizleride kapsam içerisine alırsınız..ÅŸehitler arasında niçin ayrım yapıyorsunuz anlamıyorum..ya herkese iÅŸ hakkı verin yada hiç kimseye vermeyin.insanları birbirine düÅŸürmeyin

 2012-01-15 00:14:53 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

mutlu - - - iş - Tarih: 2012-01-13 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

bende ÅŸehit kardeÅŸiyim aldığım duyumlara göre ÅŸehit bekarlara yanı kardeÅŸlerine iÅŸ imkanı yok diyorlar benı aydınlatırsanız sevinirim saygılarım la benım ÅŸehit olan abim bekardı bu 2 iÅŸten yarar lanıyormuyum saygılarımla

2012-01-13 08:22:11


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ahmet - - - şehit iş hakkı - Tarih: 2012-01-11 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaÅŸlar biz ne kadar saf bir toplumuz ya ailesini sevmedigin birinin çocugunu nasıl seveceksin bu ülkeye yıllarını vermiÅŸ generalleri içeri atıyorlar bizlerin sesini kesmek için zayıf noktamızdan vuruyorlar giden canlarımızdan ziyade dalga geçiyorlar 3 yıldır ne çıkmaz kanunmuÅŸ bir gecede kedi maaÅŸlarına zam oluyorda bu kanun nasıl çıkmıyor ipe un seriyorlar arkadaÅŸlar ,,,,,,,,,,admin yayınlamaz biliyorum ama yinede yazıyorum

 2012-01-11 20:07:20 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

efe - - - görev şehitlerine iş hakkı - Tarih: 2012-01-11 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

yasa herkesi kapsıyor derken,görev ÅŸehitlerinin ailelerini de kapsıyor mu?iÅŸ hakkı görevi başında ÅŸehit olan polislerin ailelerini de kapsıyor mu?lütfen konuyu bilen cevap yazsın..teÅŸekkürler..

2012-01-11 08:56:49


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

mushap - - - şehit - Tarih: 2012-01-08 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

evli ve bekar farketmez yeterki ikinci kadro versinler

 2012-01-08 19:51:22 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

acıların - - - ACILARIN ÇOÇUĞUM - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayin bakanlarım acaba şehit ailelerin ikinci iş hakkı 2012 de acaba işe alınacakmi umutla bekliyorum

 2012-01-06 09:33:57 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

serhat - - - güneyduğogazisi - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ArkadaÅŸlar benım bildiÄŸim kadariyle ikinci iÅŸ hakkı sadece ÅŸehit olanlara çıkacak gazilere çıkmıyacak acaba doÄŸrumu lütfen bilgisi olan cevap versın.

 2012-01-06 00:57:39 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

evli - bekar ayrımı diye birşey söz konusu değil ! - - - İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin açıkladı - Tarih: 2012-01-05 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

MHP Kütahya Milletvekili Sn. Alim Işık' ın sorusuna İçiÅŸleri Bakanı Sn.İdris Naim Åžahin ; " Bizim öyle bir iÅŸten haberimiz yok , kanun çıkacak taslak hazır , en kısa sürede meclise gelecek dedi.Kimden duyduysanız 2.iÅŸin sadece evlilere verileceÄŸini yanlış duymuÅŸsunuz herkesi kapsayacak dedi , öyle birÅŸeyi sizden duyuyorum dedi. " Kısacası sevgili dostlarım evli-bekar diye bir ayrım söz konusu deÄŸilmiÅŸ çok ÅŸükür, Allah' a emanet olun.

 2012-01-05 20:11:49 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

Recep - - - evli bekar ayrımıda ne? böyle insafsızlık olurmu? - Tarih: 2012-01-05 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

yetkili ağızlardan bu konuyla ilgili herhangibirÅŸey duymama raÄŸmen, saÄŸdan soldan gelen bu duyumlar insanı son derece rahatsız ediyor. Devlet ÅŸehidini evli-bekar diye de ayıracaksa artık hiç yaÅŸayamayalım , ÅŸehitlerimizin nerdeyse geneli bekar insanlardır. Ayrıca evli ÅŸehitlerimizin de neredeyse geneli rütbeli askerler , bu ayrım bu açıdan bakıncada çok insafsızca bu ülkenin subayı ÅŸehit de er i ÅŸehit deÄŸilmi ? İnÅŸallah devletimiz böyle insafsızca bir ayrım yapmadan tüm ÅŸehit ailelerine bu hakkı tanır.

 2012-01-05 18:04:21 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

dilek erdogan - - - şehit ailelerine 2 iş hakkı evli bekar ayrimi yapılmasın - Tarih: 2012-01-04 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ÅŸehit ablasıyım bende 2 iÅŸ kakkı istiyorum madurum iÅŸe ihtıyacım var devletten evli bekar ayrımı yapmadan her ÅŸehide bu hakkı vermeli çünkü hepsi bu vatan için ÅŸehit oldular burda olsun fakirini zor durumda birakmasın hangi ÅŸehit ailasi çok varliklı ben görmedim vatanımız için her zaman ÅŸehit olmaya hazırız fakat madur olmakta istemiyoruz yetkililer bu iÅŸ hakkını versin inanin çok zor durumda olanlar var ümitlerimizi bitirmeyin

 2012-01-04 23:32:51 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

metin - - - ŞEHİT AİLELERİNE 2. İŞ ONAYLANSIN ARTIK - Tarih: 2012-01-03 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

SAYIN YETKİLİLER ARTIK NE DİCEGİMİ BEN DAHİ BİLMİYORUM ARTIK BİZ ÅžEHİT AİLELERİ ÜZERİNE OYNANMAKTAN YORULDUK ARTIK, SAYIN EDİTÖR HALEN Bİ HABER YOKMU TEÅžEKÜRLER

