Hedef Protez
gazihaber.com RSS / XML
gazihaber.com
Bu haber 05 Ocak 2012, Perşembe 22:24:34 tarihinde eklendi. 11425 kez okundu.
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

05 Ocak 2012 Meclis Oturumu

İçişleri Bakanımız 05.01.2012'de bütün Şehit yakını ve Gazilerce de merak edilen hususu dile getiren MHP Milletvekili sayın Mehmet ŞANDIR'ın sorusunu yanıtlamıştır.
05 Ocak 2012 Meclis Oturumu

 

      MHP Milletvekili Sn. Mehmet ŞANDIR’ın TBMM’nin 05.01.2012 tarihli oturumunda İçişleri Bakanına yönelik;

 

“Seçim  öncesi bölücü terör şehit yakınlarının ailelerine ikinci çocuk için de iş söz verilmişti, iş imkânı tanınacak diye söz verilmişti. Ayrıca gazilere ödenen tazminatın ve maaşın arttırılacağı yönünde bir söz verilmişti. Bir de yine bölücü teröre karşı mücadele veren korucuların, gönüllü köy korucularının özlük haklarının düzenleneceği, geliştirileceği yönünde sözler verilmişti. Sayın Bakanım, bu konuda, seçim yapılalı altı ay oldu, altı ayı geçti, dolayısıyla henüz bir düzenleme yok. Bu konuda, bu soruların cevabını bekleyen aziz şehit yakınlarımıza ve gazilerimize bir cevabınız olacak mıdır?”

 

sorusunu yöneltmiştir.

 

 

 İçişleri Bakanı Sn.İdris Naim ŞAHİN soruya cevaben;

 

“Bölücü terör örgütü ile yürütülen bu mücadelede şehit olanlarımızın birinci derecede yakınlarına, kardeşine, eşine iş imkânı veren yasal düzenleme var bildiğiniz gibi. Aynı şehitlerimizin ikinci yakınlarına da iş imkânı sağlanması hem Hükûmetimizin düşüncesi, partimizin taahhüdü hem de muhalefet olarak herkesin, bir parti hariç diğer partilerin de talebiydi. Hükûmetimiz bu konuyu değerlendirdi, kararı alındı. Yasal çalışmayı Bakanlığımızla birlikte Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığımız yürütüyor. Yine gazilerle ilgili de iyileştirmeler orada var. Ayrıca, köy korucularının durumu, o farklı bir yasada, ayrı bir konseptte değerlendirilmek durumunda. O da gündemimizde olan bir konu ama şehit yakınları ve gazilerimize ilişkin iyileştirmeler şu anda Hükûmet tasarısı hâline gelmek üzere Bakanlık taslağı çalışması sonlanmış vaziyette.”

 

Cevabını vermiştir. Sn. Mehmet ŞANDIR’ın “Bir iki ayda tamam yani.” Cümlesi üzerine İçişleri Bakanı “Bu yasama dönemi bitmeden önce yasalaşacağını söyleyebilirim.” Cevabını iletmiştir.


UYARI : "Sitemizde yayınlanan ve kaynağı sitemize ait olan haberler, kaynak belirtmek ve bağlantı eklemek koşuluyla başka sitelerde yayınlanabilir. Kaynak belirtmeyen ve bağlantı eklemeyen yayıncılar hakkında hukuki haklarımızı kullanacağımızı saygıyla duyururuz."
Yazdır Paylaş

YORUM YAZMA KURALLARINI GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ


efeee - şehit oğlu - Tarih: 2012-01-23 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

bugüne kadar hangi bir şehidin ailesine 150 milyar tazminat ödendi ve şehit ailelerine verilen hangi bir söz anında yerine getirildi biz kimseden sadaka istemiyoruz alnımızın teriyle çalışıp kazanmak istiyoruz kendiniz söz verdiniz milleti ümitlendirdiniz verilen sözlerin tutulmasını ve ikinci iş hakkının biran önce sonuca bağlanmasını bekliyoruz

 2012-01-23 10:54:40 


1 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

eski - şehit kardeşi - Tarih: 2012-01-18 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar hani eylem yapıyordunuz daha siz kendi söyledıklerinizin arkasında duramıyorsunuz bunu hükümetten nasıl bekliyorsunuz

 2012-01-18 17:48:33 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

ERCAN - İKİNCİ İŞ - Tarih: 2012-01-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın iç işleri bakanı lütfen ilgilenin ikinci hakında herkes birşey diyor bu ne zaman belli olcak lütfen herkes sizden haber bekliyor saygılar

 2012-01-17 13:59:30 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

can - sadece terör şehitlerimi......??? Pilotlar-denizciler.....hangi kapsamda - Tarih: 2012-01-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

üsteğmen kardeşim askeri uçağın düşmesi sonucu şehit oldu.daha önceki iş hakkından yararlanamadık lütfen bu kez bizleride kapsam içerisine alırsınız..şehitler arasında niçin ayrım yapıyorsunuz anlamıyorum..ya herkese iş hakkı verin yada hiç kimseye vermeyin.insanları birbirine düşürmeyin

