gazihaber.com RSS / XML
gazihaber.com
Bu haber 15 Mart 2012, Perşembe 09:00:48 tarihinde eklendi. 119568 kez okundu.
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

2. İş Hakkının Ayrıntıları Belli Oldu..

Sabah Gazetesinin haberine göre; iş imkanının biri şehidin ailesine, diğeri de çocuğunun olacak.
2. İş Hakkının Ayrıntıları Belli Oldu..
ŞEHİT YAKINLARINA '18 MART' MÜJDESİ

 

Şehit yakınları ve gazilere yönelik oluşturulan yasa taslağında sona gelindi. SABAH'ın edindiği bilgilere göre, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, önceki gün 6 bakanla bir araya gelerek şehit ve gazi yakınlarına yönelik düzenlemelerin yer aldığı yasa taslağını masaya yatırdı.

 

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'nca hazırlanan taslakta en kritik düzenlemelerden birini şehit yakınlarına sağlanacak "ikinci iş" hakkı oluşturuyor. Buna göre iş imkanının biri şehidin ailesine, diğeri de çocuğunun olacak.

 

Halihazırda ilk istihdam hakkı şehidin kardeşine veriliyor. Yeni düzenlemeyle, babasını küçük yaşta kaybeden çocukların iş hakkı saklı tutulacak ve büyüdüğünde işe yerleştirilmesi sağlanacak. Şehidin iki ve daha fazla çocuğu olması durumunda en büyüğü bundan faydalanacak.

 

İkinci iş hakkının çocuğu olmayan ya da bekâr şehitlerce de kullanılabilmesi üzerinde çalışılıyor.

 

Terör olaylarında ölen sivil vatandaşlar da "şehit" sayılacak.

 

Operasyon öncesi ve sonrasında ölenler de yasa kapsamına alınacak.

 

Kıbrıs ve Kore gazilerinin de yer alacağı yasada aylık bağlanmasında aranan muhtaçlık şartı kaldırılacak ve şeref aylıkları yeniden düzenlenecek.

 

Kaynak: Sabah Gazetesi


UYARI : "Sitemizde yayınlanan ve kaynağı sitemize ait olan haberler, kaynak belirtmek ve bağlantı eklemek koşuluyla başka sitelerde yayınlanabilir. Kaynak belirtmeyen ve bağlantı eklemeyen yayıncılar hakkında hukuki haklarımızı kullanacağımızı saygıyla duyururuz."
Yazdır Paylaş
ETİKETLER :

YORUM YAZMA KURALLARINI GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ


minem123 - - Şehit Ailesi - - (Yeni Üye) - Şehit Ailesinin eşi ve cocukları ! - Tarih: 2013-05-07 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Selam ben şehidin eşiyim,benim 2tane cocugum var mağdur olan çocuklarımı ve ben iş hakkımızı hiç kullanamadıgımz için size duyuruyoruz.1 iş hakkımızı kullanamadık bile 2. iş hakkımızı kkullanmak istiyoruz OKURMUSUNUZ LÜTFEN .. ! ! ! ! BİZ İŞ HAKKIMIZI İSTİYORUZ 2005 TEN BU YANA TALEP EDİYORUZ . .!! !

9 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

Cemrecrn - - Şehit Ailesi - - (Yeni Üye) - Sivil şehit aillerinin hakları - Tarih: 2012-12-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

merhaba size bir sorum olacaktı lütfen yardım edin bana.ben 2 yaşındayken babamı kaybettim.pkk tarafından babam öldürüldü ve bu kanıtlandı.23 yaşındayım , 4 yıllık iktisat bölümü mezunuyum ve işsizim.şehit ailelerine verilen kamuda çalışma hakkından yararlanabiliyormuyum.Kaymakamlığa gittiğimde evet yararlanabiliyorsun dediler ama şu anda öyle bi yasa yok dediler.ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.Bazı sivil şehit ailleleri işe giremediklerini ancak maaş aldıklarını söylediler ben de öyle bişey yol dediler lütfen yardım edermisiniz.çok zor durumdayım.şimdiden teşekkür ederim.

Editörün Notu: Babanız bizzat terörle mücadelede aktif olarak güvenlik güçlerine yardımcı olurken Şehit oldu ise iş hakkından yararlanabileceksiniz. Diğer türlü terör mağdurlarına sadece maaş bağlanması söz konusudur. Saygılarımla.


6 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

metinkesim - - Terör Mağduru - - (Yeni Üye) - teror maduru - Tarih: 2012-12-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

merhaba temmuz ayında cıkan sıvıl teror madurları yasasından yararlanmak için basvurdum bana bes ay sonra gelen cevap 5233 sayılı yasanın yonetmelıgın 2. maddasının e bendınde kişilerın kendı kasıtları sonucu olüşan zararlara işlem yapılamaz seklıden de oldu olay oldugunda sekız yasındaydım derede buldugum bombanın patlması soncu parmaklarımı kaybetmıstım uluderede hayattını kaybeden vatandaslardan veya ankara kumrudakı patlamada hayatını kaybeden ve yararlanan vatandaslardan ne farkım var (bahsettıgım kısılerın basvuruları kabul edılııp edılmedıgını bılmıyorum basından okuduklarıma gore uluderede hayatını kayben vatandaslar sıvıl sehıt oldular) bu konuda ne yapmalım ıtıraz hakkım varmı varsa nereye ne gerekceyle yapmalıyım bu konuda yardımcı olursanız sevınırım daha oncede sıze yazmıstım yardımcı olmustunuz saygılar tesekkurler...

Editörün Notu: İdarenin size vermiş olduğu cevabi yazıyı takip eden 60 gün içerisinde idare mahkemesine dava açabilirsiniz. 8 yaşındaki bir çocuğun ne gibi kastı olabilir bu da tartışmaya açıktır. Ben olsam yargı yoluna giderdim. Bir avukat ile konuyu mütalaa etmenizde fayda var. Saygılarımla.


0 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

AKİNCİ - - Şehit Ailesi - - (Yeni Üye) - yanlışlıktan donulsun - Tarih: 2012-11-29 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
yanlış bi karar olmus şehidin yetimleri dururken kardeşine verilmemeli bence yoksa çocugu o zaman olabılırdı benim gibi düşünenler sesımızı duyuralım başbakana cumhurbaşkanına yazalım bu haksızlıgı dillendirelım donulur inş..

19 kişi beğendi 7 kişi beğenmedi

Adil7 - - Şehit Ailesi - - (Yeni Üye) - İkinci iş hakkı sonucu - Tarih: 2012-11-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Hamit abi, Ben şehit kardeşiyim ve yaklaşık 3.5 ay önce ikinci iş hakkı için başvurumu yaptım. Acaba sonuçlar ne zaman açıklanacak ? Beni bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.

5 kişi beğendi 8 kişi beğenmedi

erolgol - - Malul Sayılmayan Gazi - - (Yeni Üye) - GERÇEK TERÖR MAĞDURU EROL - Tarih: 2012-10-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
peki neden gazilik hakkı verilmiyo ben ve benim gibiler neden gazi stadüsünü alınmıyor gerçek terör mağduru bizleriz ; SAYIN BAŞBAKANIM DİYORKİ ; Elbette dünyalar da bağışlansa, şehit veren bir ailenin evladı geri gelmeyecek. Kaybedilmiş bir uzuv yerine konmayacaktır. Ancak şehitlerin yakınları, milletçe hepimiz üzerinde kutsal bir emanettir. Aynı şekilde gaziler çok büyük emanetlerdir. Şehit ve gazilerimize sahip çıkmak bizim asli vazifemizdir. Diyen devletimiz bize neden sahip çıkmadı asıl terörle mücadele eden ben ve benim gibi kişilere ben malul olmayan gazi EROL , 1997 yılında Şırnak çakır söğütte vatani görevini yaparken kuzey ırakta teröristlerle girdiğim çatışmada bacağıma isabet eden kurşun la yaralandım sonra hava değişimi ile 3 ay sevk edildim en son aldığım gata raporunda yedek askerliğe elverişlidir raporu verildi ama gazi olamadım bacağıma giren kurşun tehlike riski taşıdığı için çıkarılmadı, ve halen giren kurşun bacağımda durmaktadır. O günden sonra çok yorulduğunu ve yürüdüğüm zaman zorluk çekiyorum vede rahatsız ediyor. ruhsal çöküntü içinde bunalım içinde,kimiminin sakatlığı hastalığı daha da bir artmakta.Kimileri bu kadar dert yığını içinde intihara teşebbüs etmekte ruh sağlığı BOZULMUŞ hastanelere düşmekte haberiniz var mı ? Bir çoğu imkansızlıktan tedavisine yarım bırakmakta… Hayata küsmüş benim gibi terör mağdurları var şahsım olarak aldığım raporlarda Organ kaybın yok, sen gazi değilsin' nasıl degilim ya çatışmada bacagımdan kurşun yemişim ama ruhsal olarak çökmüşüm ben peki Çatışmada kolum, bacağım kop saydıydı . gazi mi olacaktım ben , o zaman dünyayı verseler bana umrumdamı olacaktı vücudumdaki organların birisi olmadıktan sonra tabi uzun yıllar uğraştım nereye yazı yazdıysam olumsuz cevap geldi ne gazi kartı, ne de sosyal hak Bugüne kadar kimse beni ciddiye almadı.hiç bir haklardan yararlanmadım Ama sivil terör mağdurlarına yönelik yapılan düzenlemeyle tüm haklardan yeni çıkacak olan yasadan faydalanılacak deniliyor. Ama neden bizlere sahip çıkılmadı ve mağduriyetimiz hala devam etmektedir devlet millet neden gazisine sahip çıkmadı inşallah bir an önce mağduriyetimizin giderilesi ümidiyle devletten isteğim bizlere sahip çıksın bizlerede gazilik ünvanı verilsin verilen tüm haklar bizleride içerisine alsın devletimiz banada sahip çıksın ; HALEN KURŞUN SOL BACAGIMDA DURMAKTADIR .saygılarımla MALUL OLMAYAN GAZİ EROL 17.10.2012 biri019@hotmail.com

10 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

nevinoz05 - - Şehit Ailesi - - (Yeni Üye) - ikinci iş hakkı - Tarih: 2012-08-29 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

merhaba, benim agbim 1981 yılında hakkari de vatani gorevini yaparken mayına basarak sehit oldu. kız kardesim 1. is hakkına gore is hakkindan yararlandi. agbim bekardi, babamiz yok, annemiz de yasli yani calisamaz. ben bu 2. is hakki kapsamina giriyor muyum? yardiminiz icin simdiden tesekkurler. butun sehit yakinlarinin basi sagolsun.

Editörün Notu: Evet 2. iş hakkından yararlanabileceksiniz. Saygılarımla.


5 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

şehmus - - Gazi - - (Yeni Üye) - şehidin umutsuz kardeşi ikinci işi bekliyor - Tarih: 2012-05-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
bu yasanın gündeme gelmesi ikinci kardeşe iş imkanı ile başladı ama şu an görüyoruz ki biz şehit kardeşleri saf dışı edimişiz. şerefli bir şehit kardeşine yakışan şehidin manevi değerlerine ve emanetlerine sahip çıkmaktır tabiki şehidimin çocuğu da bu ikinci iş hakkından faydalanmalı, ama bekar ise de ikinci kardeşi bu haktan faydalanmalı evet çok fazlayız bekar şehit kardeşleri olarak ama biz istemedik bu kadar fazla şehit kardeşi olmayı bize devlet sahip çıkmalıdır. bayrağı ve vatanı için seve seve canın ı veren şehitlerimin kemiklerini sızlatmasınlar adaletli olsunlar ve sosyal bir devlet olup şehitlik maliyeti hesaplamasınlar bizleri sokağa döküp başkalarının ekmeğine yağ sürmesinler bizler acılarımızı içimize gömmüşken bize bunu reva görmesinler buradan tüm yetkililere sesleniyorum ve onlara şunu söylüyorum siz kendinizi hiç 1 dakika bile olsun bir şehit anasının,babasının,eşinin,kardeşinin,çocuğunun yerine koydunuzmu hiç bence koymadınız koysaydınız bugün yüzlerce binlerce şehit ailesi formlarda sizlere sesini duyurmak için bu kadar çırpınmazdı umarım hak yerini bulur ha bu arada söylemeden geçemiyeceğim bu vatan için şehit olan herkes halkın çocuğu gariban yani bu yüzden işe ihtiyaçları var bunu anlayın ve gerekeni yapın lütfen saygılarımla şehidin umutsuz kardeş

49 kişi beğendi 17 kişi beğenmedi

kasın aslan - - - - (Uzman Üye) - oğlum - Tarih: 2012-04-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
ben oglumu askerde şehit verdim gelince dögününü yapacaktım ama gelemedi şimdi siz diyorsunuz ki 2. iş hakkı ama oglum kullanamıyor benim oglumda diğerleri gibi şehitti ve aynı haklara sahiptir.bunu kabullenmiyorum

116 kişi beğendi 12 kişi beğenmedi

arzu - - - - (Uzman Üye) - nasıl yani? - Tarih: 2012-04-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
benim abim çatışmada yani savaşırken yani mücadele ederken şehit düşüyo ve siz abim ve abim gibi olan bazısı askerden ve askeriyeden nefret eden yoldan geçerken vurulabilen kişilerle aynı kefeyemi koyacaksınız. o halde buyrun damdan düşenleri araba çarpanları kaza kurşunuyla ölenleri v.s. herkesi şehit anın. ben mücadele ederken bizleri korumaya çalışırken HAK'ka kavuşan askerlerimizi ve bu şekilde mücadele eden sivillerimizi savunuyorum. gazilerim şehit annelerim neden susuyorsunuz ben abime küfredildiğinide duydum sizlerede aynı şekilde küredilmeden lütfen sesinizi kesmeyin kesdirtmeyin.