2012-01-03 22:36:26


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

şehit kardeşi - - - Bekar şehitlerin ailelerine 2.iş hakkı mevcut tasarıda kesinlikle yok.... - Tarih: 2012-01-02 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Aile ve Sosyal Politilkalar Bakanlığının hazırladığı mevcut tasarıda 2.iÅŸ hakkı sadece evli ÅŸehitlerin ailelerine var.Kaç tane dernek ve yetkiliyle görüÅŸtüysem hep bu yönde bilgiler aldım.Ancak henüz kaybedilen bir ÅŸey yok.Yeterince mücade edilirse mevcut yasa tasarısı yasalaÅŸmadan bekar ÅŸehitlerin ailelerini de kapsayacak ÅŸekilde çıkarılabilir.Bekar ÅŸehitlerin aileleri zenci mi? Nedir bu ayrımcılık?Åžehit ÅŸehittir..Kimisnin gereide kalanı çocuÄŸudur ..kimisnin annesi babasıdır.. kimisinin kardeÅŸidir.Umarım tasarı bakanlar kuruluna geldÄŸinde Sayın BaÅŸbakanımız bu ayrımı bakanlar kurulunda farkeder ve haksızlığa dur der..Ayrım yapılmadan tüm ÅŸehitlerin birinci derece yakınlarına 2.iÅŸ hakkı verilmelidir.Aksi halde bekar ÅŸehitlerin aileleri maÄŸdur edilir ve haksızlık yapılır.Bekar ÅŸehitlerin aileleri haklarını helal etmezler..EÄŸer bekar ÅŸehitlerin aileleri dışlanırsa en azından ben hakkımı helal etmem..

 2012-01-02 13:03:45 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

Serdar ATABEY - - - Admin'e Mektup - Tarih: 2012-01-01 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Sayın Editör malumunuz Vatan müdefasında gençlerimizin geneli hayatının baharında olduÄŸundan soru aynı olmuÅŸ olacak ama kanununların kapsamı karmaÅŸaya neden oluyor. Åžehidimiz bekar ve 1 iÅŸ hakkı kullanılmış ve akabinde BaÅŸbakanımızın müjdesi olan 2. iÅŸ hakkını kullanamayacak mı?

 2012-01-01 18:26:57 

Editörün Notu: Genel olarak herkes farklı ÅŸey söylüyor. Kesin net bir ÅŸey yok. Bekleyip hep beraber neticeyi göreceÄŸiz.


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

gazi Aşkın POLAT - - - BUNE KARMAŞA - Tarih: 2012-01-01 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

EVLİ OLUPTA ASKERE GİDEN KAÇ KİŞİ ÅžEHİT OLMUÅžTUR BU SADECE ANADOLUDA BELKİ OLUR KANUN BÖYLE ÇIKARSA ANAYASAYA AYKIRIDIR MİLLETİ KANDIRMAYIN TÜM ÅžEHİT AİLELERİNE VE GAZİLERE AYRIM YAPILMADAN 2. İŞ HAKKI ANASININ SÜTÜ GİBİ HELALDİR NİYE ORTALIÄžI KARIÅžTIRIP SAÇMA SAPAN AÇIKLAMALAR YAPIYORSUNUZ SÖZDE BAKAN OLMUÅžMUSUZ VEKİL OLMUÅžSUNUZ BENCE GERÇEKLERİ GÖRMÜYORSUNUZ BENCE BAKAN OLMAYIN GÖREN OLUN VE GERÇEKLERİ GÖRÜN KAÇ TANE ÅžEHİT AİLESİ VE GAZİYLE KONUÅžTUNUZ ACABA BU HAKLARI ÇIKARMAK İÇİN ÇALIÅžMA YAPARKEN SÖYLEYİN BANA MASA BAÅžI İŞLER BUNLAR AMA ÇOK GÜZEL HAREKETLER DEĞİL BENCE BİRAZ AKILLI VE MANTIKLI OLUN LÜTFEN KENDİNİZİ VEYA AKRABALARINIZI KOYUN ÅžEHİT YAKINLARININ VE GAZİLERİN YERİNE

 2012-01-01 13:56:19 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

tuba - - - editör - Tarih: 2011-12-31 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sevgili editör ilk iÅŸten abim yararlandı 2.iÅŸ yasalasırsa ben kızı olararak yararlancakmıyım.saygılar.

Editörün Notu: Kanun maddesi ve uygulama yönetmeliÄŸi netleÅŸtikten sonra buna cevap verebilirim. Ancak ÅŸahsi fikrim 2. iÅŸ hakkı verildiÄŸinde yararlanabilirsiniz diye düÅŸünüyorum.

 2011-12-31 19:43:57 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

tuba - - - EDİTÖR - Tarih: 2011-12-30 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

SEVGİLİ EDİTÖR BELKİ SİZ BİLİRSİNİZ NE OLUR BENİ BİLGİLENDİRİN BENİM BABAM ÅžEHİT OLDU İL İŞTEN ABİM YARARLANDI 4 TANE AMCAM VAR BUNLARIN HEPSİ EVLİ ACABA BU 3.İŞTEN YARARLNACAKMIYIM .SAYGILAR

Editör: Sorunuzu tam olarak anlayamadım. Daha önceden 2 kez iÅŸ hakkı kullanıldı mı? Nasıl 3. iÅŸ hakkından yararlanıyorsunuz. Amcalarınız çalışıyor mu?


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

arzu yılmaz - - - güneydoğu gazisi - Tarih: 2011-12-30 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

kardes evli bekara verilecek diyosunuz ilk işten abim yaralandı 2 tane amcam var biri emekli biride 4 yıl sonra emekli olacak acba bende yaralnacakmıyım

 2011-12-30 15:43:34 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

güneydoğu gazisi - - - Şehit Ailesine İkinci İş Hakkı Müjdesi! - Tarih: 2011-12-29 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

baÅŸbakanın açıklaması ve verdiÄŸi bilgi dogrudur ama sadece evli olupta ÅŸehit olan lara verilecekmiÅŸ bekar ÅŸehitlere biÅŸey yok oda ÅŸartlı olcakmış aldığım bilgilere göre böyle fazla birde hakkımızda kanun manun yok gibi görünüyor biÅŸeler verilecek diye sevinmenin anlamıda yok alimizdekileri almasınlarda

 2011-12-29 10:10:36 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

gaziyiz - - - MECLİSTEKİLERE YAPILAN MAAŞ ZAMMI - Tarih: 2011-12-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

İSTEYİNCE KAYNAK NASIL DA BULUNUYOR Dİ Mİ ? Oyun oynamakta üstünüze yok. Biz sadece hakkımız olanı istedik, fazlasında gözümüz yoktu ama her ÅŸeyi kalıbına uyduruyorsunuz yazıklar olsun!