 2012-01-15 15:47:15 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

HACI VELİ KÜÇÜK - ŞEHİT YAKINLARINA 2. İŞ HAKKI - Tarih: 2012-01-14 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ARTIK TÜRKIİYE OLARAK ÖYLE Bİ DURUMA GELDİKKİ ECDADIMIZIN KEMİKLERİNİ SIZLATIYOLAR LAFA GELİNCE ŞEHİTLER BİZİM CANIMIZ CİĞERİMİZ VE ONLARIN AİLELERİ BİZLERİN YEGANE EMANETİDİRR AMA İCRAAT SIFIR ŞEHİTLERİMİZE VERİLEN DEGER İÇİN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZLERE HELAL OLSUN DAHA NE DİYİM

 2012-01-14 22:52:44 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

efeee - daha ne kadar bekliycez....!!! - Tarih: 2012-01-14 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Şehitlere verilen değer bu kadar mı anlamıyorum istenildiği zaman bir gece yarısı 5 dakikada bir çok yasa, zam, kanun tasarısı yapıyorlar... Bu vatan için bayrak için canını vermiş şehitler demek ki gece yarısı yapılan zamlar kadar önemli değil... Bunun içinde bir türlü sonuca varılamıyor... Olmuyorsa olmuyor diye söyleyin en azından insanlar umudu kesip kendi yollarına baksınlar...

 2012-01-14 10:51:27 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

süleyman - bekar şehit kardeşlerine yok dediler - Tarih: 2012-01-13 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

dün aradım sadece evli şehit yakınlarına ikinci iş verilecek dediler bu nasıl iş anlamadım binlerce bekar şehit kardeşleri ve gazilerimiz ne olcek bende şehit kardeşiyim inşallah herkese çıkar derneklerimizde yardımcı olsalar bize iyi olur

 2012-01-13 16:01:33 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

hava uluyol - inanalımmı?hep söz veriyorlar....! - Tarih: 2012-01-13 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

bende bir şehit kardeşiyim abim evliydi ve ilk hak eşinde devlet zaten ona maaşını bağlamış gözümüz yok.ama işede girmiyor ve hakkınıda devretmiyor.ne olacak bizim halimiz yasayı bekliyorum bilgisi olan varmı?

2012-01-13 01:01:24


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

nihat - şehit ailelerine ikinci iş imkanı - Tarih: 2012-01-12 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar benim babam şehit iki yıla aşkındır beklemekteyim ve daha neticede doğru düzgün bir açıklama yapılmadı daha ne kadar bekliyeceğiz ... geçen ay başbakanımız sayın Receb Tayip Erdoğan bir açıklama yaptı ama dedik belki yılbaşından sonra gelir açıklama yapar ama daha hiç bir açıklama yok ne yapacağız arkadaşlar bir gelişme olursa lütfen bir haber verin benim numaram xxxxx

 2012-01-12 12:17:43 

Editörün Notu: Sitemiz yorum bölümünde kişisel bilgilerin paylaşılması yorum kurallarına uygun olmadığından telefon numaranız "xxxx" ile kapatılmıştır.


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

ordu vazife malulü - ordu vazife malulü - Tarih: 2012-01-11 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Kanun Teklifi Bilgileri İmza Sahipleri Kanun Teklifinin Metni Dönemi ve Yasama Yılı 24/1 Esas Numarası 2/43 Başkanlığa Geliş Tarihi 23/08/2011 Teklifin Başlığı 5434 Sayılı T.C. Emekli Sandığı Kanunu ile 926 Sayılı Türk Silahlı Kuvvetler Personel Kanununda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi Teklifin Özeti Teklif ile 5434 sayılı Kanunda değişiklik yapılmak suretiyle Türk Silahlı Kuvvetleri bünyesinde görev yapan askeri personelden emekli aylığı almakta olanlara emekli aylıkları ile birlikte ödenmek üzere her ay 100 TL tutarında bir ek ödemenin yapılması amaçlanmaktadır. Teklifin Son Durumu KOMİSYONDA

 2012-01-11 19:26:45 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

ORHAN GAZİ - 17 OCAK 2012 SAAT 11 DE TOPLANIYORUZ - Tarih: 2012-01-11 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Sayın editör 17 ocak tarihli basın açıklamamızı manşete taşırmısnız.....

 2012-01-11 18:49:36

Editörün Notu: Sitemiz haber ve bilgilendirme sitesidir. Dilerseniz bu konuda Gaziforum.com'da konu açabilirsiniz. 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

yakup - editöre - Tarih: 2012-01-11 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Sayın editör 17 ocak tarihli basın açıklamamızı manşete neden taşımıyorsun lütfen bu konuda gerekli çalışmayı yapınız

2012-01-11 15:06:46


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

ARİF - EYLEM - Tarih: 2012-01-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Nazım bey size katılıyorum ben izmirdeyim gelmeye çalışırım arkadaşlar bizler birlik olup sesimizi duyurmassak bu hükümet bizleri daha çok oyalar lar bunlar kendilerine müslüman kendi maaşlarını bir günde çıkarıyorlar bize gelince yok bizim başkanların da hiç sesleri çıkmıyor.izmirdeki gazi kardeşler ankaraya gidemessekte bizde izmirde toplanıp destek verelim tüm illerdeki gaziler destek versin Başkanlar herkesi çağırsın dernekler her gazi şehit ailesine kolaylıkla ulaşıyor hakkımızı alalım yoksa hava alırız.herkese saygılar.

