Hedef Protez
gazihaber.com RSS / XML
gazihaber.com
Bu haber 28 Aralık 2011, Çarşamba 15:58:07 tarihinde eklendi. 12398 kez okundu.
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Gazilerin Açıköğretim Harç Muafiyeti

Eskiden sadece Gazi çocuklarının yararlanabildiği açıköğretim harç muafiyetinden son yasal değişiklikle Gazilerimiz de yararlanabileceklerdir.
Gazilerin Açıköğretim Harç Muafiyeti

       Daha önceden sitemizde yer alan haberde; "02.09.2011 tarih ve 815 sayılı "2010-2011 Eğitim-Öğretim Yılında Yükseköğretim Kurumlarında Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katkısı Olarak Alınacak Katkı Payları ile İkinci Öğretim Ücretlerinin Tespitine Dair Karar"a göre öğrenci katkı payı alınmayacaklar ifadesinde Gazilerin çocuklarından alınmaz denildiğinden Gaziler bu istisnadan yararlanamıyor." demiştik. Mersin Derneği Genel Sekreteri Sn. Mustafa Şahbaz son yasal mevzuat değişikliği ile ilgili olarak sitemizi arayarak bilgi vermiştir. Kendisine Gazihaber.com olarak teşekkürlerimizi iletiyoruz.

     26.10.2011 tarih ve 28096 resmi gazetede yer alan karar değişikliğine göre bundan böyle Gazilerden harç muafiyetinden yararlanabileceklerdir. Karar değişiklik metni aşağıdadır;

       

 

 

 

 

             


UYARI : "Sitemizde yayınlanan ve kaynağı sitemize ait olan haberler, kaynak belirtmek ve bağlantı eklemek koşuluyla başka sitelerde yayınlanabilir. Kaynak belirtmeyen ve bağlantı eklemeyen yayıncılar hakkında hukuki haklarımızı kullanacağımızı saygıyla duyururuz."
Yazdır Paylaş

YORUM YAZMA KURALLARINI GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ


arinna - açık öğretim harcı - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

katkı payı muafiyeti şehit kardeşleri içinde varmı?

2012-03-15 17:35:18


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

özer - yasaya göre eksik uygulama - Tarih: 2012-01-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

yasada derki katkı ve öğrenim ücreti alınmaz.Fakat iş gerçeğe geldiğinde açıköğretim fakültesinde harç parası alınmıyor 45 tl.öğrenim ücreti alınıyor 150 tl bu nasıl iştir ben anlamadım.Nasıl çözeceğiz bu işi birinin yada derneğin bu işi başlatması gerekli.Yoksa mağdur olup dururuz böyle.

 2012-01-21 13:41:07 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

Torosbeyi - açık öğretim harcı - Tarih: 2012-01-11 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Arkadaşlar önce kanunu okumamız lazım.sonra açık öğretimden ücretini talep etmemiz gerekli buda yazılı dilekçeyle mümkündür. sözlü hiç bir şey geçerli degildir.ayrıca açık öğretim fakültesi bizlere cari hizmet maliyetini almıyor oda 45 tlye tekamül ediyor 205 tl yi bizlerden alıyor. nedeni sorduğumda öğretim gideri olduğunu beyan ediyorlar.AÇIK öğretim fakültesi hariç diğer üniversiteler ise bizlerden ve çoçuklarımızdan herhangi bir katkı payı alamazlar kanun açık kanunu okuyunuz gerekirse kanunun dan çıktı alarak görevlilere gösteriniz veya dilekçeniz ekine koyunuz tüm gazi arkadaşların bilgilerine

2012-01-11 13:42:21


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

OLCAY AVŞAR - AÖF HARCI - Tarih: 2012-01-09 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

slm.herkese.Mustafa kardeşim,aöf harcı senden alınmamış demişsin,üniversiteden mi bahsediyon,açıklarmısın ve nasıl bir işlem süreci geçirdin,paylaşırsan memnun olurum

 2012-01-09 17:14:44 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

OLCAY AVŞAR - AÖF HARCI - Tarih: 2012-01-03 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

slm.herkese,arkadaşlar 2011-2012 adalet yüksek okulu bölümüne kayıt esnasında 250 tl.civarında harç parası yatırdım ve geri iadesi olmadı,sincan aöf bürosu benim dilekçemi dahi kabul etmedi fakat aöf üniversitesini arayarak orası da sadece metinde yazan çocuklar için plduğunu söyledi,bu mağduriyetimizi nasıl gidericez,bilgi veren olursa memnun olurum.bu ara herkesin yeni yılı kutlu olsun...