 2011-12-28 16:15:50 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

yasemin - - - şehit kardeşi - Tarih: 2011-12-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ArkadaÅŸlar ÅŸehit kardeÅŸiyim ve 21 yasındayım malum bu iÅŸ hakkının çıkmasını hepimiz dört gözle bekliyoruz . Fakat iÅŸ hakkının sadece evli ÅŸehit yakınlarna verilmesi çok büyük haksızlık , hepimiz bu durumun fazlasıyla farkındayız.Soruyorum yetkililere 20 yasında kac kiÅŸi evli ve askere gidiyor . Açıkç bizi kandırıyorlar iÅŸ hakkının çıkmasını zorlaÅŸtırmak için ellerinden gelen her ÅŸeyi yapıyorlar .

 2011-12-27 19:53:56 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

efe - - - görevi başında şehit olan polis - Tarih: 2011-12-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Hükümetimizden trafik güvenliÄŸini saÄŸlarken ÅŸehit olan polis ailelerine iÅŸ hakkı bekliyoruz...EÅŸit ve adaletli bir hak dağılımı istiyoruz..TeÅŸekkür ederim..

 2011-12-27 19:43:21 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ARDA - - - . - Tarih: 2011-12-23 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

vatan içinse bir ÅŸehidin kanı ile oyun oynanmaz diyorum ! bir iÅŸi çok görüyorlarsa lütfen artık gündeme almayın böyle konuları ümit kesin arkadaslar

 2011-12-23 17:36:10 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

metin - - - ikinçi iş istiyoruz yeter artık kandırdıgınız yeter - Tarih: 2011-12-23 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın yetkililer size sesleniyorum yeter artık her sene cıkıp aynı konuyu gundeme getirerek ancak verdiginiz sözde durmayarak sehit ailelerinin acısını azaltacagınıza kat be kat dahada artırıyorsunuz.niye böyle yapıyorsunuz bu sehit ailelerin vebalini elbet birgun ödeyeceksiniz 2004 ten beri her sene aynı gundem ama falıyet yok yeter artık yeter: arkadaslar arayın basbakanın telefonudur bilgi alın 03124221000

 2011-12-23 16:56:21 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

SITKI YILDIRIM(3713 SK GAZİ) - - - CAN ERDOGAN ÜMİT EDERİMKİ - Tarih: 2011-12-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

HerÅŸey senin dedigin ve düÅŸündüÄŸün gibi olsun,Ancak ben 17 yıllık gaziyim ve her yılın husranla ve beklemekle geçti sonuç husran ve karamsarlık,bizler bazı kanunlardan yararlanmak için beklerken ya çocuklarımızın yaşı doluyor yada aileler sıkıntılar çekiyor,bizler sizler sabır taşı olduk bekliyoruz,öte yandan bir kanun çıkacaksa bir kaç günde saatte gelip çıkıyor,gören göz ve duyan kulak artık taahmül etmiyor,bu benim düÅŸüncem degil hepimizin düÅŸüncei ve beklentisi,bugün senin sorun ve sıkıntıların olmaya bilir ama bir çok ÅŸehit aileleri ve gazi arkadaÅŸlarımızın feryatları var,biri ikinci iÅŸi beklerken öte yandan birinci iÅŸ hakkını alamamış kiÅŸiler var,basına yayımlara düÅŸmüÅŸ acılı ve sıkıntılı aileler var,her söz olacak anlamında degil ,bizrazda zaman ve gerekçesinede bakarak kendimizi kullandırmayalım.çok ve haklı gerekçemiz var,neden susalım herÅŸeyi içimizde yaÅŸalım,ÅžEHİT OLUR NURLANIR/GAZİ OLUR ONURLANIR, böyle yaÅŸamalı ve yaÅŸatılmalıyız,kendi konumumuza sahip çıkalım

 2011-12-22 18:00:53 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ferhat - - - yuhh diyorum - Tarih: 2011-12-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

biz insan deÄŸilmiyiz bizim canımız yok mu diri diri yanan aasker ÅŸehit deÄŸilmi asker ocağında düzenleme yapılmalı ÅŸehit ayrımı neden yuh diyorum bu düzene

 2011-12-22 16:36:27 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

cemal - - - malülü - Tarih: 2011-12-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın arkadaÅŸlar ÅŸehit malülüolan çocuklarına yine biÅŸey yok heralde bana bilgi verirseniz çok seviniri xxxxxxxx tel nom

 2011-12-21 22:04:45 

Editörün Notu: Yorumlarda telefon numarası, kimlik bilgileri gibi özel bilgilerin verilmesi sitemiz kurallarına aykırıdır.


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

can erdoğan - - - LÜTFEN HASSAS DAVRANALIM - Tarih: 2011-12-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Sıtkı bey, sanıyorum son geliÅŸmelerden haberiniz yok.en son Sayın Bakan Fatma Åžahin AkÅŸam Gazetesi ne verdiÄŸi demeçte, Kanun tasarısının Bütçe görüÅŸmeleri biter bitmez Bakanlar kuruluna sunulacağını söyledi.İnternetten söyleÅŸiye eriÅŸebilirsiniz sanıyorum. Bu da bir geliÅŸmedir Sıtkı Bey, lütfen umutsuzluÄŸa kapılmayın,zira yorumlarınızı okuyanları da sıkıntıya düÅŸürebilirsiniz.İnÅŸaallah olacak bu iÅŸ diyelim hep beraber. Saygılarımla,