 2012-01-10 22:56:45 


1 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

şehit krdeşi - kandırılıyoruz - Tarih: 2012-01-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaş lar gidelim meclis önune eylemimizi yapalım gaztecileri televziyon haberleini cagiralım yeter artık bizi kandırmasın lar

 2012-01-10 20:00:30 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

metin - yazık yıne yalan yıne dolan - Tarih: 2012-01-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar en iysini yaptınız eylem en dogrusu yoksa bunlar alışmişlar biz sehit aileleri üzerinde her sene eylem yapıp dururlar ben eyleme bursadan katılacam.

 2012-01-10 17:03:27 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

GÜNEYDOĞU GAZİSİ TARKAN - Cani gönülden katılıyorum.... - Tarih: 2012-01-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Eylem Günümüz 17 Ocak olsunmu Arkadaşlar. Arkadaşlar 17 Ocak Salı Günü Mecliste Grup Toplantıları Olur. Dolayısıyla Eylemimizi Salı Günü Mecliste Yapmamız Çok Daha Uygun Olur. Bu Nedenle Herkez Silkinip Kendine Gelsin. Kimseye ve Şöyle Olacakmış, Böyle Olacakmış Gibi Boş Vaadlere İnanıp Eylem Kararından Vazgeçmesin. Bizler Şehit Aileleri ve Güneydoğu Gazileriyiz. Birlik Olursak Önümüzde Kimse Duramaz. 17 Ocak 2012 Salı Günü Meclis Giriş Kapısı Önünde Saat 11.00 Da Buluşup Haklarımızı Arayalım. Herkez Tanıdığı Şehit Ailesi ve Gazileri Arayıp 17 Ocak Salı Günü Saat 11.00 Da Buluşulacağını İzah Ederek Eyleme Davet Edilsinler. Bayrağımızla, Madalyamızla, Beratımızla ve Rozetimizle Buluşmak Üzere Allaha Emanet Olun.

 2012-01-10 15:48:38 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

MEHMET CAN - SALI ORDAYIM - Tarih: 2012-01-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ARKADAŞLAR BİLETİMİ KESTİM 15 OCAKTA PAZAR GÜNÜ SİİRTEN ANKARAYA GELİYORUM SALI GÜNÜ SAAT 11 DE DEDİĞİNİZ GİBİ MECLİSİN ÖNÜNDEYİM YETER ARTIK 3 YILOLDU 1 YIL DAHA BEKLEYEMEM KOSKOCA SAYIN BAŞBAKANIMIZ CANLI YANINDA AÇIKLADI SONRA SAYIN FATMA ŞAHİN BÜTÇEDEN SONRA BAKANLAR KURULUNA GÖNDEREM DEDİ AMA YOK YA DESİNLER KANDIRILIYORUZ YADA YETER DİYORUZ ŞEHİT OĞLUYUM AMA HİÇ DEĞERİM YOK BU ÜLKEDE ONUN İÇİN LÜTFEN HERKES ELİNİ TAŞIN ALTINA KOYSUN ALLAH İÇİN MUHAMMED İÇİN ANKARADA TOPLANIN YAKIN ÇEVREDE KİM VARSA HABER VERİN

 2012-01-10 15:39:40 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

gerçek gazi - lütfen herkesi kapsayan çağrı yapalım..... - Tarih: 2012-01-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar bizler bu işi yapalım derken tüm vatani hizmet tertibinde bulunmuş gazilere seslenelim dedik. açıklamalarınızda kategorize yapmayın lütfen yalnız şehit ailesi ve güneydoğu gazisi derseniz sizin eyleminiz olur ben bir ordu vazife malülüyüm gelmeyim o zaman...emniyet/ordu vazife malulleri, harp malulleri,malul gaziler,kore gazileri,kıbrıs gazileri gelmesin mi yani? nazım kardeşim 17 ocak uygun ama çalışan arkadaşlarımız var katılım açısından azalım olmazmı onu bir düşünün..ama meclisin açık olmasıda bizim için bir avantaj salı günü için..arkadaşlar birde katılım durumunuzu lütfen yorumlarınızla bildirin sonrasında 5 kişi ile çıkılmasın meydana..saygılarımla

2012-01-10 11:45:38


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

gökhan uz - 17 ocak uygundur - Tarih: 2012-01-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
17 ocak uygundur herkez çevresindeki şehit aileleri dernekleri ve gazi derneklerimizle kordineye geçsin 17 ocakta buluşalım biz çanakkale şehit aileleri derneği olarak orada bulunmayay hazırızz şayet tarih netse basınla diyaloğa geçecegim çok kitlesel bir katılım yapalım

0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

salih karabaş - can erdoğan - Tarih: 2012-01-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

can bey Emşav başkanı Sayın Bakanın söylediklerini ilettiğini belirtti.