61 kişi beğendi 30 kişi beğenmedi

sami - - - - (Uzman Üye) - herşeyden herkesten önce şehidin eşi ve çocuğu... - Tarih: 2012-04-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
inşallah ama inşallah yetililer bu yazımı görürlerde beni anlarlar ben şehit çocuğuyum birinci iş kadro hakkından yararlandım Allah razı olsun devletimizden ve kaç yıldır ikinci iş hakkı verilecek kardeşimde yararlanacak diye çok mutlu oluyordum çünkü böyle mutlu huzurlu değilim ve amcama gelelim amcam şimdiye kadar adam gibi tek bir sefer bile kapımı çalıpta bir çayımı içmedi söyleyin Allah aşkına nasıl bu kadroyu onlara verirsiniz 4 kardeşiz biz aç iken nasıl onları tok edersiniz babam çocukları için bizim için şehit oldu amcalarım için değil lütfen düzeltelim derken bozmayın lütfen yalvarıyorum size... neler çektiğimizi asla tahmin bile edemezsiniz asla... şartsız verilsin bu ikinci iş hakkı lütfen şehidin çocuğu yoksa o zaman kardeşi alabilir ama çocukları varsa öncelik çocukların olsun vallahi 10 tane çocuğu olan var lütfen bir darbede siz vurmayın

112 kişi beğendi 31 kişi beğenmedi

eray - - - - (Uzman Üye) - sehit kardesi - Tarih: 2012-04-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
2009 yilinda askerligim bitti,taa o zamanlar bu söylemler vardi yil 2012 hala yasa kabul edilecek.cok yazik

36 kişi beğendi 7 kişi beğenmedi

maruf - - - - (Uzman Üye) - şehit çocuğu - Tarih: 2012-04-18 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
eğer bu 2. iş imkanı şehit çocuklarına değilde kardeşlerine verilirse hiç verilmesin çünkü ne benim amcam nede amca çocuklarım bunu haketmiyor ben daha 3 yaşındaydım babam şehit oldu şimdi 24 yaşındayım ve biz 10 kardeşiz benim babam vefat ettiğinde en büyük abim daha 20 yaşında bile değildi babam vefat etti amcam herşeyimizi elimizden aldı şimdidi bu 2. kadroyu da onlara verecekseniz hiç vermeyim biz bu kadar kardeş işsiz boşta dolaşırken bu hak nasıl onlara verilir aklım almıyor verilecekse şehit çocuklarına verilsin verilmeyeceksede hiç kimseye verilmesin keşke babam sağ olsaydı aramızda olsaydı hiç birşeyimiz olmasaydı 10 kardeşte çoban olsaydık yeterki babamız aramızda olasaydı...

107 kişi beğendi 27 kişi beğenmedi

nimet - - - - (Uzman Üye) - Şehit kardeşi - Tarih: 2012-04-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Sayın bakanım öncelikle teşekkür ederim böyle bir yasa çıkardığınız için.Bende bir şehit kardeşi olarak bu yasanın bir an önce çıkmasını isterim inşallah bu sözünüzün arkasında durursunuz ve bir çok aileyi mutlu etmiş olursunuz.

36 kişi beğendi 41 kişi beğenmedi

Dincer - - - - (Uzman Üye) - Mail - Tarih: 2012-04-12 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Cumhurbaskanligina mail atin mutlaka dönerlar

16 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

RAMAZAN - - - - (Uzman Üye) - BİZİMDE HAKKIMIZ VARMI - Tarih: 2012-04-10 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
merhabalar değerli kardeşlerim size birşey sormak isitiyorm babam malül gazi 1.iş hakkı bize verilmedi bu 2. iş hakkı sizce bize verilirmi lütfen cevabınızı bekliyorum

18 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

şehit ailesi - - - - (Uzman Üye) - Hakkımız - Tarih: 2012-04-09 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
İnşallah bu yazdıklarımız Başbakanımız okurda şehit yetimlerinide bekar şehit yakınlarınıda mağdur etmezler Şehidin yetimlerine 2 iş hakkınıda vermeli yetimi yoksa kardeşlerine vermeli her ikiside varsa 2 iş hakkını bölerse bu adaletli olmaz önce yetimleri doyurmaları lazım benim şehidimin yetimleri açlık yoklukla büyürken ailesi deniz kenarında çocuklarıyla birlikte mutlu yaşadılar yetimler akıllarına gelmedi artı ana olarak çalıştım didindim ama benim paramada göz koydular faydalanmak istediler yani yetimlerin lokmasına göz koydular 20 yıldır halimizi soran olmadı asla ve asla Başbakanım önce 2 iş hakkı yetimlerin olmalı bu işi hak ettiler yetimler birini verip birini vermiyorsan Başbakanı ikisinide verme çünkü biri işe girerse diğeri perişan olacaktır biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar misali Başbakanım sen çocuklarının birinin karnını doyurup veya okulunu okutup diyerine o emeği vermesen gönlün razı olurmu bende çocuklarımın biri işe girerken diğeri hergün göz yaşı dekerse ben diğer çocuğumuda çıkaracağınız iş yasanına koymam zaten kardeşlerden ikiside işi kabul etmeyiz diyorlar kardeşler bir birlerine kıyamıyorlar yani o kadar sıkıntılı bir duruma düştükki çocuklarım bir kez daha yetim kaldı 2 iş hakkını önce yetimlere verirseniz inanın şehit yetimlerinin halinden başbakanım anladı deriz bu kanunu çıkaracağınızdan Allahın izniyle emindik şimdiye kadar herkesin hakkını korudun Başbakanım allah rızası için 2 iş hakkını Şehidin yetimlerine önce verin

58 kişi beğendi 15 kişi beğenmedi

osman - - - - (Uzman Üye) - editöre - Tarih: 2012-04-05 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
sayın editör ben şehit kardeşiyim abim bekardı size daha öncede yazdım bekar şehitlerin kardeşine ikinci iş imkanı varmı bununla ilgili bir malumatınız varmı yasa ne durumda acaba saygılar

35 kişi beğendi 10 kişi beğenmedi

seda - - - - (Uzman Üye) - haksızlık bu.. - Tarih: 2012-04-02 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
şehit çocukları ortada da mı kalacak sehit kardesine 2.iş imkanı verilirse. bnce sehit çocukları faydalansn bu nası adalet inş böle olmaz . onlar kendine bakacak yaşta ama cocuklar perişan olacak ...

53 kişi beğendi 25 kişi beğenmedi

ibrahim - - - - (Uzman Üye) - şehit kardeşi - Tarih: 2012-03-31 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Iyi akşamlar arkadaşlar bizim derneklerin ısmail beyin haricinde birşey yaptığını bilen var mı bekar şehitlerin ailelerine de 2. iş hakkı verilecek mi eğer verilmeyecekse ben meclise dahi gitmeyi öneririm yardımcı olacak olan varmı

29 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

sefa - - - - (Uzman Üye) - sehııdın emanetı kımler acaba? - Tarih: 2012-03-31 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
ben ben sehıt cocuguyum ve 4 kardesız bu hak evlatlarında baska kıme verılebılırkı amcam 40 yasında ona mı verılecek :)

38 kişi beğendi 12 kişi beğenmedi

terör şehidi yeğeni - - - - (Uzman Üye) - KANUN NE ZAMAN MECLİSE GELECEK, FERAGAT HAKKI VARMI? - Tarih: 2012-03-31 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
kANUN NE ZAMAN YASALASACAK ARKADAŞLAR, 2. İŞ HAKKI BASKASINA DEVREDİLE BİLİRMİ ???

14 kişi beğendi 8 kişi beğenmedi

şehit oğlu2 - - - - (Uzman Üye) - yetkililer - Tarih: 2012-03-31 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
ben yetkililere sunu diyorum.şehit evliyse öncelik cocukların olsun. bekarsa kardeşlerin olmalı bu şekil daha rahat olur.eğer böyle olmaz şehit cocukları aileleri psikolojik anlamda cok kötü olurlar ki zaten olmuşlar perişan oldular.dediğim gibi şehit evliyse cocuklarına bekarsa kardeşlere verilsin.

61 kişi beğendi 8 kişi beğenmedi

şehitoğlu - - - - (Uzman Üye) - iş hakkı - Tarih: 2012-03-29 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
feragatlı olsa çok iyi olur mesela benim amcalarımın işe ihtiyaçları yok biri emekli digeri memur yine sürünen biziz

29 kişi beğendi 11 kişi beğenmedi

şehit yakını - - - - (Uzman Üye) - 2.iş - Tarih: 2012-03-29 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
sayın şehit çocuğu 23. yaşına gelmissin ne güzel senin annen sizi düşünerek 1.iş hakkını kendisi kullanmayıp kardeşine bırakmış ne güzel değilmi iş hakkını ne yazıkki çocuklarına bırakmayan annelerde var öğle değilmi anneniz gerçekten şehit eşi olmaktan gurur duyulması gereken biri bana göre şimdi size soruyorum şehitin anne veya baba tarafı madurmu olsun vicdanen size soruyorum sen olsan ne yapardım sizede hayatta başarılar dilerim korkmanıza gerek yok allah herkesin rızkını veriyor aç kalan yok.

21 kişi beğendi 37 kişi beğenmedi

ahmet - - - - (Uzman Üye) - şehit çocuğu - Tarih: 2012-03-29 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
ben babamı tanımadım herkez baba derken ben diyemedim babam yaşasaydı amcamamı bakardı banamı amcalarım beni arayıp sormuyor bile 2.iş hakkı şehidin evladına verikmeli lütfen yetkililer sesimizi duysun artık

67 kişi beğendi 14 kişi beğenmedi

Recep - Şehit kardeşi - - - - (Uzman Üye) - Bekar şehit ailelerinin iş hakkı için sessiz kalmayın! - Tarih: 2012-03-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Başkan İsmail Kumartaşlı dışında bekar şehitlerin ailelerinin mağduriyetini açık bir dille ifade eden başka bir dernek başkanı görmedim! kendilerine gösterdikleri hassasiyetten ötürü teşekkür ediyorum.Genel başkan bile bu konuda net tavrını ortaya koyamamıştır yaptığı açıklamalarda dahi birkez olsun şehit bekarsa iş hakkını vermiyorlarmış deyip bu durumun eşitsizliğini eleştirmemiş ve bu büyük haksızlığa sessiz kalmıştır ! Burdan genel başkan Taner Uran a sesleniyorum biz bekar şehit aileleri içinde söyleyecek bir sözünüz olsun ve bu yanlışın bir an önce düzeltilmesi için gerekeni yapmanızı ve mücadele etmenizi bekliyoruz.

25 kişi beğendi 7 kişi beğenmedi

şehit çocuğu - - - - (Uzman Üye) - 2. iş hakkı - Tarih: 2012-03-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
ben babamı 6 yaşımda kaybettim,şuan 23 yaşındayım..kesinlikle 2.işi biz çocukları hakediyoruz. amcalar bu yaşımıza kadar ne yaptı bize,

51 kişi beğendi 12 kişi beğenmedi

şehitoğlu - - - - (Uzman Üye) - iş hakkı - Tarih: 2012-03-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
ben şehit ogluyum ilk iş hakkını ablam kullandı ikinci hakkı şimdi ben kullanamıyormuyum 2.iş hakkını şehit kardeslerine veriliyormuş peki amcam i şhakkını bana veremiyormu bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim

24 kişi beğendi 8 kişi beğenmedi

şehit yakını - - - - (Uzman Üye) - iş hakkı - Tarih: 2012-03-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın şehit çocuğu belki amcanın karnı aç olabilir sizin ailenin çorbası nasıl olsa kaynıyor öğle değilmi nede olsa az veya çok çeşme akıyor editörün dediği gibi belki sen yeğenliği hak etmiyorsun belkide amcan amcalığını yapmıyor olabilir işe gelince işi sen vermiyorsun devlet baba veriyor neden şehit çocuğuyum diye kendine pay çıkarıyorsun senin hakkını alan yokki devletimiz haksızlığı gidermek için evli şehit ailelerine anne ve baba veya neyse 2. iş hakkını ona veriyor

Editörün Notu: Sizden ricam bir Kuran tefsirinden yetim kelimesi geçen ayetleri aratarak, okumanız. O kardeşimiz bizlere emanet. İnşaalla h bu 2. iş hakkı şartsız olarak verilir ve sorun çözümlenir. Lütfen rica ediyorum bu tür üzücü tartışmalara girmeyelim. Sitemizi her kesimden insan takip ediyor...


19 kişi beğendi 19 kişi beğenmedi

şehit cocuğu - - - - (Uzman Üye) - editör BEY - Tarih: 2012-03-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sizden özür dilerim editör. bi cok yorumlara baktım acip yorumlar bende kendimi diğer cocukların yerine koydum bi iki kelime yazdım onlar adına.sizleri üzdüysem özür dilerim editör BEY

Editörün Notu: Estğ. kardeşim. Bu konuda burası senin yerin. Dilediğini iade edebilirsin. Ancak birbirimizi kırmanın bize hiç bir faydası olmaz. Bizim kaderimiz birlikte yazılmış. Sitemiz sizlerin her zaman emrindedir. Benim yazdığım husus uyarma değil, sadece bir hatırlatmadan ibaretti. Sevgi ve saygılarımla...


7 kişi beğendi 11 kişi beğenmedi

şehit cocuğu - - - - (Uzman Üye) - benım babam şehit olmuş o tatmadığımız bilmediğimiz baba sevgisi baba şefkati..bide amcaların mı olacak bu haklar haram olsun - Tarih: 2012-03-28 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

burda ki amcam gibi menfaatçi ve fırsatcı insanları kınıyorum..ne demek bu şehidin cocukları varken hakları amcalar mı kullanacak yanlış anlamsız bi düşünce 24 saat konuşma yapsak bile bi coğu geri kafalıktn anlamaz.. kader arkadaşlarım gibi onurlu ve gururlu şehit cocuğuyum..