 2011-12-21 19:26:20 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

SITKI YILDIRIM(3713 SK GAZİ) - - - BİRİLERİNİ KURTARMAK İÇİN ŞİKE YASASI BİLE - Tarih: 2011-12-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ÅŸehit ailelerine ve gazilere verilen sözden sonra gündeme geldi,hemde iki kez TBMM den Jet hızıyla geçti ama ÅŸehit ve gazi söz konusu olunca,nasıl olsa bunlar sabır taşı ver gazı yanmasın misali ne ayaksa daire baÅŸkanlıgı kuruluyor,kapsam geniÅŸliyor,2. iÅŸ hakkı veriliyor ortada hiç bir ÅŸey yok bunlara bel baglamayın oturun derdinize yanın,acınızı yaÅŸayın,sokaga dökülmedikce,gündeme gelmeyecegiz dernekler ve baÅŸkanlar kendi iÅŸlerini yapıyorlar sonrada istifa ediyorlar,çolugunu çocugunu iÅŸe yerleÅŸtirip,birden arkasındakileri satarak istifa ediyorlar hangi dernek varki avazınca ses çıkarıyor arkasına birilerini alıp sokaga çıkıyor,neymiÅŸ sokaga çıkarsak ÅŸehit ve gazinin saygınlıgına yakışmazmış vay uyanıklar vay.damardan giriyorlar,tüm ÅŸehit ve gaziler magdurlar gelin sokaga çıkalım bakın neler alacagız,ankara toplanalım illerden sesler çıkaralım dernekleri uyaralım,böyle birbirimize yazmakla bu iÅŸler olmaz saygılarımla.

 2011-12-20 22:49:54 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

SITKI YILDIRIM(gazi) - - - BU HÜKÜMETTEN KİMSEYE BİRŞEY YOK - Tarih: 2011-12-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

BoÅŸuna bekleyipte ikinci iÅŸe ümit baglamayın,çünkü bu hükümet ÅŸehit aileleri ve gazilerle dalga geçiyor,2.iÅŸ için CumhurbaÅŸkanımız söz vereli 2 yıl oldu,hükümet bir yıldırı üzerinde çalışıyor deniyor ama hiç ilerleme yok,ÅŸehidlik kapsamını geniÅŸletiyorlarmış,vs. bunlar bizi oyalıyorlar,gelecek seçime belki olur,2014 bekleyelim,bu dönem zor.

 2011-12-20 21:59:44 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

sadullah gök - - - vazife şehitleri şehit değilmi - Tarih: 2011-12-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ArkadaÅŸlar herkes terör ÅŸehitlerine ve gazilerine odaklanmış durumda ama unutulmasınki bir o kadarda vazife ÅŸehidi var HİÇBİR HAKTAN YARARLANAMIYORLAR bende onlardan biriyim oÄŸlum DOÄžAL AFET sonucu ÅŸehit oldu yasal hiçbir hskkımız yok.İki oÄŸlum daha var biri muaf diÄŸerini NASIL ASKERE YOLLAYACAÄžIM birincisini yolladık depremde ÅŸehit oldu devlet hiçbir sorumlululk almadı,birde gazilerimiz bedelliden para gelsin gibi düÅŸünüyor (bence o sus payı idi ama verilmeyecek) keÅŸke o paralarla istihdama yönelik yatırım olsa,para dediÄŸim el kiri uçup gidiyor zamanla.Neyse başınızı aÄŸrıttım LÜTFEN VAZİFE ÅžEHİTLERİNİ UNUTMAYIN unutmayınki biz hiçbir haktan yararlanamıyoruz

2011-12-20 10:43:23


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

musa gürbüz - - - GAZİLERİ UNUTMAYİN - Tarih: 2011-12-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

GAZİLERE DE İKİNCİ İŞ HAKİ YOKMU

 2011-12-19 21:36:49 


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

metin - - - şehit cocukları - Tarih: 2011-12-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ArkadaÅŸlar ilk altı ay içinde uygulanmaya baÅŸlıyacakmı bı bılgınız varmı.

 2011-12-19 16:56:07 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

GAZİYİZ - - - BAKANA MAİLL - Tarih: 2011-12-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ARTIK DAHA NE DİYEBİLİRİZ Kİ? """""""Sayın bakanım, Bizler ÅŸehitlerle aynı yolda canımız pahasına vatanımızı korumuÅŸ, gözümüzü, kolumuzu, bacağımızı bu uÄŸurda kaybetmiÅŸ, psikolojisi alt üst olmuÅŸ, hayattan zevk alamaz hale gelmiÅŸ veya getirilmiÅŸ dolayısyla da ailemize çoluk çocuÄŸumuza da fazlasıyla bu stresi yaÅŸatmış, verilen maddi imkanlarla az çok geçmiÅŸi telafi etmeye çalışan bu vatanın birer evlatlarıyız. Gaziler ÅŸehitlerin dünyada yaÅŸayan halidir. Nasıl ki ÅŸehit ailelerinin geride kalan yakınlarına bir takım imkanlar sunularak onların gönlünü hoÅŸ tutmaya çalışıyorsanız bizlerde Rabbimizin sizlere birer ibretlik göstergeleriyiz. Bizlere yapılan bu ayrım canımızı çok acıtıyor. Bir devletin istihdam olanağını kolaylıkla saÄŸlayabileceÄŸi, sayısı 10bin 20 binlerle ifade edilebilecek gazilerimizi elinin tersiyle itmesi gururumuzu çok kırdı. Bizler göz ardı edilecek kadar deÄŸersiz miyiz sayın bakanım ? Özellikle Terör gazileri elini kolunu sallayarak bu ünvanı almadılar. Bunu es geçmek hiç bir millete, devlete yakışmaz. Acaba hanginiz bu uÄŸurda bir uzvunu feda edebilir? Bu kadar kolay olmadığını anlayalım lütfen. Åžehitlerimiz ölümü tattı belki ama biz acılar içinde kıvrandık. Kim unutturabilir yaÅŸadıklarımızı? Bakın bir deprem oldu yaralar nasıl da sarılıyor.. Nasıl da trilyonlarca kaynak elde ediliverdi. Bu kadar önemli bir azınlığı yani biz gazileri ÅŸehit ailelerinin faydalandığı imkanlardan, özellikle de ÅŸu aralar gündemdeki 2. iÅŸ istihdamından ayrı koyarsanız hayatta hep kimler için canımızı tehlikeye atmışız soruları içimizi kemirecektir. Ne gariptir ki gazi olan biziz, yalvaran iÅŸ dilenen de biziz. Çok incindiÄŸimizi belirterek gereÄŸinin yapılmasını istiyoruz.. Saygılarımızla""""""""""""

2011-12-19 12:08:53


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ali - - - . - Tarih: 2011-12-18 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaÅŸlar , her açıklamada iÅŸ hakkını kardeÅŸede verilecek diye belirtiliyordu , ne oldu böyle , sizi sorgulamıyorum ama bakanlık dışında kimsenin sözüne itibar etmeyin derim . bütçe görüÅŸmelerinden sonra büyük ihtimal meclise gelecekmiÅŸ .