2012-01-10 09:11:04


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

faruk ball - uyutuyorlar bizleri - Tarih: 2012-01-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

uyutuyorlar bizleri arkadaşlar ocak 3 te mecliste olacağını söylemişti manisa m.vekili hani nerede bunların bize birşey vereceği yok elimizdekilerle yetinmesini bilelim sayın dernek başkanımızda rahatı iyi ankarada nasıl olsa emsal maaşı alıyor keyfide yerinde bir iki de yönetim kurulu üyesi ordanda maaş alıyor kebab banane gazilerden şehit aillelerinden ne ederlerse etsinler diyordur acaba rahat rahat uyuyabiliyormiki ? ben hakkımı helal etmiyorum başkana sizlerde etmeyin arkadaşlar

2012-01-10 00:36:41


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

can erdogan - Salih Bey - Tarih: 2012-01-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Salih bey, ay sonuna kadar geleceği bilgisi kesin midir acaba? Gerçi hiçbirşey kesin değil bu ortamda da, Emşav başkanı kesin olarak bu ifadeyi Sayın Bakanın ağzından mı almış ?

2012-01-10 00:06:08


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

hüseyin - 82 yaşındaki kore gazisi isa. - Tarih: 2012-01-09 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

tek güvencesi gazi maaşı olan ve şu anda 80-85 yaş civarında olan kore gazilerine nekadar ayıp edildiğinin farkındamısınız. ama beyefendiler kaçakçılara ödenecek toplu paralara ve ailelerine yapılacak diğer yardımları istiflemekle meşguller. hakkımı helal etmiyorum.

 2012-01-09 19:42:00 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

salih karabaş - orada olmak zorundayız. - Tarih: 2012-01-09 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Canım kardeşlerim ve değerli şehit aileleri. yaptığınız her türlü eyleme canım pahasına destek vermeye hazırım ve bu konunun uzamasından en çok rahatsızlık duyanlardan biriyim. Ancak EMŞAV (Emniyet Şehit Aileleri Vakfı) başkanıyla bugün yaptığım görüşmede aldığım bilgieri size aktarmak istiyorum. AİLE VE SOSYALPOLİTİKALAR BAKANININ BU AYIN SONUDA KADAR MECLİSE GELECEĞİNİ SÖYLEDİĞİNİ BİLGİ VERDİ. Bilgilerinize sunarım.

 2012-01-09 15:44:37 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

mehmet gülan - vazife malülüyüm - Tarih: 2012-01-09 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sevgili arkadaşlar ben vazife malülüyüm ben ne bu devlete nede bu hükümetin söylediklerine inanıyorum ben 2330 sayılı nakti tazminat yasasından maaş almaktayım ne iş hakkım var nede konut kredisi hakkım var kime vede nereye baş vurdumsa hep engel vazife malüllüğüm engel oluyor biler ne yaparsak yapalım bizi kimse yani hiç kimse anlamaz amlamak istemez niye derseniz nezamanki bir vekilin çocuğu vazife malülü olur ancak ozaman 1. saatin içinde her türlü hakkı çıkartırlar biz vazife malüllerine hiç bir değri olmayan gazi rozetini bile çok gören devlet ayrımcılık yapıyor ya ben hiç bir şekilde güvenmiyor vede inanmıyorum böyle anlayış olurmu hiç soru yorum sizlere saygılarımla samsunlu mehmet gülan

 2012-01-09 02:04:10 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

faruk ball - bence ankarada olanlar öncülük etsin - Tarih: 2012-01-08 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

bence ankarada olanlar öncülük etsin ankarada benim bildiğim kadarıyla çok gazi arkadaşımız var

 2012-01-08 23:39:28 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

gökhan uz - tüm şehit ve gazi derneklerimiz birlik ve beraberlik içerinde olalım - Tarih: 2012-01-08 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

tüm şehit ve gazi ailelerimiz ilk önce burdan selamlıyorum degerli büyüklerim gazi ve şehit yakınalarının ellerinden öperek söze başlamak istiyorum 18 mart 2012 tarihinde çanakkale şehit aileleri derneğinin yapacağı açılışada tüm şehit ve gazi ailelerimizi burdan davet ediyorum türkiyemizin her köşesi şehitler diyarı gibidir fakat çanakkale ilimizin önemi diğer illerimize nazaran biraz daha duygusallıklar yaşanmış bir ilimizdir ülkemizde 18 mart şehitler haftası olarak düzünlenmiştir bu vesileyle günün anlamına itafen tüm türkiyedeki şehit ve gazi ailelerimizi açılışımıza bekliyoruz şehit ve gazi ailelerimizin türkiyedeki tüm şehit ve gazi derneklerinin yöneticilerinin ocak ayı içerisinde bir gün belirleyip hep birlikte randevuda alıp başbakanımız içişleri bakanımız ile bakanımızla görüşmesinde yarar olacağı düşüncesindeyim fazla vakit kaybetmenin tarafımızda olumsuzluklara sebebiyet evreceği düşüncesindeyim TERÖRİSTLERİN KAÇAKÇILARIN AİLELERİ BİLE GİDİP MECLİSTE SESLERİNİ DUYURABİLİYOSA YADA TALEPTE BULUNABİLİYOSALAR BİZLERDE BOŞ DURMAMALIYIZ burdan tarihi hep beraber karar verip ortak bir noktada buluşup yetkililerle görüşelim çanakkale şehit aileleri dernek yönetimi olarak gelmeye hazırız tarih zaman bildirilmesi yeterlidir