Editörün Notu: Canım kardeşim, sana ne haklar verilse, 1000 tane iş hakkı verilse, dünyalar verilse az... Burada bazı yorumlar senin durumunu anlamaktan uzak yapılabilir, ama senden ricam sen bu gereksiz tartışmaların içine hiç girme. Senin amcan sana destek olmadıysa bütün Şehit çocuklarının amcaları öyle olacak değil ki... Bu tür tartışmalar bize zarar verir. Biz kaderdaşız... Biz tek yüreğiz... Sen ise bizim başımızın tacısın... Rabbim herşeyi gönlüne versin kardeşim... 


37 kişi beğendi 13 kişi beğenmedi

Şehit kardeşi - - - - (Uzman Üye) - olması gerektiği gibi - Tarih: 2012-03-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Şehit evliyse çocuklarına , Şehit bekarsa kardeşlerine olacak şekilde, yani olması gerektiği gibi bu 2. iş hakkının düzenlenmesini ve bu şekilde hayata geçirilmesini istiyoruz, doğru olan ve yapılması gerekende budur.

47 kişi beğendi 12 kişi beğenmedi

şehit ailesi - - - - (Uzman Üye) - Hakkımız - Tarih: 2012-03-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Bak ben boşuna demiyorum amcalar halalar zalim zulum insanlar burda şehit çocukları sürünüyoruz diyoruz 2 iş hakkı biz şehit çocuklarının hakkı diyoruz bir tane allahın kulu amca hala olan insanlar çıkıpta şehit abimizin çocukları hayata tutunsun diyen yok sen yetimsin sürünüyorsun diyen amca hala yok yorumlara bakın sadece amca halalar kendilerini düşünüyorlar ama bu zalim amcalar niye 2 iş hakkı sizin oluyor kardeşlerede olsun diye karşı çıkıyorlar sizin babanızmı öldü amcalar halalar bizim babamız öldü aç kaldık sevgisiz kaldık geleceğimiz yok oldu allahın zalimleri amcalar halalar bizim kapımızı açmadınız evinize geldik kovdunuz yüz vermediniz hükümet yanlış yasa çıkarırda biri şehidin çocuğuna biri amca halaya asla hakkımızı helal etmeyiz 2 işte biz yetimlerin hakkı önce başbakanım biz yetimleri kurtarın yoksa çıkaracağınız yanlış yasa biz yetimleri yine gözü yaşlı sahipsiz bir kez daha yetim bırakacaksınız biz yetimlere bir değil 2 iş hakkını hak ediyoruz yoksa hiç yasayı çıkarmayın böyle kolsuz bacaksız sürünmeye alıştık 2 iş hakkından birini yetimlere verirseniz birimizin kolunu takıp birimizi bacaksız bırakmayın başbakanım o bacağada ihtiyacımız var ayakta durmak için

33 kişi beğendi 13 kişi beğenmedi

tugay - - - - (Uzman Üye) - şehit yakını-2.iş - Tarih: 2012-03-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
arkadaşlar eğer şehit evliyse ve çocuklarıda varsa bence doğru olan iki iş te eşi ve çocuğunundur.şehitte böyle olmasını isterdi.ama eğer evli değilse iki işte kardeşinin olmalı...bu ülkenin şehitlerinin %95 i bekardır %95 e sesleniyorum sesimizi duyuralım her zaman yasa geçmiyor bu siteye teşekkür ederim sesimizi duyurduğu için ama bence daha da duyurmalıyız...hakkımızda hayırlısı....

37 kişi beğendi 9 kişi beğenmedi

şehit yakını - - - - (Uzman Üye) - 2.iş - Tarih: 2012-03-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
şehit çocuğu boşuna kendini yorma o duyguları senden daha fazla yaşadım sen belki küçükmüssündür hiç boşuna kendini yorma senin neni sahiplenecek açmısın açıktamısın beni bu tür sorulara hiç gerek yok hak adalet yerini bulacak

9 kişi beğendi 18 kişi beğenmedi

şehit cocuğu - - - - (Uzman Üye) - al bütün haklar senin olsun - Tarih: 2012-03-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
al bütün haklar senin olsun. arkadaşım bu haklar şehidin cocuklarının değil mi siz nerden cıktınız kı. onların babası canını hiç düsünmeden kendilerini feda etmiş.ama şenin şehidin cocuğu yoksa hak senindr ama varsa onun dur. çünkü babalarıdr. senin babanda şehit olsun haklar senin olsun.

37 kişi beğendi 11 kişi beğenmedi

Şehit Çocuğu - - - - (Uzman Üye) - Şehidin karısını çocuğunu eleştirenler - Tarih: 2012-03-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Şu yapılan yorumlarda hadsizlik yapıp sen çocuğu sen karısı sefadasın diyenler bu laflarım size. Eğer şehit bekar ise tabii ki haklarından anne baba kardeş faydalanacak. Ama evliyse elbette hakları eşine ve çocuklarına olacak. Ne densizlik bu böyle karısı maaşı alıp sefa sürüyor demek. Keşke bizim başımızda olsaydı, hiç görememiş kardeşim bir kez baba deseydi de biz temizlikle kapıcılıkla geçinseydik o bizlere çok gördüğünüz maaşta sizlerin olsaydı.Babam hayatta olsaydı aldığı maaş anne babasınamı gidecekti eşine çocuklarına mı? Acaba hayatta olsaydı bu kadar sahiplenecekmiydiniz onu?Eğer şehit bekar ise alın tüm haklar sizin olsun.Ama geride bıraktığı dul eşe, yetim çocuklarına dil uzatmayın artık.1.iş eşine/çocuğuna verildi ve 2.iş hakkınıda sonuna kadar yine onlar hakediyor.O çok eleştirip kaç kez kaynana/kayınbaba aradın diyenler.Acaba sizler kaç kez şehidin geride bıraktıklarına sahip çıkıp kolladınız.Hayatta olsa sizi işe abiniz,kardeşiniz mi sokacaktı da bu kadar açgözlü olup bu iş peşinde koşturuyorsunuz.Allahın takdiri buymuş ama keşke başımızda olsaydı da bu hallerinizi görmeseydi...

36 kişi beğendi 14 kişi beğenmedi

şehit yakını - - - - (Uzman Üye) - iş hakkı - Tarih: 2012-03-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
sayın umut nickli arkadaş devlet senin hakkını neden yesin evli şehitlere 1.iş hakkını eş ve çocuklara 2. iş hakkını ise anne baba ve kardeşlerine verecek hak ve adalet açısından olması gerekende bu hepmi hortumlamak istiyorsunuz annen emekli maaşı alıyor birde gözü doymuyor 1. iş hakkını kullanıyor ondan sonra sen işsiz kalıyorsun doğru değilmi eğer senin yaşın küçüse iş hakkı 18 yaşından sonra başlıyor yok öğle annen çalışacak sana verecek çünkü seni beslemek zorunda 2.iş hakkı anne baba ve kardeşlerin olacak

13 kişi beğendi 24 kişi beğenmedi

umut - - - - (Uzman Üye) - BÜTÜN ŞEHİTLERİMİZİ SAYGIYLA ANIYORM - Tarih: 2012-03-27 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
slm tüm yorum yapan arkadaşlar bütün şehitlerimizin mekanı cennet olsun Ben bir şehit çocuğuyum 2.iş şehit kardeşlerine verilecekte ne demek bunu allah bile kabul etmez evliyim ve işim yok verilecek işten biz çocuların yaralanması kesinlikle olması lazım ya yaralanamassam ki çocukların yaralanacağına inanıyorum amca da ne demek onlar bize hiç bir zaman bakmadı ya bu iş biz çocukların olur yada devlet şehit düşen bu vatan uğruna canını veren babalarımızı getirecek nerden getiriyorsa amca da neymiş sayın başbakana burdan söylüyorum ya babamı getirecek yada canına karşılık can verilecek bu işte aylık elimize üç beş kuruş verip kandırdılar bizi bü güne kadar bir millet vekile neden on bin maaş alıyoda biz 700 tl alıyoz arkadaşlar olay bu dur başını kaldırıcaksın ki başın kesilmesin herkese saygılar

28 kişi beğendi 10 kişi beğenmedi

Recep - Şehit kardeşi - - - - (Uzman Üye) - bekar şehitleri ailelerine 2.iş hakkı verilmelidir. - Tarih: 2012-03-26 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
bekar şehit ailelerine bu hakkı vermeyerek nerdeyse tüm şehit ailelerini yok sayıyorsunuz ! bu devlete senin şehidin bekar sen bu hakkı kullanamazsın demek yakışıyor mu ? bu insanlarda sonuna kadar bu işi hakediyorlar 3 senedir bu işi verecez diyerek şimdi böyle saçma sapan, hiçbir mantığa sığmayan bu ayrımı yapmakda neyin nesi oluyor ! bu yanlışın bir an önce düzeltilmesini istiyoruz.

21 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

Esra GÜZELDERE - - - - (Uzman Üye) - Tabii ki 2.iş hakkı!!!! - Tarih: 2012-03-26 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Şehit ailelerni 2.iş hakkı diyerek yıllarca umutlandırdınız.Sosyal haklarımız düzelecek diye Referandum'a gidip iş hakkımız için EVET oylarınıda aldınız.Şimdi kalkmış 2.iş hakkını şehidin ailesine vereceğiz diyorsunuz.Bekar olan şehitlerimiz için öyle olması gerekiyor zaten.Peki benim ailemde bu hakkı kullanacak amcam yoksa ne yapacaksınız??'Kusura bakmayın bu hakkı kullanacak kimse olmadığından bu hakkınız iptal edilmiştir ve Şehit babanızın 2.çocuğu olarak bu hakkı kullanamazsınız' mı diyeceksiniz.Merak ediyorum daha ne kadar umutsuzca umut çiçekleri dağıtacaksınız???

24 kişi beğendi 7 kişi beğenmedi

şehit yakını - - - - (Uzman Üye) - 2.iş - Tarih: 2012-03-26 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın şehit ailesi nickli kardeşim şehitin kardeşini annesisini babasını zalim zulum insanlar olarak yorumlamıssın kaç defa kaynanaın kayınpederinin kapısını açtın sen birde bu sözlerden bahsediyorsun hangi haktan devlet birini eşinin tarafına birinide anne bebe ve kardeş tarafına veriyor neresinde bunun haksızlık ben anlayamadım senin evladın şehit olsaydı senin yaptıklarını senin gelinide sana yapsa acaba ne hissederdin çünkü sen o duyguyu yaşamadın yık öyle nağme sefayı sürüyorsunuz annesi babası cefa yokluk içinde eş olarak bütün hakları almıssınız 2. iş biri eşi ve çocuğuna diğeride anne ve babası hakkını artık kime verirse torununamı verir yoksa oğlunamı ona sen karar veremessin büyüklerimiz daha iyi bilir hayırlısı olsun


15 kişi beğendi 10 kişi beğenmedi

can - - - - (Uzman Üye) - iş hakkından AFGANİSTAN da şehit olanların ailesi faydalamıyor - Tarih: 2012-03-26 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ne kadar dengesiz bir yasa...bu yasadan terör etkisiyle ölenler şehit sayılıyor ve varislerine iş hakkı veriliyor..Afganistanda Şehit olan Subayların ailelerine iş hakkı verilmiyor...Neden


11 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

şehit ailesi - - - - (Uzman Üye) - beklentimiz - Tarih: 2012-03-25 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Bence de şehit evli çocukları varsa önce çocuklarımıza bekarsa kardeşlere verilsin şehidlerin çocukları perişan amcaları halaları veya olaki yeğenleri düşünüp hak etmeyen ZALİM ZULUM insanlara yetimlerin hakkını vermeyesin başbakanım eyer böyle bir hata varsa hiç kanunu çıkarıp çocukları perişan etmeyin emziye bal sürdünüz ama çocukların ağzına koymuyor hak etmeyenleri yetimlerin hakkına ortak etmeyin allah rızası için

21 kişi beğendi 7 kişi beğenmedi

şehit cocuğu - - - - (Uzman Üye) - şartsız sorunsuz istıyoruz haklarımızı. - Tarih: 2012-03-24 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
bence şehit evliyse cocuklara bekarsa kardeşlere.en uygunu bu.

28 kişi beğendi 7 kişi beğenmedi

Mehmet polat - - - - (Uzman Üye) - Şehit Çocuğu - Tarih: 2012-03-24 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
İsmail kardeş sizin durumla kardeşimin durumu aynı eğer 3713 sayılı kanun adam gibi uygulanırsa inan sırada sizler varsınız ama Başbakanın açıklamaları hep kafalarda soru işareti bıraktı ben kendim aile ve sosyal politikalar bakanlığına gidecem ve daire başkanıyla konuşmaya çalışacam ve sonucu yazarım buraya ama şu var şehit ve gazi derneklerin görüşleri alınıyor onların bu durumları anlatmaları lazım ama yapılan açıklamalarda hiçde iç açıcı değil olması gereken şudur kişi şehit yada gazi olduğu zaman bekarsa tüm yasal hakları ailesinindir ama evli çocukları yoksa ikinci hak ailesinindir ve eğer evli ve çocukları varsa inanın tüm haklar eşi ve çocuklarınındır akside olursa herkes mahkemeye gitsin sonuç olarak derneklerde ricamız bu durumları bastıra bastıra anlatsınlar ilgili yerlere saygılar.