2012-01-03 13:33:34


1 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

serkan - ordu vazife malulü - Tarih: 2011-12-30 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar açıköğretim üniversitesine kayıt yaptırsak acaba biz 5434'e tabi ordu vazife malulleride bu muafiyetlerden faydalanabiliyormuyuz.Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.

 2011-12-30 23:36:29 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

Kemal YİĞİT - AÖF öğrenci katkı payı muafiyeti - Tarih: 2011-12-29 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar açık ilköğretim ve açık liselerde muafiyet var fakat a.ö.f. fakültelerde (2-4 yıllık) muafiyet olmadığından, sadece şehit yakını ve gazi çocuklarında muafiyet olduğunu belirttiklerinden ödeme yapmak zorunda kalıyoruz. güzel kardeşim sayın bayram ali senin için a.ö.f bürosunda görevli arkadaşı aradım öss sınavına kayıt yaptırıp sadece polis meslek yüksek okuluna giriş yapabiliyormuşsun. ygs puanı olmadan kayıt yapılamadığını söyledi. saygılar...

 2011-12-29 13:20:51 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

Gazi Erdinç - Lisans Tamamlayan Gazi Eşleri - Tarih: 2011-12-29 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Merhaba Ben 1997 Yılında Şırnak Beytüşşebap'ta gazi oldum. Üniversite okuyan Ve Lisans Tamamlayan Gazi eşleride Harç parası ödemek zorunda kalıyor. Benim eşimde Erzurum Atatürk Üniversitesinde Uzaktan Egitimde Lisans tamamladı ve Harç ücretini odemek zorunda kaldık. Kendilerine Gazi oldugumu bildirdigimde bana sadece Gazi ve Gazi çocuklarının harç muafiyeti oldugunu bildirdiler. Tsk

 2011-12-29 11:35:21 


1 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

emingazi - AÖF - Tarih: 2011-12-29 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Açıköğretim 2. sınıftayım dilekçeyle başvurdum ve olumsuz cevap aldım ve eğitim harcı ve katkı payı ödemye devam etmekteyim. Eğer öyle bir muafiyetimiz varsa paylaşırsanız sevinirim

 2011-12-29 09:54:20 


1 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

gazi adem - açıköğretim hak. - Tarih: 2011-12-29 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

açık lise ve açıköğretim de gazilerden katkı vb ad altında herhangi bir ücret alınmıyor,polis gazisi arkaşımın sorduğuda ancak ygs sınavında açıköğretim kaydı için gerekli taban puanı alınca açıköğretime kayıt yapabilir, ygs puanı olmadan kayıt yapmazlar ancak şu olabilir bir zamanlar lise mezunu polis ve astsb. ları meslek yüksek okulu seviyesine getirmek için açıköğretime kayıt yaptırıyorlarda bu durum devam ediyormu ilgili birimlerden araştırmak gerekir.

 2011-12-29 01:14:40 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

hamza - AÖL katkı payı - Tarih: 2011-12-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Ben de gaziyim, Açık Öğretim Lisesine kayıt yaptırdım, herhangi bir harç parası alınmadı.

 2011-12-28 23:57:50 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

bayram ali - açik öğretim - Tarih: 2011-12-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

merhaba arkadaşlar ben polis gazisiyim açık öğretime imtihansiz kayit yapabilirmiyim çalişmakta olan polis me. direk kayıt yapabılıyorlar diye biliyorum acaba emekli gazilerde kayıt yapabılırmı.cevap veren olursa sevinirim.

 2011-12-28 18:42:10 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

Kemal YİĞİT - AÖF öğrenci katkı payı muafiyeti - Tarih: 2011-12-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Öncelikle tüm gazi haber kurucularını ve yazarlarını gönülden kutluyor, başarılarınızın devamını diliyorum. Güneydoğu Gazisiyim. Bende AÖF katkı payı ödeyen mağdurlardanım. Mağdur oluyorsan niye okuyorsun?... diye düşünmeyin çünkü okumak hele üniversite diplomasına sahip olmak benim psikolojimin düzelmesi demek, Hayalim ve idealim; çocuklarıma örnek, bir model olmak için okuyorum. İNŞAALLAH devlet büyüklerimiz bu sıkıntımıza da çözüm bulurda, bizleri rahatlatır. Kolay gelsin...