 2012-01-08 15:46:49 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

osman ünsal - bir olalım iri olalım - Tarih: 2012-01-08 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Ben istanbuldan geliyorum

 2012-01-08 14:34:15 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

gerçek gazi - tüm malul arkadaşlar.. - Tarih: 2012-01-08 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

değerli kardeşlerim buradan yazdıklarımızı sadece bizler okuyoruz bakın bir arkadaşımız izmirden geleceğini söylüyor şuan bizim kanuni olarak hak aramamız lazım yoksa bizi duyan olmaz..ocak ayında günü belirleyelim ama öncelikle gelebilecek olanların buradan bildirim yapmaları lazım 3 kişi 5 kişi olmaz..yorum olarak katılabilirim yada katılamam diye bildirin lütfen tüm tsk ve emniyet malulleri sizlere söylüyorum gereken katılımın olacağına inandığımız anda yeri ve saati bildiririz buradan.basınada haber veririz..lütfen duyarlı olun..olmazsanızda böyle yazmaya devam edersiniz...saygılarımla

 2012-01-08 11:13:18 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

gazi - bizler nasıl gaziyiz birlik olalım - Tarih: 2012-01-07 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar bi ark daşın dediği gibi birlik olalım toplanalım ankarada yürüyüş yapalım hakkımızı alamıyoruz bırak hakkımızı böle sessiz kalırsak elimizdeki hakları yavaş yavaş gidecek bizlerden tokiş ev hakkı veriyorlar maaşımızda kesiyorlar ama 35 kişinin ailesine bi şehitin gazinin almış olduğu tazminatın belki 3 katını alacak ve maaş bağlancak ve tokiden ev verecekelr karşılıksız otobus firmalarında bile engelli indirimi var gaziyim deyince hiç bi fırma indirim yapmıyor bu nasıl iş belediyelerden otoparklardan ücret alınıyor yarı yarıya da olsa daha saymakla bitmez maaşlarımız eridi böle giderse 5 yıl sonra askeri ücret olacak ark lar birileri öncülük yapsın çoğunluk olalım ankarada tsk da bi büyüğümüz organize etsin ben izmirdeyim düşünmeden gelirim herkese saygılar

 2012-01-07 22:22:59 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

Nazım - ocak ayı içerisinde bir tarih belirleyelim - Tarih: 2012-01-07 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Sevgili Gazi Arkadaşlar ve Sevgili Şehit aileleri ocak ayı içerisinde bir tarih belirleyelim. dernekle mernekle muhatap olmadan bir yerde toplanıp iyi bir basın açıklaması yapalım. değilse inanın bana buralarda kendimiz yazar kendimiz okuruz ancak. telef olan 35 kişi bile ne kadar ses getirdi bu ülkede. ve alacakları haklar hiç birimizde yok. ocak ayında toplanamaz isek yazıklar olsun bize. arkadaşlar belirlenen günde sadece 2 saatinizi ayırın yarınlarınız çoluğunuzun çocuğunuzun nafakası için. lütfen bu yazıyı hafife almayın. herkes çervresindeki gazi arkadaşlarını arasın ve bir tarikte bir araya gelip yeri yerinden oynatalım. gündeme bomba gibi düşelim. sıradan vatabdaş kamil desinki bu ülkede şehit aileleri ve Güneydoğu Gazileride varmış desinler. herkeze hayırlı günler.

 2012-01-07 20:01:53 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

akif - ikinci iş - Tarih: 2012-01-07 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar galiba iş falan yok beklemeyin ankarada olan şehit çocukları protesto yapsın olur bence ama galiba kandırıldık 3 yıldır

 2012-01-07 12:29:00 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

şehit çocuğu - bedelli parası - Tarih: 2012-01-07 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

bu yasa hazirana kadar zor çıkar çunku beddelli suresi bitmeden çıkartamazlar bedeliyle gelen paranın maliyetine bakarlar ona göre girişimde bulunurlar tasarı bakanlar kurulundan çıkmadan inanmıyorum bunlara geçenlerde akp miletvekiliyle konuştm işiniz tamam dedi ama politika sonuçta