10 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

Ferhat - - - - (Uzman Üye) - şehit ve gazi hakları - Tarih: 2012-03-24 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
21 yaşında sakat kaldım ve benimgibi 100 lerce arkadaşım kimi yataktan kalkamıyor kimi ise gözlerini -ayaklarını kaybetmiş o halda hayat mücaladesini veriyoruz. 20 yaşındaki gencecik çocuklarını vatan için askere gönderim sağ olarak geri gelmelerini beklerken malesef şehit cenazelerini alıyorlar bu insanların yaşadıklarını hiç düşündünüzmü acaba akşam olunca herkez evine gelince 1 çocuğu vardı oda şehit oldu neler aklınıza gelir lütfen iyi düşünün onun çocuğu vatan için şehit olmuş. her türk askeri vatan için vardır ve daimi olacaktır. sözüm bu vatanı yötenlere lütven şehitleri ve gazileri kullanarak bu vatana ihanet etmeyin.

7 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

suna - - - - (Uzman Üye) - şehit kardeşi - Tarih: 2012-03-24 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
2.iş imkanı vereceklerse evli şehidin çocuklarına verilmelidir , amcalara değil.bekar şehitdinde 2.iş imkanından 2 kardeşte yarar lanmalıdır olacak en hakkanı iş budur iki tarafıda bir birlerine kırdırmak değil T.C. başbakanına yakışmaz.

28 kişi beğendi 11 kişi beğenmedi

Harun - - - - (Uzman Üye) - şehidin ikinci kardeşine iş hakkı - Tarih: 2012-03-24 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
bu yasanın gündeme gelmesi ikinci kardeşe iş imkanı ile başladı ama şu an görüyoruz ki biz şehit kardeşleri saf dışı edimişiz. şerefli bir şehit kardeşine yakışan şehidin manevi değerlerine ve emanetlerine sahip çıkmaktır tabiki şehidimin çocuğu da bu ikinci iş hakkından faydalanmalı, ama bekar ise de ikinci kardeşi bu haktan faydalanmalı evet çok fazlayız bekar şehit kardeşleri olarak ama biz istemedik bu kadar fazla şehit kardeşi olmayı bize devlet sahip çıkmalıdır. bayrağı ve vatanı için seve seve canın ı veren şehitlerimin kemiklerini sızlatmasınlar adaletli olsunlar ve sosyal bir devlet olup şehitlik maliyeti hesaplamasınlar bizleri sokağa döküp başkalarının ekmeğine yağ sürmesinler bizler acılarımızı içimize gömmüşken bize bunu reva görmesinler buradan tüm yetkililere sesleniyorum ve onlara şunu söylüyorum siz kendinizi hiç 1 dakika bile olsun bir şehit anasının,babasının,eşinin,kardeşinin,çocuğunun yerine koydunuzmu hiç bence koymadınız koysaydınız bugün yüzlerce binlerce şehit ailesi formlarda sizlere sesini duyurmak için bu kadar çırpınmazdı umarım hak yerini bulur ha bu arada söylemeden geçemiyeceğim bu vatan için şehit olan herkes halkın çocuğu gariban yani bu yüzden işe ihtiyaçları var bunu anlayın ve gerekeni yapın lütfen saygılarımla şehidin umutsuz kardeşi

19 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

ismail - - - - (Uzman Üye) - mehmet polat'a-2012-24-03 - Tarih: 2012-03-24 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
mehmet bey benimde bi sorum olacak bilginiz dahilinde yanıtlarsanız sevinirim ben şehit çocuğuyum babam şehit oldu ilk işi abim kullandı 2.işten ben yararlanabilirmiyim sizce amcam emekli oldu bi tane amcam var halamlarda 60 yaşını geçmiş ailenin rızası ile ben işe girebilirmiyim sizce???

6 kişi beğendi 7 kişi beğenmedi

mehmet polat - - - - (Uzman Üye) - şehit Çocuğu - Tarih: 2012-03-23 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder
Arkadaşlar şuanki durum Başbakanın sadece başlıklar şeklinde açıkladığı bir çalışmadır ama bu maddelerin yorumlanması nasıl olacak buda tamamen TBMM de alt komisyonların işidir ve tabiiki Şehit ve Gazi ailelerin görüşleride alınmalıdır bu işte Derneklere düşüyor Mehmet kardeş sizin durumda şu anki mevcut 3713 sayılı yasaya göre atanırsın ama yeni çıkacak kanunlada yüzde doksan ataman yapılır çünkü kanunen 1.derece yakını sizlersiniz

6 kişi beğendi 9 kişi beğenmedi

mehmet - - - - (Uzman Üye) - sayın Mehmet POLAT Bey'e - Tarih: 2012-03-23 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Mehmet bey bi sorum olacak:ikinci iş hakkı yasallaştığı zaman (tabi yasallaşırsa)ilk iş hakkını abim kullandı ikinciyi ben kullanmak istiyorum diğer kardeşimin de rızası dahilinde tabi.1: kardeşim bekardı, bekar şehit yakınları yararlana bilecek mi? 2:Yararlanamıyorsa hangi mantıkla bunuda merak ediyorum. Şimdiden yapacağınız yardım için teşekkür ederim... Tüm şehit kardeşlerimize allahtan rahmet,alilelerine bolca sabır diliyorum...

2012-03-23 15:55:05


8 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

şehit cocuğu - - - - (Uzman Üye) - hak şehit cocuğundur bu haksızlıkları bize yapmayın. - Tarih: 2012-03-23 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ilk iş abim yararlandı ikinci iş ben yararlanmak istiyorum yıllarca bunu bekledim bunları öğrenince sanki devlet bize düşman olmuş gibi şehitin cocuğu varken yetimi varken niye amcamız sebeb nedir söyleyin bana şehitin cocuğu mu yok yıllarca o mu babasız kalmış.bu hak bi önce ki gibi olmalı çünkü günahtır yazıktır.yetimin hakkı yiyen kişi veya kişiler büyük günah işlemiş olur.sayın başbakanım dindar bi insan olduğumuzu biliyoruz herkes biliyor tvlerde görüyoruz cuma namazlarına gittiğinizi. bu haksızlığı durdurun yada hiç cıkarmayın lütfen yoksa yetim hakkımı bütün yetkililerden helal etmem.saygılar.

2012-03-23 00:09:33


12 kişi beğendi 10 kişi beğenmedi

şehit ailesi - - - - (Uzman Üye) - beklentimiz - Tarih: 2012-03-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

dünden beri demir çubuklarla dövülmüş gibiyiz şehit yakınlarına çıkan yasada biri şehidin çocuğuna diğeri ailesine yani amcaya halaya veya bunların çocuklarına verilirse asla helal olmaz benim şehit yetimlerim sürünürken bu zulumkar insanlar haktan yararlanamaz haramdır 2 iş hakkı yetimlere verilmeli babasız kalan çocuklar onlar değil tam huzura çıktık dedik yine yetimlerin umutları bir kez daha yıkıldı korkuyorum bu hırsla çocuğum suça itilir düşünün yetimin hakkıyla zalim insanlar sevinsin yetim yine köşelerden bu zulumkar insanların mutluluğunu izlesin varmı böyle haksızlık haklı yasa buysa haksız nasıl oluyor biri tarif etsin YETİM DEMİŞ BEN GÜLERİM FELEK DEMİŞ BEN NERDEYİM Şansımız olsaydı çocuklarım yetim kalmazdı yine kötülük kazandı alsın amcalar halalar çocukları mutluluklarına mal varlıklarına mal katsınlar biz yetimler ezilmeye mahkumuz bu hakkı helal etmiyoruz sürünüyoruz çaresiz bırakıldık Allahım imdat 2 iş hakkınıda hakkımızı bize yetimlere ver Allahım

2012-03-22 23:19:32


13 kişi beğendi 6 kişi beğenmedi

mehmet - - - - (Uzman Üye) - bekarları şehitten saymıyormusunuz - Tarih: 2012-03-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ben şehit abisiyim grurluyum iş vermişsiniz vermemişisiniz pekte önemli değil ama yazıyı okudum bekar olanların istisdamı üzerine çalışılıyor diye... kardeşim her istediğiniz yasayı çıkartıyorsunuz her şeyi istediğiniz gibi yapıyorsunuz. Ama şehitlerimizin arkasından ayrım yapmayın lütfen kanun nazarında değil rabbimin katında şehit sayılsında sizin gözünüzde olmasada olur...

2012-03-22 22:49:43


8 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

nazli - - - - (Uzman Üye) - sehıdın kemıklerı sızlıyor - Tarih: 2012-03-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sehıdın cocukları dururken kardesıne isvermek hangi adalete sıgıyor.bız yıllardır surunduk hıcbır amcam sahıp cıkmadı.sımdı bunlara ıs hakkımı verılecek.sehit babamın kemıklerı sızlıyordur.sehıde sahıp cıkmak buysa helal olsun yani.!

2012-03-22 22:06:54


12 kişi beğendi 9 kişi beğenmedi

ismail - - - - (Uzman Üye) - 2. İş Hakkı - Tarih: 2012-03-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ilhan kardeş ağır konuşuyorsun ayıp oluyor babam köy korucusuydu oda canını vatan için verdi ne acılar çektimizi bilirsin az çok şimdi korucu asker ayrımı yapma lütfen hepsi bu vatanın evlatlarıydı burada sadece hakkımız olanı arıyoruz ben malatyalıyım doğulu olabilirim fakat allah biliyor bu vatan için can vermek lazımsa ön saflarda yerimi alırımm ama söylediğin sözlerde haklısın verilen sözler bunlar değildi

2012-03-22 15:51:28


6 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

ilhan yılmaz - - - - (Uzman Üye) - bu nasıl bir yalan - Tarih: 2012-03-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı’nın düzenlediği toplantıda konuşan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, şehit yakınları ve terör mağdurlarına iş ve maaş müjdesi verdi. Buna göre artık şehit yakını ailelerinden bir değil iki kişiye iş verilecek. Öte yandan terör mağduru ailelere de iş ve maaş bağlanacak burada evli bekar ayrımı yapmadan söz vermişti ne oldu sayın başbakan verdigin söz bumuydu bize ..................

2012-03-22 15:24:12


10 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

ilhan yılmaz - - - - (Uzman Üye) - yazıklar olsun - Tarih: 2012-03-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

3 yıldır bir yalanımı bekledik yazıklar olsun hepsine ... evli olanlar faydalancakta bekar olanlar ne olacak peki soruyorum bütün şehit kardeşlerini resmen kandırdılar şehitlerimizin zaten yüzde 95 i bekar yüzde 5 lik kısmınımı yerleştirecekler onlarda köy korucuların çoçukları anlayacagınız sadece doguya çalışmışlar hakkımızı helal etmiyoruz birlik olmak vakti arkadaşlar bunun arkasında duralım

2012-03-22 15:04:55


5 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

sıla dogan - - - - (Uzman Üye) - iş hakkı - Tarih: 2012-03-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın editör annem biz küçükken iş hakkını amcama vermiş amcamında bize faydası yok zaten,şimdi 2.ci iş hakkı bize verilirmi okudugum kadarıyla herkes amcasından dertli,lütfen cevaplayın iyi günler.

2012-03-22 14:02:58


8 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

mevlut Terör şehidi yeğeni - - - - (Uzman Üye) - KANUN NE ZAMAN MECLİSE GELİP GECECEK??? - Tarih: 2012-03-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Kanun ne zaman meclise gelip gececek bilgisi olan varmı? İŞE BASVURMA SÜRECİ NASILişleyecek ne kadar zaman alacak bilğisi olan var mi?

2012-03-22 13:54:40


8 kişi beğendi 7 kişi beğenmedi

şehitoğlu - - - - (Uzman Üye) - iş hakkı çocukların - Tarih: 2012-03-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

bugüne kadar amcalarımdan bir hayır görmedik aksine hep zarar verdiler bizi evimizden çıkamak zorunda kaldık şimdi onlar mı yaralanacak çıkmasın daha iyi şehidin emanetleri dururken başbakana ve aile bakanına yakıştıramadım dört kardeşiz ve kardeşlerimin büyükleri olarak ben kabul etmiyorum

2012-03-22 13:52:09


12 kişi beğendi 8 kişi beğenmedi

şehit çocuğu - - - - (Uzman Üye) - ikinci iş - Tarih: 2012-03-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

kaç yıldır bekliyoruz amcam emekli oldu amcam 2000 yılından bu yana kapımızı çalmış değildir şimdi buradan yetkililere sesleniyorum bu adam mı yararlanacak vay be helal olsun devletim biz çocukları dururken kardeşleri öylemi şimdi siz şehitlerin emanetlerine bu şekilde mi sahip çıkıtığınıza inanıyorsunuz vicdanınız rahatsa çıkarın bu şekilde ama biz şehit evlatları olarak çok zor durumda kalıcaz bunun hesabı çok ağırdır keşke babam yanımda olsaydıda işe filan ihtiyacımız olmasaydı ben 6 aylıkken şehit olmuş babam baba kelimesine çok uzak bir çocucuğum bunun ne demek olduğunu bu acıyı yaşamayan insan bilemez lütfen allah rızası için bizi böyle ümitlendirip hayallerimizi umutlarımızı yıkmayın LÜTFENNN

2012-03-22 02:59:19


12 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

metin - - - - (Uzman Üye) - şehit gazi - Tarih: 2012-03-22 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

yazıklar olsun 3 yıldır sırf pkk lılara hak vermek için şehit ve gaziler kullanıldı bizim için birşey yok 19 maddede onlar için herşey düzenlenmiş

2012-03-22 01:09:33


7 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

osman - - - - (Uzman Üye) - şehit kardeşi - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

çok teşekkür ederim gerçekten siteniz çok güzel umarım bizlerde bu imkandan yararlanırız temennim kimseye haksızlık yapılmaz saygılarla

2012-03-21 23:58:28


5 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

şehitoğlu - - - - (Uzman Üye) - allahtan reva mı bu - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ikinci işi kardeslerinedr diye öğrendiğimde beynimdn vurulmuşa döndüm. senelerce amcam kapımızı çalmadı onun elinden çekmediğimiz ezziyet kalmadı ama devlet hakkı mı amcama veriyor. yetkililer benim yerimde şehit cocuğu olsaydı böyle bi haksızlık yapsaydılar ne yapardılar.mağdur olan biz şehit cocuklarıyız başbakan

2012-03-21 23:53:06


13 kişi beğendi 10 kişi beğenmedi

şehit cocuğu - - - - (Uzman Üye) - bu yasayı cıkaranlardan hakkı mı helal etmiyorum - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

1. iş hakkı abim yararlandı ikinci iş hakkından yetkiler sayesinde yaralanmayacam bravo

2012-03-21 23:36:23


12 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

osman - - - - (Uzman Üye) - şehit kardeşi - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın editör başbakanın yaptığı açıklamayı takip ettim fakat tam olarak anlamadım yardımcı olurmusun ben şehit kardeşiyim şehidimiz bekardı abim işe girdi fakat ben yararlanabilecekmiyim bilginiz varmı

2012-03-21 23:24:23

Editörün Notu: Genel Başkanla yaptığımız görüşmede bu sorunun ortadan kaldırıldığını iletti. Ancak kesin neticeyi yasa meclise geldiğinde söyleyebiliriz.