2011-12-18 20:49:24


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

KADİR - - - ŞEHİT KARDEŞİ - Tarih: 2011-12-18 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

İKİNCİ KARDEÅžE İŞ VERİLECEK Arınç, ÅŸehit yakını ve gazilere verilen maaÅŸların yanı sıra pek çok imkanın artırılacağını kaydetti. İkinci kardeÅŸe iÅŸ verme konusunun da çok kısa sürede çözüme kavuÅŸturulacağına iÅŸaret eden Arınç, devlet dairelerinde ikinci kardeÅŸe ve gazilere iÅŸ imkanı saÄŸlayacaklarını belirtti. Åžehit yakınlarına bu konuda teminat veren Arınç, her ÅŸeyin bugünden daha iyi olacağını vurguladı………………………………………………………………………………….. BUMU SİZİN TEÄžMİNATINIZ SAYIN ARINÇ ÅžU ANDA YAPILAN ÇALIÅžMA SADECE EV Lİ ÅžEHİTLERİ KAPSIYOR SORUYORUM SİZE TÜRKİYEDE EVLENİPTE ASKERE GİDEN KAÇ TANE ASKER VAR UMARIM BU YANLIÅžTAN KISA SÜRE İÇİNDE DÖNÜLÜR

 2011-12-18 16:05:47 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

emre dağlı - - - şehit ayırımı yapılmasın - Tarih: 2011-12-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

gecen hafta genelkurmaydan serdar yarbayla konustum bana dediÄŸi ÅŸu: 2.iÅŸ sadece evli ÅŸehte verilecek bekara verilmycekmiÅŸ sizce bu doÄŸrumu artı 2.iÅŸ ilk hakk kardese verilecekmiÅŸ kardesi olmasa eÅŸine verilecekmiÅŸ öyle dedi bana eÄŸer böyle bir sey varsa mesela ilk iÅŸten abim yararlandı 2.iÅŸi annem feragatname ile baan verebilirmi ? bilgilernizi bekliyorum

 2011-12-17 22:00:56 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

emre dağlı - - - şehit ayırımı yapılmasın - Tarih: 2011-12-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ARKADASLAR BÖYLE BİR AYRIMCILIK OLURSA BU KADAR ÅžEHİT YAKINI HÜSRANA UÄžRAR BEN SERDAR YARBAY İNANMIYORUM AMA İSTİYORSANIZ ARAYIN ÇÜNKÜ KENDİSİ BANA ÖYLE DEDİ

 2011-12-17 21:53:47 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

emre dağlı - - - şehit ayırımı yapılmasın - Tarih: 2011-12-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaslar genelkurmaydan serdar yarbayı aradım dediki bana sadece evli şehite iş verilecekmiş bekara verilmeycek sizce bu doğrumudur arkadaslar

 2011-12-17 21:51:13 


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

sibel - - - iş müjdesi - Tarih: 2011-12-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaÅŸlar bende aile politikalar bakanlığını aradım memurla görüÅŸtüm net bir bilgisi yok ama bu yasanın çıkacağını kesin ve bunun uzun bir süre olmayacağını söyledi açık deÄŸil ama anladığım kadarıyla 2012 büyük ihtimal olacak lütfen burayı arayıp güncel bilgilerimizi paylaÅŸalım eminim bu ÅŸekilde davranırsak iÅŸler dahada hızlanacaktır....

2011-12-15 11:12:21


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

hava uluyol - - - sıkıldık artık - Tarih: 2011-12-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

benim abim 1999 da şırnakda ÅŸehit oldu evliydi ve çoçuÄŸu yokdu ama yıllar geçdi eÅŸi iÅŸede girmiyor defalarca ylavarmamıza raÄŸmen hakkıda vermiyor.(yattığı yerden aldığı para kesileçek)abimin mezarına ÅŸehit olduÄŸu günden beri 1kere gitmeyene devlet neden bu hakkı veriyor bizi maÄŸdur ediyor.son durum nedir bilgisi olan varsa saygılarımla.

2011-12-15 11:00:07


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

erdem - - - hala yok - Tarih: 2011-12-14 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ya aradık hep aynı ÅŸeyle baÅŸbakanlığa gönderdik diyolar hala biÅŸey yok kimse umursamıyo arkadaÅŸlar

2011-12-14 09:11:28


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

can erdoğan - - - 0312 422 56 90 AİLE VE SOSYAL POLTKLR BAKN. ŞEHİT AİLELRİ BİRİMİ - Tarih: 2011-12-08 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Ben bu birimi aradım,bir memur arkadaÅŸ ile görüÅŸtüm.Kendisi konunun Bakanlık düzeyinde deÄŸerlendirildiÄŸini,henüz sonuca ulaşılmadığını söyledi.Net bir bilgisi onunda yoktu sanırım.Kanun deÄŸiÅŸikliÄŸinin KESİN olarak yapılacağını, önümüzdeki yıl (Ocak ayını kasten söyledi sanırım) geleceÄŸini beklediÄŸini söyledi. BaÅŸka burayı arayıp,bilgi alan varsa eklesin okuyalım arkadaÅŸlar..