 2012-01-07 09:36:28 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

aşkın polat - sizi adam sanmıştık meğer adam değilmişsiniz - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

evet bu sözler ozana ait yazıklar olsun öldürülen 35 kişinin bulunduğu yere gümrük kapısı açacaklar tazminat tokiden ev ne kadar çabuk gelişti olaylar biz 10 yıldır bekliyoruz .pişkin herifler soruları nasılda geçiktiriyor bu içişleri bakanı i.bb. de daire başkanıydı 99 yılında 600 tane hemşerisini işe aldı 400 tanesi kendisiyle aynı ilçeden onunda ibb de bir sürü dosyası vardı ama vekillikten dolayı başbakanın da dahil zaman aşımına uğradı dernek başkanlarının gazilikten dolayı maaşları yüksek çünkü göreve devam eder gibi maaşları yükseldi albay maaşı alıyorlar çoğu sesleri çıkmaz tabi özellikle ankara ses ver genel merkez başkanısın hiç bir yerde göremiyoruz seni istanbulda gönül başkan yinede tv de birçok programa çıktılar sesimizi biraz olsun duyurdular ama ankara uyuyor arkadaşlar biz kuzu gibi oturursak ankaradaki kurtlar bizi yerler bunlar kimin vekili anlamadım gitti

 2012-01-06 23:40:08 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

faruk ball - necmi kardeşe katılıyorum - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

necmi kardeşe katılıyorum ankaradaki başkan emsal maaş alıyor bizim aldığımız mehmetçikte gözü varsa gözü çıksın inşallah açılımdan beri hiç sesi çıkmadı onun heabını versin şehir ve gazilere hükümetten ne aldı yada ona ne vaad ettiler de hala susmaktadır bizi temsil edemiyor hemen istifa etsin burdan başkana sesleniyorum istifa et şehit ve gazileri temsil edemiyorsun artık sayın xxxxxxx hemen istifa et

 2012-01-06 22:57:14 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

osman ünsal - iç işleri komisyonu - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Arkadaşlarım iç işleri komisyonunda bizi ilgilendiren tek kanun teklifi var http://www2.tbmm.gov.tr/d24/2/2-0114.pdf işte bu iş le ilgili başka bişey göemedim ben bilen varsa kanun teklifi lütfen yazın buraya olmayan bir teklifi mi bekliyoruz biz kanunlaşması için

 2012-01-06 22:52:30 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

şehit kardeşi - yazıkkk - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

adamdaki yüzsüzlüğe bak.. abimizi kardeşimizi babamızı şehit eden gazi eden sanki sizin çocuklarınız değil.. bide dalga geçiyorlar.. biz hakkımız olan işi bile alamazken bide tazminat istiyorlar

 2012-01-06 22:21:53 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

ramazan - şerefsızler - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar bızım pkk lı xxxxxxrından bıle cesaretımız yok adamlar meclıse gırdıler benım oğlumu şehit say dıyor bızım abılerımız babalarımız bu vatan ıcın çatıştı şehit oldu gazi oldular ama o şerefsızler kadar cesaret edıpte meclıse bıle gıdemedık bırak meclısı bıryerde toplanıp sesımızı bıle duyaramıyoruz korkuyoruz belkı bızı joplarlar dıye yazık bıze arkadaşlar şerefsızlere kendımızı gulduruyoruz yazık valla yazık

 2012-01-06 19:51:17 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

Gazi Necmi - Başkan intibak yasasından emsal maaş almakta buda bizlerin gözüne batsın o zaman! - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Bizlere emsal maaş verilmiyor xxx Assubay emsal maaş almaktadır ama mehmetçikten aldığımız maaşlara göz dikenlerin gözleri çıksın o zaman arkadaşlar...

 2012-01-06 18:58:35 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

gerçek gazi - biz kaç kişiyiz..... - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar bu işleri organize edip hak talebinde bulunacak ve sesimizi duyuracak ne yazıkki bir temsilcimiz yok.neden korkuluyo yada ne için susuluyo anlamıyorum..terörist babası ölen oğlu için tazminat istiyor.. biz susuyoruz...biz kaç kişiyiz gelin yasal sınırlar içerisinde toplanıp meclise gidelim.tüm gaziler,malul gaziler,emniyet/ordu vazife malulleri harp malulleri,kıbrıs,kore gazileri ,şehit aileleri buradan bir kampanya yapalım en az 100 kişi bulup hiç değilse ulusal basında 1 satırda olsun adımız geçsin ankara bu iş için uygun bu yazımı okuyanlar katılma durumlarını bildirsin 2 saatlik te olsa bir yerde buluşalım...