6 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

Dincer - - - - (Uzman Üye) - Bu nasil bi aciklama - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Kim biliyo bu hak verildi diye gercekten yada kime verildi kim yasayi cikardi be zaman olacak kimler nasil kullanacak her zaman oldugu gibi cikti dedi duzenleme yaptik diye sehit ailelerini 1 sene daha oyalidi kesin bilen varsa yazsin bosa yorulmus bedenimizi bastan yoruyoruz yalan dogruysa ayrim hersey olur bilen yazsin yalan lutfen

2012-03-21 23:17:58


3 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

arda - - - - (Uzman Üye) - bu ne yasa cıkmasın !!! - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ben bir şehit ailesinin çocuğu olarak Başbakana sesleniyorumm yasayı çıkarma Lütfenn şehidin kardeşi ne demek ?? Bizmi yanlış anladık ... şehidin çocuguna olmasa amcasına mı olacak Lutfen yasayı iptal edinn kadro falan istemıyorzz şehit ailelere sanki amcalar bakıyor da ALLAH kabuL etmesinn şunu diyorum ;)

2012-03-21 22:49:34


12 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

şehit çocuğu - - - - (Uzman Üye) - iş hakkı - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

öncelikle devletimizden allah rağzı olsun bizler bu vatanın evlatlarıyız gerekirse bende canımı vermeye hazırım arkadaşlar yaşım 22 abim ilk iş imkanından faydalandı şimdi hiçbir engel ok bi tane amcam var oda emekli ben bu iş imkanından yararlanabilicek miyim başbakanımızın açıklamalarında iş imkanı şehitin ailesinin diye konuştu aileside biz sayılmıyormuyuz şunu belirtmek isterim şehitin çocuğu varsa bu haktaki öncelik çocuklarına verilmeli eğer çocuğu yoksa kardeşlerine verilmeli lütfen ben ve diğer yetimleri bu kadar ümitlendirip sonra çaresiz bi duruma düşürmesinler allah tümm şehit ailelerine sabır versin bilgisi olan lütfen aydınlatsın bizleri saygılarımla

2012-03-21 22:30:56


10 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

şehit çocuğu - - - - (Uzman Üye) - allah razi olmasın bu yasyı çakaran lardan - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

şehit kardeşi diye kendini tanıtan arkadaş senin baban vulsun bütün haklar senin olsun 2005 ten beri öz macam evimin kapısını açmamış şimdi benim olan bu hak niye ona verilsin bu adaletmi ben bu yasayı çıkaranları sadece ALLAHA HAVELE DİYORUM

2012-03-21 19:52:13


10 kişi beğendi 6 kişi beğenmedi

şehitoğlu - - - - (Uzman Üye) - iş hakkı - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar ben ailenin tek erkek cocuguyum ilk iş hakkını benim yaşım küçük oldugu için ablam kullandı.şimdi ikinci iş hakkını amcam mı kullanacak ne saçmalık bu bilgilendirirseniz sevinirim

2012-03-21 19:49:43


12 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

Hediye - - - - (Uzman Üye) - sivil şehiti - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın şehit yakını ben sivil şehit yakını olarak 20 yıldır maaş kira yardımı iş hakkı hiç birinden yararlanamadık bu güne kadar ana olarak kendi imkanlarımla işe girdim çocuklarıma yetmeye çalıştım ama siz kimsiniz bilmiyorum bilip bilmeden suçlamayın bu 2 işte çocuklarımın hakkı amca halaların değil onlar tok yatarken benim çocuklarım aç yattılar onlar onlar çocuklarını evlendirdiler varlık içinde şehitin yetimlerine sahip çıkmadılar şimdide yetim hakkı onların olsun bu asla helal olmaz herkesin aile durumu farklı benim şehidimin yavruları herkese imrenerek baktılar bilmem beni anlıyormusunuz sayın şehit yakını size böyle konuştuğunuz için hakkımı helal etmiyorum

2012-03-21 19:11:17


7 kişi beğendi 7 kişi beğenmedi

yasın erçetin - - - - (Uzman Üye) - şehit cocuğu - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

editör bu gün kı başbakanın yaptığı grup toplantısında şehitin cocuğu 2. iş hakkında yararlanmayacak mı.burda kardeşlerden bahsetmiş bu büyük bi haksızlıktır şehit cocukları ne yapacak belediyeden çöpçülük görevini mi yapsınlar ne.saygılar

2012-03-21 17:06:30


6 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

yasın erçetin - - - - (Uzman Üye) - şehit cocuğu - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

editör 2.iş hakkıdn şehitin cocuğu yararlanmayacak mı başbakanın acıklamaları sadece kardeşlerindn bahsetmiş doğru mu yanlışmı bilmek istiyorum.

2012-03-21 17:01:16


10 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

şehit kardeşi - - - - (Uzman Üye) - bakanımız yanlış bilio - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın bakanımız yanlış bilior.ilk istihdam şehidin eşine ve çocuklarına idi.2.ninde kardeşlere verilmesi lazım.

2012-03-21 13:29:11


10 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

şehit yakını - - - - (Uzman Üye) - iş hakkı - Tarih: 2012-03-21 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın hediye alnıdelik konuşdukca batıyorsun şehidin çocukları neden sürünsün devlet hertürlü desteği veriyor kira yardımı yetim maaşı hertürlü yardımı yapıyor eşine karşı ayıp olmuyormu yazık yazık malı hep ben götüreyim diyorsun yazık sizin gibilere il iş hakkını herhalde sen kullandın neden çocuklarına bırakmadın

2012-03-21 11:39:55


4 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

Dinçer - - - - (Uzman Üye) - Yalan oldu - Tarih: 2012-03-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Hani 18 mart mujdesiydi aciklama yapilacakti yalan oldu yalan kim aciklama yapti hangi haberde hangi kanalda duydunuz artik kandiriliyoruz goz gore gore yalan konusuyolar kac senedir mektup yaziyoz basbakanliga ariyolar cikacak diyolar 3 senedir bunun cozumu yok tek cozumu israrla yalan konusmalari

2012-03-20 22:55:48


6 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

Hediye Alnıdelik - - - - (Uzman Üye) - şehitin hakkı çocuklarına verilmeli - Tarih: 2012-03-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

eşimi şehit verdim çocuklarım 20 yıldır sürünüyorlar çıkacak yasayı allahın izniyle bekliyoruz iş hakkı biri çocuklara biri kardeşlere verilirse büyük haksızlık olur ikiside şehitin çocuklarının olmalı şehitin çocukları aç gezerken babaanne,amca,halalar kebap,çiğ köfte yiyip gezdiler benim çocuklarım mangalın kebabın tatını 20 yıldır unutmuşlar böyle ailelerde var hak etmiyorlar şehitin kardeşleri anası hiç ama hiç bir hakkı hak etmiyorlar bu gibi aileleride düşünerek sayın başbakanım sizden ricam bütün hakkı şehidin çocuklarını kapsamalı allah rızası için bekar veya çocuğu olmayanlara sözüm yok ama ben şehit eşi olarak çocuklarımla 20 yıldır çok çektik kimse evine almadı çocukları inşallah allahın izniyle başbakanım yetimlerin hakkını yetimlere verirde şehit yetimlerinin hayatı kurtulur

2012-03-20 13:36:49


9 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

mehmet polat - - - - (Uzman Üye) - Şehit Çocuğu - Tarih: 2012-03-20 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Tülay hanım ikinci iş hakkı inşallah olacak ama kim yararlanacak meseleside hepinizin hakkıdır ama bir kişi yararlanacağı için yararlanacak kişiyi sizlerin rızasıyla yani kime karar verirseniz diğerleride haklarında feragat edecekler..

2012-03-20 00:00:56


2 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

mevlut YEĞEN - - - - (Uzman Üye) - şehit yeğeni - Tarih: 2012-03-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

mehmet polat teşekkur ederim. benim bildiğim kadarıyla terörşehidi olup ,öz dayısı 1. iş hakkından yararlananlar var. Yani yegenı şehit olmuş dayı, amca 1. iş hakkından yararlanıyor. çocuklar yada kardeşler haktan vazgecmiş ya da şehidin kardeşi çocugu olmadıgı için işten dayı teyze amca yararlanmış. BENIM BILMEK İSTEDIGIM İŞ HAKKI DEVREDİLE BİLİYOR MU? ben ataması yapılmayan bir öğretmenım 2. iş hakkından yararlanmak isteyen ailedeki tek kişiyim. 2. iş hakkından Milli eğitim bakanlığına kpss'ye girmeden öğretmen olarak atanmam mümkün mü? bir bilgisi olan varmı?

2012-03-19 23:41:36


3 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

tülay - - - - (Uzman Üye) - sehit _kız kardesı - Tarih: 2012-03-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

biz 4 kardesız benim erkek kardesımım 1.iş imkanından faydalandı benim kardesım sehit ben kız kardesı olarak bu 2.iş imkanından faydalanmak istıyorum ama diger erkek kardesımde var oda bu iş imkanından paydalanmak istıyor şimdi bu iş imkanından benmi abimi faydalanır?

 

2012-03-19 18:51:04

1 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

mehmet polat - - - - (Uzman Üye) - şehit çocuğu - Tarih: 2012-03-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

mevlüt kardeş şu an çıkacak yeni yasada bu tür konulara cevap olacak biraz daha bekleyelim bana göre sizede hak olacak inşallah

 

2012-03-19 15:21:32


3 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

mevlut YEĞEN - - - - (Uzman Üye) - şehit yeğeni - Tarih: 2012-03-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

amcam terör şehidi 2 çocugu da devlet memuru. Amcamın tek kardeşi babam, Babamda emekli şu anda. bu haktan yararlanmayı ısteyen bir ben varım yararlana bilirmiyim. babam yada şehidin amcamın devlet memuru olan çoçukları 2. iş hakkını şehidin yeğenine devrede bilir mi??? yasa ne diyor. bilen varsa cevap yazsın ACİL

2012-03-19 14:40:38


1 kişi beğendi 8 kişi beğenmedi

yasın erçetin - - - - (Uzman Üye) - amcalar otursunlar oturdukları yerde - Tarih: 2012-03-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

şehitin çocukları varken hayatta size çıkmaz iş. şehit cocukları için şehit olmuştur.Allah affetmez

2012-03-19 14:34:37


8 kişi beğendi 8 kişi beğenmedi

yıldırım demir - - - - (Uzman Üye) - şehit cocuğu - Tarih: 2012-03-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

çok sevip saydığımız devleti başımıza taç yaptığımız gercek olan bi tanrımız gerisinin hepsi yalan yalaan yaln yalannnn

 

2012-03-19 14:16:21


4 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

mehmet polat - - - - (Uzman Üye) - şehit çocuğu - Tarih: 2012-03-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

mustafa kardeş öncelik tüm haklar şehidin varsa eşi ve çocukların hakkıdır yoksa anne ve babanındır onlarda yoksa kardeşlerinindir sizin durum olay rapurunda veya 3713 sayılı yasa kapsamına alındımı alınmadımı onları araştırmak lazım istersen beni ara bi konuşalım xxxxx herkes araya bilir

2012-03-19 13:25:05

Editörün Notu: Kişisel bilgilerin buradan paylaşılması uygun olmadığından telefon numaranız xxxx ile kapatlılmıştır.


3 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

Recep - - - - (Uzman Üye) - Şehit kardeşi - Tarih: 2012-03-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

özcan kardeş benim durumumda seninkiyle aynı , inşallah ayrım olmadan evli şehitlerimizin yakınları nasıl bu iş hakkından yararlanıyorsa bekar şehitlerin ailelerinden de 2. bir kişiye iş hakkını vermelidirler olması gerekende budur.

2012-03-19 13:12:57


2 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

mehmet polat - - - - (Uzman Üye) - mehmet polat şehit çocuğu - Tarih: 2012-03-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

özcan kardeş abinizden sonra sıra sizindir tabiiki aile fertlerinin rızaları olacak

2012-03-19 13:12:42


2 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

Özcan ÜNLÜTÜRK - - - - (Uzman Üye) - Mehmet POLAT Beye - Tarih: 2012-03-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

abim şehit olduğunda bekardı ilk haktan benim büyüğüm yararlandı . Benim hakkım varmı.konuyla ilgili detaylı bilgi alamadım.bu konuda bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim. teşekkürler

2012-03-19 12:22:26


1 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

şehit kardeşi - - - - (Uzman Üye) - 2. istihdam kim yararlanacak - Tarih: 2012-03-19 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

1. istihdamdan yengem yararlandı.üniversitede okuyan yiğenimde var.şimdi 2. istihdamdan kim yararlanacak bilgi verirseniz s evinirim...