2011-12-08 16:40:48


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

bedrettin - - - vatan a cvp - Tarih: 2011-12-08 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

evet belki ÅŸehit ayırımı var ama devletimiz çok büyük hem gazilere 2. iÅŸ hakkı hemde görev ÅŸehitlerine iÅŸ hakkı tanınabilir. misal ben ilk iÅŸ hakkımı kardeÅŸime kullandirtim ama ÅŸimdi çok piÅŸmanım ama iÅŸ iÅŸten geçti günün ÅŸartları onu gerektirdi öyle oldu ama ÅŸimdi geçim sıkıntısı çekiyorum. çoÄŸu arkadaÅŸ kendi kullandı iÅŸ hakkını ve bunların bazıları tek kardeÅŸ zaten bu iÅŸ hakkıda devlete kalacak ama madem böyle bir hak var devletimizin büyükleri biz gazileride maÄŸdur etmesin bizide bu haktan faydalandırtsın..

2011-12-08 08:29:43


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

can erdoğan - - - 2.iş hakkı - Tarih: 2011-12-07 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Emre bey, numarayı aldım,yarın arayacağım.Siz aradınız mı,herhangi bir bilgi verdiler mi? Murat bey,verdiÄŸiniz linkteki teklif MHP nin verdiÄŸi teklif o da ÅŸuanda komisyonda askıdaymış.Bizzat Plan ve Bütçe komisyonunu aradım ,(esas yetkili o görünüyor) ,eÄŸer Siyasilerden veya Komisyon baÅŸkanından bir talep gelmezse de gündeme alınmazmış,oradaki ilgili ÅŸef söyledi. Bilmiyorum hükümetin ayrıca bir düzenlemesi mi var? Soran bilen varsa bizi de bilgilendirsin lütfen.

2011-12-07 18:23:47


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

EMRE DAĞLI - - - 0312 422 56 90 AİLE VE SOSYAL POLTKLR BAKN. ŞEHİT AİLELRİ BİRİMİ - Tarih: 2011-12-05 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ARKADAÅžLAR HERKES AİLE POLİTİKALAR BAKANLIÄžINI ARASIN İŞİ BEKLEMEKLE OLMAZ SÜREKLİ ARAYALIM Kİ ÇABUK YASALAÅžSSIN BAKIN BASBAKANDAN SOMUT BİR ADIM BİLE.. ÅžEHİT AİLELRİ BİRİMİ ...........TEL NO:0312 422 56 90

2011-12-05 15:19:43


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

emre dağlı - - - boş durmakla gelmez arkadaslar - Tarih: 2011-12-05 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ARKADAÅžLAR HERKES AİLE POLİTİKALAR BAKANLIÄžINI ARASIN İŞİ BEKLEMEKLE OLMAZ SÜREKLİ ARAYALIM Kİ ÇABUK YASALAÅžSSIN BAKIN BASBAKANDAN SOMUT BİR ADIM BİLE

2011-12-05 15:17:02


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

Hatice Türkmen - - - iş hakkı - Tarih: 2011-12-04 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

eÅŸim 1997 yılında kayseride hemzemin geçitten polis otosuyla geçerken .ÅžEHİT OLMUÅžTUR BİZE DEVLET ÅžEHİT DEDİ AMA İŞ HAKKINI İKİ KIZIMADA BANADA VERMEDİ .TERÖR DEĞİLSİNİZ SİZE İŞ HAKKI YOK DENİYOR NİYE AYRIMCILIK YAPIYORLAR BEN VE KIZLARIM ZOR DURUMDAYIZ BAÅžBAKANIMIZIN BİZEDE İŞ HAKKINI VERMESİNİ ARZ EDERİM HATİCE TÜRKMEN SAYGILARIMLA.

2011-12-04 20:13:00


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

sadullah gök-şehit babası - - - allahtan revamı - Tarih: 2011-11-30 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ÅŸehit ailelerini terör ÅŸehidi ve diÄŸerleri diye ayıranları anlamıyorum.sonuçta bir evladımızı kaybettik VATAN SAÄžOLSUN bizim çocuÄŸumuzda vatan savunması için görev yapıyordu.birde gazilerimize (az bile ama) ikinci iÅŸ talep eden kardeÅŸlerimiz siz biliyormusunuz o vazife ÅŸehidinin ailesi maaÅŸ falan almıyor bari kardeÅŸine iÅŸ imkanı tanınsın bazı terör ÅŸehidi yakınları ve gazilerimiz bile buna karşı çıkabiliyor.(ağır engelliierden özür dilerim)bir elini yada parmağını kaybeden GAZİM sen ikinci iÅŸ hakkını al helalı hoÅŸ olsunda VAZİFE ÅžEHİDİ dediÄŸiniz kardeÅŸiniz yok oldu bari bir kardeÅŸi iÅŸe girse sizi niye rahatsız eder anlamış deÄŸilim siz kendinizemi müslümansınız.Bizler böyle tartışırken yasal düzenleme daha çoook gecikir hatta yeni bir bedelli bile çıkar BİZİ BİZ BİLE ANLMAKTA SIKINTI ÇEKERSEK baÅŸkası hiiiç anlamaz

2011-11-30 10:10:45


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

00vatan00 - - - İŞ HAKKI HERKSE VERILMEMELI - Tarih: 2011-11-25 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