2012-01-06 14:31:44


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

GAZİ FATİHCANN - ER ERBAŞLAR - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ER ERBAŞLAR BİRLİK OLMA ZAMANI GELDİ GEÇMEKTEDİR HAYDİN BİRLİK OLALIM ARKADAŞLAR ANKARDAKİ BAŞKAN NE DE OLSA RÜTBELİ TABİKİDE DEĞİLMİ YANLIŞMI DÜŞÜNÜYORUM BİZİM ÜÇ KURUŞ ALDIĞIMIZ MEHMETÇİK MAAŞI GÖZLERİNE BATIRYOR

2012-01-06 14:21:49


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

bülent - temel dündar bilgisine - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

onlar hesap yapmıyor bizi temsil etdiğini düşünen dernek yöneticileri yapıyor onlara bilgi veriyor gaziler mehmetcikdende alıyor(er ve erbaşlar) kendileri almadığı için (ankaradaki şahsiyet ) onlarda uyguluyor haklılar biz bu kadar ayrı düşünmeye devam etdikce başımıza daha neler gelecek başkanlar çıkıpda bir açıklama bile yapamıyorlar yazıklar olsun hepsinede bizlerde ancak buradan ah vah deriz başkada birşey yapamayız...

2012-01-06 13:31:10


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

ordu vazife malulü - ordu vazife malulü - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Askerin yasaklı dediği törör güzergahında cirit atıyorlar üstelik yasa dışı yollardan kaçakcılık yapıp bide bunu yasal bir olaymış gibi savunuyorlar. kaçak yollardan gelen malların kim ve kimlere destek olmak için el altından yurda sokuluyor orasıda düşündürücü.Öte yandan TBMM uuderede ölenler için kayda değer tazminat ödeyip,bir nevi şehit statüsü kazandırılıyor, tokiden de ev verilmesi gündemde.Hani bu olaylar terör saldırısına maruz kalan masum vatandaşa olsa sorun değil.Saygı değer kanun çıkaranlarımız uluderede yaşananlardan dolayı nerdeyse milli yas ilan edilecekler.Ama vatanını savunmak adına canını siperlerde bırakan şehitlerimiz,yine vatan uğrunda canını hiçe sayıp sakat kalan gazilerimiz ,malüllerimiz haklı davalarını mahkeme kapılarında kendi mücadeleleri sonucunda ve belkide yıllar sonra kazanıyorlar.ordu vazife malulü bir emekliye faizsiz konut kredisini çok gören yasa çıkarıcılar size sesleniyorum. GERÇEK DEĞERLERİMİZDEN VAZGEÇMEMELİYİZ

2012-01-06 13:05:57


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

okan - yazıklar olsun - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın bakanın bdp lilerler kavga etmekten başka işi yok o kızgınlığının üzerine sayın şandırın sorduğu soruyu geçiştirmekle kaldı çok asabi ve sinirli birisi bdp lilere güzel cevap veriyor taktir ederim fakat bizlere sıra geldiğinde onlara verdiği sertlikte vermesede babasının parasını veriyormuş gibi konuşma yapıyor bu yasama yılında çıkar diyor yav insaf kaç yasama yılı geçti vijdansızlar ALLAH size bunu soracak öte dünyada bunlar buraya milletin menfaatine gelmemişler ceblerini doldurmaya gelmişler O ALLAH BÜYÜK nasıl olsa seçimler gelir eğer oy atmaya gidersek yazıklar olsun bizlerede ciddi ciddi protesto edelim adımızı bir yerlerde kullandıklarındada dernekler dava açsın anayasa değişikliğindede şehit gazi dediler seçimlerdede şehit gazi dediler bizim üzerimizden siyaset yapıyorlar kendilerininde bdp den ne farkı kalıyor saygılarımla

 2012-01-06 12:00:40 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

Gazi Necmi - İnsan hakları Bizleride Dinlesin - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Bizleri dinlesin insan hakları serefi varsa adaleti varsa daga cıksın oglu oldursun askeri pkk lı kalsın bizler vatan millet daglarda anamız aglasın şimdi bunlara dagdaki oglu olmuş gazi şehit denicek askere bayraga ates etmiş serefsiz xxxx madem adamın oglunun biri dagda indirsin serefsiz babası neden indiremiyorsun xxx  Senin de allah belanı versin... Akp hükümetinden bizlere birşey olmaz bunlar kendi adaletlerini kanunlarını geçiren bizlere değer vermeyen partidir allah tecelli edicek bir gün sandıkta kalıcak ergenekoncular gibi kendilerinden hesap sorulacak bir gün bunuda görücez...

 2012-01-06 11:44:08

Editörün Notu: Yorumunuzda küfür ifade eden hususlar xxx ile kapatılmıştır. İleride açılacak bir davaya muhatap olmamak adına lütfen şerefsizlere küfür etmeyelim. 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

nurettin - dernekler - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar şu anda tam bilemiyorum türkiyede 25'e yakın yasal olan şehit ve gazi derneği var bu dernekler ne iş yapar bunlar oturdukları yerden bu kanunları çıkaracaklarınımı zannediyorlar bu işler oturarak olmaz teröristler kadar sesimizi çıkaramıyoruz böyle giderse şehit ve gaziler vatan haini ilan edilecekler tüm dernekler şehit ailleri ve gaziler herkez kendi yöresinin millet vekiline durumu anlatsın susmayalım hakkımızı arayalım bizler bu vatan için şehit olduk sakat kaldık kaçakçılık yaparak değil vatanımızı karşıllıksız sevdik ama canımızı vücudumuzdan bir parça verdik bu ülkeye borcumuzu ödedik sıra bu ülkede ya şehidini gazisini baş tacı edecekler bizi namerde rezil etmeyecekler yada şehitliğin gaziliğin hiç bir anlamı kalmayacak artık bu ülkenin karar verme zamanı geldi