2012-03-19 09:52:45


4 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

MUSTAFA ESER - - - - (Uzman Üye) - şehit çocuğu - Tarih: 2012-03-18 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

şehit maaşı almamıza ve bir çok haktan yararlanmamıza rağmen iş imkanından yararlanmadık ben ve abim şimdi bu yasayla öncelik ağabeyimde olacak onu anladımda ikinci iş imkanı kimin olacak amcamlardan ölenler ve emekli olanklar kalan 1 dir oda 50 yaşın üstünde bu durumda 2 çocuğu olarak iş imkanı bana verilir mi?

2012-03-18 21:19:31


4 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

mehmet polat - - - - (Uzman Üye) - polat şehit çocuğu - Tarih: 2012-03-18 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Merhaba arkadaşlar bende şehit çocuğuyum çalışma bakanlığı personel atama şubesindeyim 3713 sayılı yasa ve diğer konularda sizlere daima yardı etmeye hazırım saygılar

2012-03-18 20:12:10


2 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

emre - - - - (Uzman Üye) - iki kardeşiz - Tarih: 2012-03-18 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

biz iki kardeşiz babamın bütün kardeşleri devlette zaten memur şimdi ben mi tek işe girebileceğim kardeşim giremiyecek mi?

2012-03-18 00:34:36


3 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

gazi - - - - (Uzman Üye) - iş hakkı - Tarih: 2012-03-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

akp hükümeti on yılda şehit aileleri ve gazilere ne verdide bundan sonra verecek

2012-03-17 21:36:13


0 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

akın öçay - - - - (Uzman Üye) - yarım gazi - Tarih: 2012-03-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

başlığımdanda anlaşılacağı üzere bizler bu ülkede maalesef yarım gaziyiz ben bu vatana bir kardeşimi şehit verdim bende vazife malülüyüm çok birşey istemiyoruz eşit hak ve hukuktan bahsediyoruz hepimiz hak ettiğimiz gazi ünvanını almak istiyoruz bu bizlerin hakkı ama verilmiyor bir arkadaşımız demişya bizler utanç kaynağımıyız devletimiz için arkadaş bize bu haklarımızı vermeyenlerin utanması gerekmiyormu saygılarımla

2012-03-17 15:53:34


3 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

metin - - - - (Uzman Üye) - bilgisi olan cevap versin - Tarih: 2012-03-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın yetkililer ben şehit çocuguyum ilk işten abim yararlandı, babamın iki kardeşinden biri vefet etti ikincisi emekli oldu bu durumda verilen bu 2. iş ten şehidin 2. çocugu yararlanıyormu saygılar.

2012-03-17 13:27:38


3 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

ordu vazife vazife malülü - - - - (Uzman Üye) - gazi bile sayılmayan vazife sakatı - Tarih: 2012-03-17 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

vazife sakatıda sayılsak iş kimseye muhtaç yaşamadan iş istiyoruz.. Devletimiz. Neden kulak tıkıyor.bizler Devlet için utanç kaynağımıyız ki bizleri görmezden geliyorlar .yeni çıkacak yasalarda neden bizlerden bahsedilmiyor..yazdıgım başlıgın agırlıgının farkındayım ama gerçekler bizler için çok acı hangi derdimizi dillendirsek bilemiyorum. diğer yorum yapan arkadaşlarıma saygılarımı sunuyorum...

2012-03-17 02:04:45


3 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

ahmet aksoy - - - - (Uzman Üye) - gerçek amaç ne acaba? - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Açıklamanın yapılmasına beklemeye hiç gerek yok.Eğer gerçekten her şehit ailesinin 2.yakınına iş imkanı verilecek olsa Fatma Şahin çıkıpta maliyeti hesaplıyoruz demezdi.Babam şehit oldu ablam bu haktan yararlandı.Ancak babamın calısacak durumda olan kardesı olmadıgı icin 2.hak bizim aıleye ugramayacak bile.Yani bizim aile devletimize ek bir maliyet çıkarmayak.Sanırım bu sayıyı maksimuma cıkarmak istiyorlar.Amaç ne olursa olsun 2.is imkanını saglamak değil sadece göz boyamak!!!

2012-03-16 23:20:31


2 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

gökhan - - - - (Uzman Üye) - şehit abisi - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

hep kulaktan dolma laflar dolaşıyor eğer bir is verilecekse evli ise tabiki çocukların ikiside yararlansin bekar ise kardeşleri mantıklı olan budur bu her halde yetkiler düşünmüş ve ona göre ayarlamışlar dir bekleyelim 4 senedir bekliyoruz iki gün daha bekleyelim ama evli sehitlere is çıkar bekar sehitlere çıkmassa orası kötü olur bu devlet bütün şehit ailelerini karşısına alır.

2012-03-16 18:02:23


5 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

gökhan - - - - (Uzman Üye) - şehit abisi - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

hep kulaktan dolma laflar dolaşıyor eğer bir is verilecekse evli ise tabiki çocukların ikiside yararlansin bekar ise kardeşleri mantıklı olan budur bu her halde yetkiler düşünmüş ve ona göre ayarlamışlar dir bekleyelim 4 senedir bekliyoruz iki gün daha bekleyelim ama evli sehitlere is çıkar bekar sehitlere çıkmassa orası kötü olur bu devlet bütün şehit ailelerini karşısına alır.

2012-03-16 18:02:06


1 kişi beğendi 4 kişi beğenmedi

Şehit kardeşi - - - - (Uzman Üye) - 2.iş - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

referandumdan beri şehit yakınlarına 2.işi vereceğiz dediler 3-4 senedir evli-bekar diye trajikomik bir ayrım söz konusu değildi, ta ki bakanın izmirde yaptığı açıklamaya kadar, bu işin yakın bir zamanda açıklanacağı hesaba katılarak bakan dernekte hemen bir ön çalışma yapıverdi evli-bekar ayrımını ortaya atıverdi neymiş evli şehitler arasındaki anlaşmazlığı ortadan kaldırmak içinmiş o zaman bunu en başından 3-4 sene önce söyleseydin de bu kadar şehit kardeşi,anası, babası bu iş için bu kadar umutlandırılmasaydı yazık değil mi bu insanlara ? şu son dakkaya kadar bekleyip böyle bir ayrımı ortaya atıyorsan bu ne demektir apaçık " ben kullandım " başka bir izahı yok bunun maalesef , şu sizin yaptığınız ayrımı beş yaşındaki çocuk yapmaz yazıklar olsun

2012-03-16 18:01:31.


4 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

gazi - - - - (Uzman Üye) - 10 yıl sonra 19 madde.. - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

10 yıl sonra 19 madde..geç kalınmışlığın,ilgisizliğin ta kendisi olsa gerek,bir umud içerisinde olupta burada yorum yazanlar,birde yorum yazmayan binlercesi,bir ülke düşünün ki,şehidine ve gazisine layıkıyle alaka göstermemişliğin tablosudur şu sitedeki yorumlar,dünyada 20. büyük ekonomiye sahip bir ülke ama şehidine ve gazisine sahiplenmede ne hikmetse cimri,ben bir güneydoğu gazisiyim ve yüzlerce gazi arkadaşlarımla sürekli görüşmekteyim,onlara her dokunuşunuzda bin ah işitirsiniz çünkü onlar yıllardır sosyal sorunlar içerisinde yitirilmekte,gazilerin ve şehit ailelerinin ekonomik durumları incelense,banka borçları takip edilse inanın çok vahim bir tablo çıkar ortaya,hepsi sefalet içerisinde yaşamlarını ruhsal ve fiziksel sorunlar içerisinde sürdürmeye çalışmaktalar,bu insanlar terörle mücadele etmiş insanlar,yoksa bir kaza sonucu üzerlerine bomba düşmüş insanlar değiller,bu farkı görmek gerekmektedir sayın yetkili kişiler,bizzat terörü bertaraf etmek için mücadelenin içinde bulunmuş ve sonucunda canlarını vermiş yada bedenleri parçalanmış ve neticesinde sakat kalmış insanlar bu insanlar,bu insanları artık üzmeyin...inanın işiniz gücünüz yolunda gitmez..bu insanları dilenci konumundan kurtarın rahat ve huzurlu bir yaşam sunun,bu insanlara onurlarını iade edin....saygılar..tüm şehit ailelerimize,gazi ve vazife malulü kardeşlerimize.....

2012-03-16 17:52:02


1 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

abdullah - - - - (Uzman Üye) - gazi - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

başbakan ve bütün AKP miletvekilerimize TŞK. ederiz iyi çalışmarar dileriz ALLAH yar ve yardımcınız olsun şimdiden bize ve arkadaşlarıma hayırlı olsun işimiz

2012-03-16 16:44:44


4 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

ismail - - - - (Uzman Üye) - şehit çocuğu - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

slm arkadaşlar öncelikle tüm şehitlerimize allahtan rahmet ailelerine baş sağlığı diliyorum benim bi sorum olacak net bi açıklama göremedim ben şehit çocuğuyum ilk işi abim kullandı 1 tane amcam var oda emkli oldu yaşı çok buyuk bu 2.iş hakkından ben yararlanabilecekmiyim lütfen yardımcı olun aydınlatın kaç yıldır bu işi bekliyorum sayın başbakanımızdan ricam çocukları dururken kardeşine veya kardeşlerine öncelik verilmesin çocukları yoksa kardeşleri faydalansın yoksa diğer çocuğu mağdur olacak saygılarımla...ismail KAYA

2012-03-16 16:07:33


1 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

Muhittin YILMAZ - - - - (Uzman Üye) - Bizler hangi gruptayiz acaba ? - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Selamlar, babam polis memuruydu ve 1979 yılında malatyada bir okulun onunde nobet tutarken arkadasi tarafindan vurularak sehit oldu. 2007 ye kadar normal sehit haklarindan yararlandik ve tekel ikramiyeleri v.s. aliyorduk. Ancak 2007 yilinda odemenin sehven odendigi soylenip 6 yillik geri odeme ile birlikte maaslara haciz konularak geri alındı. Bu donem sonrası babamın durumu vazife malulu olarak degistigini gordum. Bir cok yazisma yaptim ancak durum degismedi: Bu durum benim is imkanim icinde olumsuz oldu. Ailemin tek cocuguyum kardesleri v.s. is imkanindan yararlanmis degiller. Ancak ben is alamadim. 32 yasinda 2 cocuk babasi iktisat fakultesi mezunu ve hala annesinin kollari altinda biri olarak artik sehit ogluyum demeye utaniyorum. Kimse sehit ailelerini dusunmuyor. Gorev basinda arkadasi tarafindan bile vurulsa bu nasil vazife malullugu ? isteyerek mi vefat etti babam ? Acaba bu kanunda bizlere de is imkani verilecek mi ?

2012-03-16 14:18:30


2 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

şehit - - - - (Uzman Üye) - 18 mart beklemeyin - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar 18 martta başbakan yok bizim iş yine yattı haberiniz olsun ertelenelim yine bakalım nereye kadar gidecek bu ertelenme

2012-03-16 13:18:16


0 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

metin - - - - (Uzman Üye) - şehit nurlanmış gazi onurlanmış askerdir - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

zaten en büyük beklentimiz o tüm gazilerin çocuklarına iş imkanı sağlanması beni tek düşündüren 50 bine yakın gazi yakını var sayı çok diye yapmayabilirler 2 kişiye iş değil 1 kişiye verseler bile razıyız benim bir kardeşim daha var onunla bölüşürüz yinede ne olursa olsun Allah devletimize milletimize bayrağımıza zeval vermesin herşeyin hayırlısı olsun...

2012-03-16 10:52:51


2 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

gazi burak - - - - (Uzman Üye) - Erdoğan, 18 Mart törenlerinde ilk kez yok - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Erdoğan, 18 Mart törenlerinde ilk kez yok ÇANAKKALE Deniz Zaferi’nin 97’nci yıldönümü kutlamaları ve 18 Mart Şehitleri Anma Günü nedeniyle pazar günü düzenlenecek törenlere Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, başbakanlığı döneminde ilk kez katılamayacak. Çanakkale Valisi Güngör Azim Tuna, Çanakkale Deniz Zaferi’nin 97’nci yıldönümü ve 18 Mart Şehitleri Anma Günü törenleri ile ilgili olarak yaptığı açıklamada, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın törenlere katılamayacağını açıkladı. Vali Güngör Azim Tuna, "Şu ana kadar kesinleşen bilgilere göre Sayın Başbakanımızın bu sene gelme ihtimali yok gibi görünüyor. Yurtdışı programı dolayısıyla" dedi. HER YIL KATILMIŞTI Başbakan Erdoğan, 14 Mart 2003 yılında Başbakan olduktan sonra 18 Mart 2003 günü Türkiye Büyük Millet Meclisi’ne 59’uncu Hükümet Programını sunmuştu. İlk olarak da 18 Mart 2004 tarihinde Çanakkale Deniz Zaferi’nin 89’uncu yıldönümü törenine katılmıştı. Daha sonra da sırasıyla 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 ve 2011 yıllarının 18 Mart’larında Çanakkale Deniz Zaferi coşkusuna ortak oldu. Erdoğan, hiç aralıksız 8 kez katıldığı 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi törenlerine beklendiği gibi bu yıl katılmaması halinde bir ilk gerçekleşmiş olacak. ARINÇ TEMSİL EDECEK Vali Tuna, 17 Mart’ta Almanya’ya gideceği açıklanan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın yerine Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ni Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç’ın temsil edeceği Çanakkale Deniz Zaferi’nin 97’inci yıldönümü törenlerine ayrıca İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin, Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz ile Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu’nun katılacağını bildirdi. CUMHURBAŞKANI NİSAN’DA Törenlere Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ü de davet ettiklerini söyleyen Vali Tuna, "Sayın Cumhurbaşkanımız özel bir program istiyor. Çanakkale’ye kısa bir süre içerisinde gelmeyi arzu ettiğini söylediler. Nisan ayı içerisinde ona özel bir program yapacağız. Bunun sebebi Sayın Cumhurbaşkanımız gittiği illerde genelde üniversite öğrencileri ile buluşmak istiyor. Burada öyle bir imkan olacak. İş dünyasıyla özel görüşmek istiyor. Onu da sağlayacağız. Ayrıca bölgeyi birlikte gezeceğiz" dedi.