YORUMLARI OKUDUM GÖREV VE TERÖR SEHİTLERİ VE GAZİLER SORUNU OLDUGUNU GÖRDÜM .BENCE SEHID AYRIMI YAPILMAMALI AMA SÖYLE BI ARASTIRIP BAKTINIZ ZAMAN ISE TEROR VE GÖREV SEHIDININ ARASINDAKI FARKIN NE OLDUGUNU ANLARLARSINZ..KISACA ÖR:GÖREV SEHIDI YILDIRIM DUSMESI -KALP KRIZI --TERÖRSEHIDI: KARSILIKLI SILAHLI CATISMA . PUSU DUSME ...AMA SAYGI DEGER GAZILERIMIZE BIRSEYLER SOYLEMEK ISTIYORUM KI GÖREV SEHIDI VE TEROR SEHIDI FARKI VARKEN SEHIT IS HAKKINI ALAMZKEN GAZI AILELERININ ISTEMSI BENCE HIC OLMAZ KI SAYET SAYIN GAZILERIMIZ ALLAHA COK SUKUR BI KISMI GAYET SAGLIKLI GAZI MAASI VE KEZA IS HAKKLARINI ALMISTIRLARDIR.VE EN ONEMLISIDE HAYATTA AILESI ILE COCUKLARI ILE BERABERDIRLER .GENEL OLARAK KONUSMAK DEGIL BENIMKISI, KOLUNU BACAGINI GOZLERINI VERMIS GAZILERIMIZ VAR BAKILMAYA MUHTAC GAZILERIMIZ VAR EWET ONLARIN AILELRINE HER TURLU IS IMKANI VE YARDIM VERILSIN AMA BENIM GORUP TANIDIGIMDA GAZILER VAR KOLUNDA SIYRIK YOK DUVAR USTALIGI YAPCAK KADAR SAGLIKLI ZAMNINDA BI SEKILDE HUMEDTIMIZ KIBRIS KORE SAVASI TARIHINDE KIBRIS VE KOREDE OLANLARA GAZI ILAN ETMIS BENCE ONLARDA BU IS HAKKINI HAK ETMIYOLARLAR.VE VERILMESI SACMA.GERCEKTEN GAZIOLAN GAZILERIMIZE VERILSIN BU IS HAKLARI .GERCEKTEN SEHIT OLAN SEHIT AILERERINE VERILSIN ..ASKER OCAGINDA BIRBIRINE SILAH SILAH CEKIP BIRBIRINI VURAN DEGIL ..VATANIN BÖLUNMEZ BUTUNLUGUNU CANINI PAHASINA VERENLERE VERILSIN .TSK EDERIM

2011-11-25 20:03:05


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

özlem - - - şehit kardeşi - Tarih: 2011-11-25 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

benim abimde 1996 yılındA ÅŸehit oldu. abim yararlandı ilk iÅŸ hakkından inÅŸallah yasa cıkarsa 2.iÅŸ hakkında yararlanabilecekmiyim acaba nezaman cıkacak bu konuyla ilgili bilgisi olan varmı?? istedÄŸimiz kamu sektörüne basvurabilcekmiyiz acaba ???

2011-11-25 16:49:04


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

SELMA - - - yardımcı olurmusunuz - Tarih: 2011-11-25 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Benim abim 1996 yılında ÅŸehit olmuÅŸtur 16 seneye yakın oldu 2. iÅŸ hakkı yasası çıkarsa faydalanabilecekmiyim acaba merakla bekliyorum inÅŸallah faydalanırım.

2011-11-25 14:31:50


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

gazi kılıç - - - iş hk - Tarih: 2011-11-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ben bunların bizlere işverecegine inanmıyorum bu sadece uydurmadır başka bişedegil avutmadır.

2011-11-20 11:43:43


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

zafer - - - yorumsuz - Tarih: 2011-11-18 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

bazı arkadaÅŸlara katılıyom görev ÅŸehitlerine neden iÅŸ hakkı yokta törör ÅŸehitlerine 2 tane oluyo anlamıyom neden sınıf ayrımı yapılıyo, bu sıyasetcileri anlamak mumkun deÄŸil görev ÅŸehitleri evlat deÄŸilmiydi, madem neden ÅŸehit dediler, o belgeyi verdiler anlamak mumkun deÄŸil.

2011-11-18 20:37:59


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

mustafa kemal boyraz - - - yine unutuluyoruz - Tarih: 2011-11-18 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ordu vazife malülleri bu vatana hizmet etmedimi acaba bizler yunanistandamı sakat kaldık yoksa askere sakat olarakmı gittik soruyorum bu yetkililere bu ayrımcalıga biran önce son verilmesini umuyorum.uyanın ordu vazife malülleri

2011-11-18 16:36:10


3 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

gazi33 - - - ayrım yoktur - Tarih: 2011-11-18 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

verieln taslakta terör magdurlarının hepsini kapsamaktadır.bekleyip görecegiz

2011-11-18 09:18:12


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

efe uygun - - - şehit ayrımı olurmu - Tarih: 2011-11-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

neden ÅŸehit ayrımı yapılıyor terör ÅŸehiti görev ÅŸehiti keyfindenmi gönderiyor aileler çocuklarını askere çıg düÅŸmesi olsun nöbette yıldırım düÅŸmesi olsun devriye aracının kaza yapması olsun bunlara neden iÅŸ hakkı verilmiyor çok üzücü gercekten

2011-11-17 22:22:32


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

ali - - - hiç iş verilmeyen gaziler var bu ülkede - Tarih: 2011-11-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

baÅŸbakan gazileri sanırım fazla tanımıyor çünkü ikinci iÅŸten bahsediyor sayın tayip baba hiç iÅŸ hakı verilmeyen gailer dururken sen ikinci iÅŸten bahsediyon tamam doÄŸu gazilerine yaÄŸdırıyon ya içbölgelerdekiler bu ülkede vatan korumuyormu demekki korumuyor iÅŸ verilecek gaziler açıkta bunu her yetkilide biliyor tabiki bizler yalnız ve sessiz kalıyoz

2011-11-17 22:01:57


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

mesut - - - gaziler - Tarih: 2011-11-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın arkadaÅŸ gaziler herzaman gibi yine 3ü sıra vatandaşı oldu

2011-11-17 11:41:57


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

savaş - - - işhak - Tarih: 2011-11-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaÅŸlar bence bütün gazilere bu haktan yararlanmalıyıdı inÅŸallah verirler bu yasa gazi olan ve daha sonra vefat eden gazi yakınlarına kapsarmı acaba bu konuda bilgisi olan varmı.