 2012-01-06 11:03:10 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

celalettin emre - NE ŞEHİTTİR NE GAZİ - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

BU SOYTARILAR HER ORTAMDA RAHATLIKLA TALEPLERİNİ İLETİYORLAR ARKADAŞLAR BİN KERE SÖYLEDİK HERKESİN AKLI BEDELLİ PARASINDA,BIRAKIN ARTIK BAŞBAKANA,CUMHURBAŞKANINA PARTİ BAŞKANLARINA,YAZIN ARTIK BİR AY TEK BİRAY ÇİFT MAAŞ SİSTEMİ GETİRİLSİN ŞEHİT AİLELERİNE VE GAZİLERE HENÜZ VAKİT GEÇ DEĞİL,BİZLER İÇİN KALICI BİR ÇÖZÜMDÜR.

 2012-01-06 10:05:59 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

güneydoğu gazisi - kimsin kardeşim sen.... - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

isterlerse şehit kartı,tokiden ev, maaş bağlasınlar. yeter bu ne cesaret.kimsin kardeşim sen. ne işin var tbmm de. vay be tilkiye bak yuvasından çıkmış. beni sakat bırak çık birde .....

 2012-01-06 10:04:46 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

gazi - ?????? - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Terörist ailesinden şok istek! TBMM İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu bünyesinde oluşturulan alt komisyon, bir oğlu güvenlik güçlerince öldürülen, bir oğlu dağda bulunan Mehmet Karakaya’yı dinledi.Güncelleme:05 Ocak 2012 16:18 ANKARA (ANKA) - TBMM İnsan Haklarını İnceleme Komisyonu bünyesinde oluşturulan alt komisyon, bir oğlu güvenlik güçlerince öldürülen, bir oğlu dağda bulunan Mehmet Karakaya’yı dinledi. 2009'da güvenlik güçlerince öldürülen oğlunun cenazesini isteyen Karakaya, "gerillaların da askerler gibi şehit olduğu"nu savunarak, "gerilla ailelerine" de şehit ailelerine ödendiği gibi tazminat ödenmesini istedi.

 2012-01-06 09:27:42 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

BÜLENT - YORUM - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ALLAH tan tek dileğim şudur bizim yararımıza çıkacak olan yaslara parmağını atıp engel olan kişilerin bizim çektiğimiz acıların bin katını başlarına versin ve evlat acısı tattırsın onlara ya ayağımız kolumuz yok ya biz bu vatan için olduk ya pezevenklik kaçakçılık yaparken olmadık ya bu vatan için sizler için olduk yuz milyar aylık verseniz kıymeti varmı ya yaşadığımız hayat acı bir dıram biraz vicdanınız varsa güney doğu gazilerini düşünün insaf

 2012-01-06 09:18:54 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

GÜNEYDOĞU GAZİSİ TARKAN - YAZIKLAR OLSUN! - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

İşlerine gelince kanun tasarılarını 24 saatte yasalaştırıyorlar. Benim bile 3 yıldır beklediğim kanun tasarısı var,, yasalaşması için bekleniyor. Yok abi yok fazla hayal etmeyin, Genel Merkezin hiç yorumunu duyamıyoruz. http://www.sehitgazi.com/ sitenizi aktifleştirin. Hak verilmez alınır misali birşeyler yapalım..Kendilerine gelince %100 zam yapmayı biliyorlar... Zaman birlik zamanı,

 2012-01-06 09:17:32 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

gazi metin - terörle mücadele gazilerinede 2. iş hakkı varmı - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

terörle mücadele gazilerinede 2. iş hakkı varmı yoksa sadece şehit yakınlarına mı çıkacak . bilgisi olan varsa yorum yapmasını rica ederim

 2012-01-06 01:36:15 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

temel dündar - gazi maaşları - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ecevit zamanında memurdan çok maaş alıyorduk. bugün ise memur maaşı kadar almak için yalvaracak duruma geldik. bunlar bizim aldığımız mehmetçik yardımı eğitim yardımı nı da ekleyerek hesap yapıyor olmasın ben böyle düşünüyorum.

 2012-01-06 00:49:54 


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

osman ünsal - Açık artırmaya döndü:) - Tarih: 2012-01-06 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

İki ay daha avutuluruz 10 yıldır avutuldugumuz gibi.. uluderedeki ölenlere bugün 100bin euro tazminat önerisi verdiler.. işte kıymetinizi bilin . Ne kadar iç acısı veriyor demi insanların hayatı sadece rakamlardan ibaret bizimki daha az onlara daha fazla Pes doğrusu bu meclisde ki cahillere diyecek söz yok..