2012-03-16 09:13:32


0 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

murat - - - - (Uzman Üye) - gazi çocuğu - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

gazilere de 2 iş var mı

2012-03-16 08:10:45


0 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

Ceyhan KAYA - - - - (Uzman Üye) - Yürüyüş olacak iş değildir! - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

“….Ancak şunu belirtmek istiyorum; "Şehit yakını, Gaziler ve Ordu Vazife Malulleri, hepimiz onurlu ve gururluyuz." Bize 2-3 hak verecekler diye çıkıp toplantı ve gösteri yapmak bize yakışmaz”…. Saygıdeğer Hamit YILDIZ… Yukarıda ki ifadenize katılmamak mümkün müdür…. Lakin asıl can alıcı nokta: Belki de sizin cümlenizde saklı görünüyor… Bazılarımızın ONURU ne yazık ve maatteessüf ki iyice yerlerdedir… Bu anlamda “Yoklukla Mertlik Olmaz” diyen atalarımızın işaret ettiği insanlar olarak bizler kendimizi göstere biliriz şüphesiz... Tek derdimiz: En azından KİRACI yaftasından kurtulup ne i-düğü belirsiz kimi ev sahiplerinin gözünde zavallı bir sakat vizyonuyla görünmekten kurtulmayı istemektir... Bunu bizlere çok görmemelidirler… Çünkü SAKAT bir ordu vazife malulü; EVDEN EVE taşınırken bu esnada birde sakat uzvu bakan gözlere yansıdığında orada ki TRAJEDİYİ VE DRAMI açıklaya bilecek çok az sözcük olsa gerektir… Kendi evimiz de ama AÇ, ama SUSUZ da olsa yaşamak temennisidir bizimkisi… Bu Devletin bunu yapmaya hem gücü vardır; hem de bunu yapmaya resmin doğası gereği mecburiyeti vardır… ÇÜNKÜ BİZLER; VATAN’IN HATTI MÜDAAFASINDA sakat kalmış ilgisiz ve talihsiz insanlarız! Talihsiziz diyorum… Çünkü bizim Ülkemizde yazıktır ki bu böyle olduğundandır diyorum! Başka bir ecnebi ülkesinde bu hadise başımıza gelmiş olsaydı: Bizde ki gibi bir dışlanmaya katiyen muhatap olmaz paçavra muamelesi görmezdik (diğer batı medeniyetlerini bilenler olarak hak verirsiniz)… Umarız sloganında ADALET kavramı olan bu iktidarın erki, bu insanlarımıza hiç olmasa bari EV KREDİSİ verilmesi noktasında insafa ve anlayışa nail olurlar da yüzlercemizin feryadına böylelikle son vermiş olurlar… Saygılarımla…

2012-03-16 03:24:20


1 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

erdogan ok - - - - (Uzman Üye) - Edıtore - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Gercekten cok tesekkurler bızlerı bılgılendırıyorsunuz sagolun ama ınsallah bu yasayı duzenlerken adaletlı yapacaklarına ben sahsen ınanıyorum Cunkı gazılık gazı olmak okadar kolay degıl buyuklerımız bunu dusunerek ısleme koyacaklar mılletın vekıllerı gazılerı sehıt aılelerını malul gazılerı dusunmezmı cok tesekkur ederım

2012-03-16 01:16:53


0 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

metin - - - - (Uzman Üye) - şehit nurlanmış gazi onurlanmış askerdir - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar bu kanunun tasarısını referandum pozitif ayrımcılık kanun taslağını kabul edildiğinden beri tüm şehit yakınları ve gaziler (ordu vazife,malulu,harp malulu terör gazisi muharip gaziler (kore. kıbrıs) olmak üzere bütün şehit yakınları gazi ve yakınları olmak üzere büyük bir sabırla beklemekteyiz, elbetteki bir şehidin bütün sülalesini işe yerleştirseler bile içlerindeki ateşi söndüremezler haklarını ödeyemezler, bu konu hakkında görüşmeler kesinlik kazanmaya aile ve sosyal işler bakanlığı kurulunca başladı, bütün şehit aileleri dernekleri bütün gazi dernekleri ve vakıfları tek tek Sn. Fatma şahini ziyaret ederek yada fatma şahin onları ziyaret ederek isteklerini taleplerini bildirdi ilk başlarda yapılan açıklama şuydu çok kapsamlı bi çalışma yapıyoruz bütün gazileri aynı çatı altında toplayacaz şehit yakınlarına 2.iş gazi yakınlarıda 1 iş imkanı sağlayacaz dediler sosyal ve maaş iyileştirmeleri yapılacak dediler ama ne hikmetse son 1 aydır kimse gazi ismini anmaz oldu sadece şehit ailesi ve yakınları konuşulur oldu verilen sözler unutuldu taslak küçüldükçe küçüldü canlı bombanın üzerine atlayan kadından bahsetti hangi televizyon programın katılsa Fatma şahin yani sadece 1 kişiden, burada ilk sözü sayın Fatma Şahin 2.sözü Maliye bakanı (batman milletvekili daha önceki şehit ve gazilerle ilgili kanun tekliflerini bütçenin yetersiz olduğunu öne sürerek kabul etmeyen ama 35 kaçakcıya 135 milyarı verirken bütçeyi yetireni bakanımız varya işte o) son sözüde Sn. Başbakan söyleyecek artık bu kanun çıkınca ne gelirse sansımıza bundan sonra böle bi kanun çıkacağını sanmıyorum öncelikle şunu söylemek istiyorum bende bir kıbrıs gazisi çocuğu olarak yaklaşık 5 senedir bu işi çok yakından takip etmekteyim şunu aklınızdan çıkarmayın herşey olabilir şuan için kesinlik kazanan bişi yok bu çıkan 19 madde tamemen şehit yakınlarıyla ilgili de olabilir bi takım gazilere haklarda verilebilir ama benim kişisel düşüncem bu işi olabildiğince bütçeyi küçülterek yapacaklar mesela bir muharip gazinin maaşını iyileştirirlerse çocuklarına bişi yok yada iş imkanı olursa diğer iyileştirmeler yok bütün bunları göz önünde tutmalıyız umarım bütün şehit yakınları ve bütün gazi ve yakınları açısından hepimiz için herşeyin en hayırlısı olur çok az kaldı en fazla 1 hafta içinde kesinlik kazanır bu kadar bekledik biraz daha sabredelim

2012-03-16 01:08:22


1 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

gökhan - - - - (Uzman Üye) - şehit abisi - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın başkanlarım 4 senedır calışma var ve cıkan sonuç şehitin cocuklarına 2 .iş peki bekar şehitler onlar ne olacak buda yenı kanunmu şehitler arasında ayrım bırısı bu adeletsizlige dur desın sehit ailelerıyle dalda gecmesınler boyle bır sey varmı 4 senedır beklıyoruz cıkan sonuç ortada ve hala calışma var nereye kandırılacagız

2012-03-16 00:35:31


0 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

gökhan - - - - (Uzman Üye) - akp ne isterse o olur - Tarih: 2012-03-16 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

hükümet ne isterse o dur kanun alt kamisyon üst komisyon bir hiçtir başbakanın ağzından ne çıkarsa komisyonda ona mecburen uyar ne mhp ne chp ne bdp buna itiraz etsede zorlaya zorlaya çok acizane bağırta bağırta bu başbakan her istediğini yapar örnekleride çok örneğin eğitimle ilgili kanun ne dedi OLACAKKKK olduda kim ne yapabildiki ADAM DEDİ 4+4+4 oldumu kanun yasallaşıyormu yasallaşıyor hiçbir muhalefet partisinin anlamı itibarı yoktur.

 

Editör'ün notu: Büyük harflerle yazılan yorumlar site kurallarına uymadığından yayınlanmamıştır.


0 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

ersan avcı - - - - (Uzman Üye) - editöre - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın edidört tamamiyle haklısınız kaç defa bakanlığı aradım bi yanıt alamadım.internette araştırdım sizin sitenizle tanışmadan önce abuk subuk bi dolu yalan yanlış şeyler yazan sitelerle karşılaştım gerçekten böyle bir site için size teşekkür ediyorum başarılarınızın devamını diler .emekleriniz için teşekkür ederim

2012-03-15 21:29:35

Editörün Notu: Çok sağolun. Biz teşekkür ederiz.


0 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

ali - - - - (Uzman Üye) - Editörün Platformu Yönetmesi - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Gazi Orkun Dökmen kardeşim doğru söylüyor.Daha sayın başbakan bu maddeleri meclis alt komisyonuna gönderecek.Daha oradan meclis genel kurulunu gelip yasalaşacak.Bu noktada geç kalmış değiliz.Eğer sağlam bir platform oluşursa lehimize dönebilir.Biz faizsiz konut kresi alamamış ve 2. işi bizde isteyen ve iyileştirmelerde bizimde olmamızı istiyorsak birlik olmalıyız.bu sitenin bu ihtiyacı karşılayacağını tahmin ediyorum.Yalnız sayın editörümüz nasıl bakar buna.sayın editörün başbakanımızın olumsuz açıklamalarına karşın(inşallah olmaz) komisyon çalışmaları esnasında bir toplanma tarihi açıklaması ve biz gazilerinde şimdiye kadar görülmemiş bir kalabalık ve topluluk halinde ama çok kalabalık ama çok planlı ve efendi terbiyemizi bozmadan toplanmamız güzel olmazmı.Niçin editör?çünkü herkes şovalye olup bi toplanma tarihi açıklarsa olmaz onun için.ne dersiniz sayın editör.

2012-03-15 21:24:47

Editörün Notu: Bu tarz toplantı ve benzeri etkinlikler Dernekler ve Vakıfların önderliğinde olabilir uygulamalardır. Öncelikle site olarak bizim ne böyle bir görevimiz, ne de yetkimiz bulunmaktadır. Ancak yasa tasarısı meclise geldiğinde ayrıntıları haberlerimize yansıtacağız. Eğer eksik kalan ve beklentileri karşılamayan hususlar var ise ek önergelerle yasa tasarısına eklenmesi için elimizden geleni yaparız.

Ancak şunu belirtmek istiyorum; "Şehit yakını, Gaziler ve Ordu Vazife Malulleri, hepimiz onurlu ve gururluyuz." Bize 2-3 hak verecekler diye çıkıp toplantı ve gösteri yapmak bize yakışmaz.  Ama illaki böyle bir şey yapmak ve tepkimizi göstermemiz gerekiyorsa bu bağlı olduğumuz dernek tarafından yapılmalıdır. Sitemiz bilgiye ulaşma, gelişmeleri anlık sunma, sorunu olan kardeşlerimize yardımcı olma, kamuoyunda bizler için bir farkındalık oluşturma misyonu ile hareket etmektedir. Saygılarımızla.


1 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

esra - - - - (Uzman Üye) - gazi çocuğu - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Ben kıbrıs gazisi çocuğuyum çok merak ediyorum bu iş imkanlarından bizlerde yararlanabilecekmiyiz?bilgisi olan varsa lütfen cevap veriniz.artık bu devletin yaptığı ayrımcılıklar yeter bizde yararlanmak istiyoruz bu yasadan.

2012-03-15 21:04:02


1 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

drya1820 - - - - (Uzman Üye) - tebrik ederim. - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Siteyi gerçekten canıgönülden tebrik ederim.Gelişmeleri buradan takip edebiliyorum.Saygılar

2012-03-15 21:03:20


2 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

efe - - - - (Uzman Üye) - henüz net olmayan tasarı hakkında - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

gazihaber neden daha henüz yetkili merciiler tarafından açıklama yapılmamışken ve ayrıntılar değil olayın kendisi açıklanmamışken neden böyle haberler yaparak tansiyon yükseltiyor...hiç kimse birşey açıklamamış neyin peşindesin?

2012-03-15 18:31:17

 

Editör'ün notu: Haberi biz değil SABAH gazetesi yaptı! Bizde yapılan haberi okurlarımızla kaynak göstererek paylaştık. Allah'a şükür gönüllü olarak hizmet aşkıyla bu işi yapıyoruz. Biz gazi olduğumuzda bilgi muhtacıydık. Doğru dürüst kaynak yoktu.  Şimdi böyle bir site böyle bir platform var. Azcık değer bilelim. Saygılar.


3 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

şehit çocuğu - - - - (Uzman Üye) - taslak - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

bu haliyle çıksa kapsayacak kişi sayısı 500 geçmez ikinci iş hikaye .....

2012-03-15 17:49:28


3 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

Şehit kardeşi - - - - (Uzman Üye) - 2.iş - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

İkinci iş hakkının çocuğu olmayan ya da bekâr şehitlerce de kullanılabilmesi üzerinde çalışılıyor yazıyor haberde, bu nasıl bir saçmalık bu iş hakkından sadece evli şehitlerin yakınları yararlanacaksa bu işin ne anlamı kalıyor ? bekar şehitlerimizin ailelerini resmen görmezlikten gelecekler ve mağdur edecekler yazık günah değilmi? inşallah böyle bir hataya düşmezler ve bekar şehitlerimizin ailelerinden 2. bir kişiyede iş hakkını verirler olması gerekende budur.

2012-03-15 17:29:08


6 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

demir - - - - (Uzman Üye) - ŞEHİT Çoçugu - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Babam şehit olduguna bize bakmaya amcama 2 iş cıkacaksa lanet olsun cıkması o iş .