2011-11-17 10:28:19


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

murat - - - yeni gelişmeler komisyona ulaştı - Tarih: 2011-11-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

http://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/tasari_teklif_sd.onerge_bilgileri?kanunlar_sira_no=96804

2011-11-17 09:59:34


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

gazi - - - gaziler yine ortada yok - Tarih: 2011-11-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ARKADAÅžLAR DAHA ÖNCE BELİRTTİĞİM GİBİ GAZİLER YİEN İKİNCİ PLANDA DİYEMİYECEĞİM ARTIK 3. PLANDALAR.ÖNCELİK TERÖR MAÄžDURLARI--BİZLER PİKNİK YAPARKAN YARALANDIK GALİBA--- DERNEK BAÅžKANLARINI BU AYRIMCILIÄžA SESSİZ KALMALARINDAN DOLAYI KINIYORUM -- GAZİLERİMİZİ DERNEK ÜYELİKLERİNDEN AYRILIP SADECE GAZİLER DERNEĞİ KURMALARINI ÖNERİYORUM...ÇÜNKÜ BİZİ BİZDEN BAÅžKA DÜÅžÜNEN YOK---

2011-11-17 09:41:06


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

gökhan uz - - - İLERLEYEN GÜNLERDE MUTLU HABERLER GELECEKTİR - Tarih: 2011-11-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ÅŸehit ailelerimize ve gazilerimize ayrım yapılmamıştır bakanlığın ve ÅŸehit aileleri derneklerinin taleplerini inceleyen ilgili birimelr 17 madde oluÅŸturmuÅŸlar bunlarda ÅŸehit ve gazi ayrımı yapılmaksızın kamuda 2 iÅŸ (terör ÅŸehitlerimizin ailelerine)gazilerimizede aynı ayrıcalık sunulmaktadır ayrım yapılmamıştır buzamana kadar kurulmayan ilgili birim ÅŸehit ve gazi aielleri dairesi baÅŸkanlığı akp hükmeti tarafından kruulmuÅŸtur bu çok önemli bir ayrıcalıktır karşınızda yetkili bir makan ve merci vardır eskiden hatırlıyorum ordan oraya bizler dolaşıyoduk yinede yetkili birisini bulamamaktaydık ÅŸimdi herÅŸey çok güzel gitmektedir bir çok yasal hak ÅŸuanda toplamda 17 madde ve bu maddeler bizlerin ihtiyaçlarını ÅŸuan için bir nebzede olsa karşılayacak niteliktedir biraz daha sabredilirse görülecektirki bizleri ilerleyen dönemlerde bir nebzede olsa mutlu edecek yasal geliÅŸmeler yaÅŸanacaktır

2011-11-17 09:01:04


0 kiÅŸi beÄŸendi 1 kiÅŸi beÄŸenmedi

ismet - - - AYRIM OLAMAZ - Tarih: 2011-11-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaÅŸlar bence ÅŸehit aileleri ve gaziler ayrımı olacaganı düÅŸünmüyorum.sabırla ÅŸimdiye kadar bekladik biraz daha bekleyelim.

2011-11-17 08:33:37


0 kiÅŸi beÄŸendi 1 kiÅŸi beÄŸenmedi

GAzi FAtih - - - Bedelli jet hızı ile tamamlandı - Tarih: 2011-11-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Sayın BaÅŸbakanımızın bu müjdeyi bedelli askerliÄŸin jet hızı ile tamamlandığı bu gunlerde vermesi çok manidar. İnÅŸaAllah bedelli askerlik yasalaÅŸtıktan sonra bu müjde sümen altı edilmez . Åžehit aileleri için çok gerekli bir konu umarım yasalaşır. Ayrıca ordu vazife malulleri arkadaÅŸlarımızada iÅŸ hakkı umarım verilir.

2011-11-16 23:06:06


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

güneydoğu gazisi - - - ayrımcılık - Tarih: 2011-11-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

neden 2. iş hakkı gazilere yok. bu bir ayrımcılıktır. kesinlkle kabul edilir birşey değil. dernekler nerede.

2011-11-16 22:56:26


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

feriha - - - terör gazilerine ikinci iş yok mu - Tarih: 2011-11-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

biz törör gazileri yakınları olarak ikinci iÅŸ hakkının bizede çıkacağını sanıyorduk. sunulan kanun tasarılarını incelediÄŸimizde terör gazilerinin de bu kanundan faydalanacağı yazıyordu. fakat ÅŸu an sadece ÅŸehit yakınlarından söz ediliyor.

2011-11-16 22:11:54


1 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

muharip gazi - - - muharip gazilere 1 tane verilmeli - Tarih: 2011-11-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

bu haktan muharip gazilerde yararlanmalıdır hiç olmassa 1 tane iÅŸ hakkı olmalıdır.bu ayrıcılığa bi,r son verilmeli

2011-11-16 22:03:08


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

Rafet keleş - - - sadece 3713 - Tarih: 2011-11-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

baÅŸbakanı dinledim,sadece 3713 sayılı kanundan yararlananların faydalanacağını söyledi,yani kaza sonucu sakat kalanlara yine bir ÅŸey yok.çünkü baÅŸbakana göre terör olayları haricinde yaralanıp sakat kalanlar yada hayatını kaybedenler yan gelip yatıyordu.

2011-11-16 21:53:54


0 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

güneydoğu gazisi - - - Gaziler neden yok ? - Tarih: 2011-11-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ikinci iÅŸ hakkından gaziler faydalanamaycak mı ? baÅŸbakanın açıklamasında böyle birsey göremedim.

2011-11-16 21:31:48


3 kiÅŸi beÄŸendi 0 kiÅŸi beÄŸenmedi

Bütün Yorumları görmek için tıklayınız!
Hava Durumu
Get Adobe Flash player
ANKET
"DSİ'ye Çağrı" başlıklı haberimizi haber linkiyle beraber yetkililere gönderdiniz mi ? DSİ Gn. Müdürlüğü Faks:0312 418 24 98 DSİ Gn. Müdürü Sn. Akif ÖZKALDI e-mail: akifo@dsi.gov.tr TES-İŞ Faks:0312 212 65 10
1- Evet, gönderdim. - 2
2-Hayır, göndermedim. - 3
Diger anketlerimiz için tıklayın...
Yol Durumu
© Copyright 2010 Gazi SOFT Her hakkı saklıdır.