2012-03-15 16:38:58


5 kişi beğendi 2 kişi beğenmedi

gazi ahmet - - - - (Uzman Üye) - yeni düzenleme - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar yazılan çizilenler hepsi tahmin sayın başbakan açıklama yapmadan kimse konuşmayacak bu konuda kesin talimat var,ilgili bakanların ve dernek genel başkanının bilgisi var yeni düzenlemeden onlarda başbakandan önce açıklama yapamazlar durum budur yazılanlar hepsi tahmindir kesin birşey yok

2012-03-15 15:43:46


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

ersan avcı - - - - (Uzman Üye) - şehit kardeşi - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

merhaba arkadaşlar ben bu haberi okuyunca biraz kafam karıştı açıkçası beni aydınlatırmısınız sizden rica etsem .ilk iş hakkını abim şehit olunca yengem kullandı ve şuan çalışıyor ve iki tanede yeğenim var (onlar benim canım ister onlar yararlansın isterben hiç bir fark yoktur bence) şimdi bu ikinci iş hakkından yeğenlerim mi faydalanabilecek ben mi beni bu konuda bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa çok sevineceğim şimdiden teşekkürler

2012-03-15 15:42:40


1 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

Erdogan ok - - - - (Uzman Üye) - Editöre - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Iyı günler Kıbrıs ve kore gazilerı ıcı seref aylıkları yenıden düzenlenecek deniliyor acaba ıkı turlu maasta kı sorun duzelecekmi tesekkur ederim Esasen tum gazılerın aynı maaşı alması doğru değilmi ayrım yapılmadan

2012-03-15 15:29:38


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

abdullah - - - - (Uzman Üye) - gazi - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

3 senedir beklıyoruz 18 martta dediler o da gelsın bakalım ne olacak hep şehitler diye geçiyorrlar bakalım ne olur gazilerden bahsetmiyorlar 18 mart gelirse bu sefer akşamın manşetinde der 2015 te vereceğiz 3 sene daha bekleriz

2012-03-15 15:13:27


2 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

Gazi orkun dökmen - - - - (Uzman Üye) - lütfen sakin - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar herkezin gerçekten beklentileri çok 19 maddelik iyileştirme de beklenen den fazla bişey yok taslak bürokratlara sunulduğunda özellikle maliye nin kırpması doğal ancak bu süreç daha yeni başlıyor başbakan aldığım bilgiye göre meclis alt komisyonuna havale edecek şahsen ben balıkesirde yaşıyorum bütün milletvekillerin paçasını bırakmam önemli olan kanunun mecliste görüşülmesi kanun görüşülürken kanun maddesi verecek millet vekili çok zaten genel merkez tarafındanda böyle bir planlama var diye duydum sakin olalım zaten meclis gergin bu ortamda bu kanun mecliste veya komisyonlarda görüşüldüğünde kesin bir patırtı kopar işte biz ozaman kamuoyu yapmamız lazım o zaman hepimiz çıkar bizi kandırdılar diye bağırırız dediğim gibi süreç yeni başlıyor karşı taraf daha masaya kağıtları yeni sürecek bizler birlik olup iyi hamle yapmamız lazım cünkü hepimiz kader arkadaşıyız

2012-03-15 13:52:36


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

Şehit Oğlu - - - - (Uzman Üye) - faydalanacağım galiba - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar bu yasa çalışması gerçekten nokta atışı yapılmış bir yasa çalışmasıdır. Şehit ailerindeki bazı uyanık kişiler, aileyi kandırıp, iş hakkını kullanmıştır. tabi şehit çocuğu büyüyünce en büyük hakkı elinden alınmış olarak ortada kalmaktadır. bende şehit çocuğu olarak bu mağdurlardanım, Amcam ailemi kandırarak iş hakkını almıştır. ama rabbim kimsenin hakkını kimseye yedirmiyor.

2012-03-15 13:49:37


7 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

Can Erdoğan - - - - (Uzman Üye) - Ekleme - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Şunu da ekleyeyim;bu habere göre eskiden şehidin kardeşi yararlanıyormuş gibi yazmışlar.Benim bildiğim iş hakkı şehidin eşi veya İlk çocuğuna şeklinde.(Bunu TSK dökümanından okuduğumu hatırlıyorum)

2012-03-15 13:37:56


5 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

erkan - - - - (Uzman Üye) - ŞEHİT kardeşi - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar bilgisi olan yardımcı olabilirmi benim anlamadığım benim Abim cezaevi aracıyla göreve giderken Bingölde kaza sonucu Şehit oldu biz bu kapsama giriyomuyuz bilen lütfen yardım etsin

2012-03-15 13:36:01


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

Can Erdoğan - - - - (Uzman Üye) - Haber - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sabah gazetesi bu bilgiyi nereden edinmiş acaba.çünkü şimdiye dek kimse açıklama yapmamış,sır gibi saklanmıştı bu konu. Ayrıca Şehit aileleri incelenmiş diyor Gökhan arkadaşımız.Madem Komisyon inceledi,378 kişilik az bir kısım faydalanabiliyor,neden kapsamı genişletecek bir düzeltme yapmıyorlar?Veya 3 yıldır yaptıkları yaygara bunun için miydi?

2012-03-15 13:33:25


1 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

efe uygun - - - - (Uzman Üye) - slm - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

her kafadan bir ses çıkıyor acıklama olmadan bişey yapılamaz görev şehiti yakınlarına inşallah iş hakkı verilir

2012-03-15 13:32:41


0 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

abdullah - - - - (Uzman Üye) - selamun aleyküm - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

şehit kıbrıs ve kore gazıleri dediniz peki öbür galilere veya malül olan g.k.k lara yokmu yani lütfen bizide gilgilendirin

2012-03-15 13:07:16


2 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

erkan - - - - (Uzman Üye) - ŞEHİT kardeşi - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

arkadaşlar bilgisi olan yardımcı olabilirmi benim anlamadığım benim Abim cezaevi aracıyla göreve giderken Bingölde kaza sonucu Şehit oldu biz bu kapsama giriyomuyuz bilen lütfen yardım etsin

2012-03-15 12:58:23


1 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

gökhan - - - - (Uzman Üye) - 2iş hakkı - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

değerli misafirler şu çok net bir durumdur şehit ailesine 2 iş hakkı verilecektir 1 iş hakkı şehit in eş veya çocuklarına 2 iş hakkı ise şehit in anne baba veya kardeşelerinden 1 nedir örneğin şehit in eşi 1 iş hakkından faydalandı çocukları faydalanamazzz yada çocuklardan 1 iş hakkından faydalandı diğer çocuk faydalanamazz hak kardeşlere anne babayadır 2 iş hakkı şuandada hükümetin yapmış olduğu bu uygulamadan faydalanabilecek varis sayısı 378 miş herkezi tek tek incelemişler uygunluk sayısıda 378 miş yani bu 2 iş hakkından faydalanabilecek 378 şehit ailemiz var saygılar

2012-03-15 12:54:21


1 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

gerçek gazi - - - - (Uzman Üye) - üvey evlatlık böyle bişey... - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

değerli arkadaşlar ikinci iş hakkı ona mı verilsin buna mı verilsin tartışması yaşanırken sadece maaş'a mahkum edilen ve 1 iş hakkı istemesi çok görülen vazife malülleri hiç aklınıza geliyor mu yada düşünüyormusunuz?vicdanlarınıza hiç soruyormusunuz.? herhangi bir destek yorumunuzu göremedim.niyedir..? asıl olan menfaat mi yoksa hakkaniyetmi?

2012-03-15 12:53:23


3 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

Barış - - - - (Uzman Üye) - Şehit Oğlu - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Benim babam şehit oldu ve Hiç Kardeşi yok sadece eşi ve çocukları var ailenin tek evladıydı 1'ci iş hakkı abim yararlandı 2 iş hakkı verilmiyecekmi anlamına geliyor.Bizler eyer verilmiycekse çok büyük ayrımcılık olur aanayasada bizlere pozitif ayrımcılık hakkı verilmişti bu kanun yasalaşmadan Dernek yöneticimiz ve Site Admin Arkadaşımız Bu Önemli konuyu dile getirmaleri lazım ve meclis komiyonunda belirtilmesi lazım çok hasas bir konu kanuna eklemeleri lazım tek evlatlı şehit olan kişler kardeşleri olmayan şehitlere çocukları varsa ise 2 ci iş hakkı 1 ci iş hakkı çocukları ve ya eşi faydanılır maddesi konulmalı hepinize saygılarımı sunarım

2012-03-15 12:39:15


2 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

arzu yılmaz - - - - (Uzman Üye) - evlilerde magur olacak - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

bu ne iş anlamadık benimde abim ilk işe girdi amcalarımın yası büyük bide memur onlar ee gene şehidin çoçugu magdur oluyor.artı bence ayırm falan da olmaz.sn basbakan insallah böyle basit bir hata yapacağını sanmıyorum sehidin evlisi bekarı olmaz.benim anlamadığım şu neden baskanlar uyuyor.neden kimse hakkımızı aramıyor.çok kişi mağdur olacak geriye kalan 2.iş sivillere verecekler adım gibi biliyorum

2012-03-15 12:27:22


2 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

NAZLI - - - - (Uzman Üye) - - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Editör'ün notu: Tamamı büyük harfle yazılan yorumlar yayınlanmamaktadır.


0 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

Şehit Eşi - - - - (Uzman Üye) - Çocuğumuz yok.. - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

Editör Bey!! Şehitin Eşi için memur olma hakkı olmayacak mı yani ? Çocuğumuz yok bizim. Kocam şehit oldu. Karısına iş imkanı olmayacak mı

Editör'ün notu:  Yasa tasarısının içeriğini net olarak bilmiyoruz. Umarız siz ve sizin gibileri mağdur edecek bir durum oluşmaz.

 


2 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

şehit kardeşi - - - - (Uzman Üye) - 2.iş - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

şehitlerin eşi hertürlü sosyal imkanlara sahiptir oayktan emekli sandığından emekli maaşı almaktadır kaldıkı en güzel miras olan iş hakkını onuda annesi evladına bırakmamaktadır ondan sonra şehit çocukları madur olmasın ne gereği varda şehitin eşi işe giriyor ya maaşı tercih etsin yada emekli sandığından maaşı bu şekilde anne ve babalar hiç söz hakkı verilmemiş bu 2. iş için çıkacak yasanın 1.si şehidin eşi çocukları 2.cisi ise anne ve babayda söz hakkı verilerk çıkartılsın.

2012-03-15 11:55:18


5 kişi beğendi 1 kişi beğenmedi

özcan subaşı - - - - (Uzman Üye) - şehit cocuklarına 2 iş hakkı - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

sayın admn size sorum olacak bende şehit cocuguyum ilk işten abım yararlandı 2 istıhdamdan ben yararlanacakmıyım lütfen cevaplarsanıx sevinirım...

2012-03-15 11:37:55


4 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

Basri - - - - (Uzman Üye) - şehit aileleri yine mağdur olacak - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ben şehit çocuğuyum 2. iş hakkının şehidin kardeşine verilmesi durumunda bir çok aile faydalanmayacak şuan amcalarımın yaşı memur olabilecek durumda değil en küçüğü 48 yaşında o zaman ikinci iş hakkı boşa gidecek bunu yapacaklarına şehidin çocuğuna 2. iş hakkıda verilirse olmaması durumunda kardeşine devredilmesi dense kimse mağdur olmaz inşallah şehit ve gazi ayırımı yapılmadan herkesin mağdur olmayacağı şekilde düzenleme yapılır emeği geçen herkese şimdiden tşk ederim.

2012-03-15 11:05:29


6 kişi beğendi 5 kişi beğenmedi

YILMAZ - - - - (Uzman Üye) - şehit çocuğu - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

ben şehit çocuğuyum ilk işten abim yararlandı. şimdiki kadrodan ben yararlanamazmıyım yani bu nasıl olur ya şehit çocuğu varken kardeşlerine geçmemesi lazım bu konuyla ilgili bana bilgi verebilirmisiniz arkadaşlar

2012-03-15 10:46:06


9 kişi beğendi 3 kişi beğenmedi

gazi hilmi - - - - (Uzman Üye) - hayatta olmak mı.............. - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

biz gazilerin beklentilerinden hiç birisinin çıkacağını sanmıyorum bu gidişle daha çok bekleriz neden mi bizler beraber olup sesimizi çıkarmadığımız sürecede çıkmaz .nedense herkes kendine iyi gelen yönüyle bakıyor oysa şehit,gazi ve vazife malüllerileri beraberce hakkımızı arasak tabiki bıkmadan yorulmadan isteklerimizi alabileceğimizi düşünüyorum.o kadar zor durumda olan gazi arkadaşlarımız varken nedense gaziler yokmuş gibi davranılıyor bu beni okadar üzüyorki anlatamam. galiba biz gazilerin hayatta kalması suçmuş.....Allah yardımcımız olsun............

2012-03-15 10:37:22


4 kişi beğendi 0 kişi beğenmedi

ender - - - - (Uzman Üye) - anlamadığım nokta - Tarih: 2012-03-15 - Editöre Şikayet Et - Bu Üyeye Mesaj Gönder

biz şehitlerle aynı yasadayız anlamadığım nokta bu ikinci iş hakkından aynı yasadan yararlandığımız için bizede yani gazilerede 2'inci iş hakkı mevcutmu

2012-03-15 09:53:09


2 kişi beğendi 10 kişi beğenmedi

Bütün Yorumları görmek için tıklayınız!

Resmi Gazete
ANKET
Şehit Yakını, Tüm Gaziler ve Vazife Malulleri Adına Çalışmakta Olan Sivil Toplum Örgütlerinin (Dernek, Vakıf vb.) Aktif Olarak Sorunları Dile Getirebildiklerine İnanıyor musunuz?
Hayır - 2844
Evet - 326
Kararsızım - 98
Diger anketlerimiz için tıklayın...
Yol Durumu
Dilekçe Örnekleri
Sayfa Yüklenme Süresi : 8.4236 Saniye
İslahiye Gaziantep Haber
Sözleşmeli Haber © Copyright 2010 Gazi SOFT Her hakkı saklıdır.